Jako że ponownie mam ten problem od czwartkowej konserwacji poświęciłem swój czas na testy i oto do czego doszedłem:
1. Problem występuje tylko i wyłącznie jeżeli w kolejce produkcji są Rekruci (poszedłem tropem TheMe) (wystarczy 1 żeby "zepsuć" całą produkcję), bez rekrutów kolejka produkcji nie ulega zapętleniu;
2. Problem występuje po rzuceniu każdej premii x2 (zdziwiłem się jak na zwykłym zaciągu też się zje..psuło) x3 x4 (tak, tak zmarnowałem 3 Myersy), bez premii produkcja jest ok
3. Zapętlanie się produkcji na premii pojawia się w momencie:
a) wylogowania
b) wejścia na przygodę/do znajomego
i trwa do momentu wykasowania całej kolejki produkcji, całkowitego wylogowania i odczekania aż ukończy się produkcja ostatniej paczki wojska która była w czasie produkcji;
Niektórzy na forum sugerowani korelację z produkcją u introligatora i w domu władyki ale ja u siebie nie zauważyłem wpływu na błąd w koszarach, testowałem bez produkcji, w czasie produkcji i po zakończeniu produkcji gdy przedmiot "wisi" do odebrania.
Jak wiadomo wiele przygód przechodzi się dając na straty przeważnie Rekrutów jako najtańszy i najszybszy w produkcji typ jednostek a powyższy błąd strasznie utrudnia ich produkcję przez co marnuje się czas oraz konto premium i jednocześnie odbiera przyjemność z gry przez niemożność stosowania wypracowanych taktyk ataku.
Pozostaje mieć tylko nadzieję że coś z tym szybko zrobią
