Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 89

Wątek: Problemy techniczne i zamykanie ust

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat

    Problemy techniczne i zamykanie ust

    Witam serdecznie,

    pod adresem http://forum.thesettlersonline.pl/th...e-wiem-już-co

    jest temat, który poruszał wiele problemów technicznych oraz związanego z nim zachowania, supportu, moderatorów oraz BlueByte jako wydawcy gry. Ponieważ padły dość ostre aczkolwiek nie wulgarnie oskarżenia pod adresem moderatorów w sposób symptomatyczny temat został zablokowany. Uważam, że rozmowa, szczera, choć może bolesna rozmowa na temat problemów technicznych i sposobu ich rozwiązywania jest konieczna. Widać moderatorzy mają na to inne spojrzenie. Brak kontynuacji takiego dialogu z KLIENTAMI, obawiam się, pociągnie za sobą przeniesienie go np. do mediów lub do organów ścigania ? Chyba nie o to chodzi Blue Byte, a może jednak ?

    Może tu chodzi o spełnianie koncepcji marketingowej "wszystko jedno co mówią, byleby mówili" ?

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez de_vile Zobacz posta
    Brak kontynuacji takiego dialogu z KLIENTAMI, obawiam się, pociągnie za sobą przeniesienie go np. do mediów lub do organów ścigania ? Chyba nie o to chodzi Blue Byte, a może jednak ?
    Rozbawilo mnie te zdanie
    A co do dialogu to ja sie nie dziwie ze nie chce admin odpowiadac bo ostro aczkolwiek nie wulgarnie atak na niego jest prawie w kazdym poscie
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 15.10.2012 o 09:55

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Powtarzajace się ciągle błędy, niewystarczajaca wydajność serwerów, opieszałość w reagowaniu na zgłaszane problemy.......to oferta dla polskich graczy.
    W Deutschland naprzykład takie cos by nie przeszlo.... zupełnie inaczej tam to hula....ale jakos nie zauwazyłem, by FIRMA gardziła złotówkami.

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowy Świat
    Podpisuję się pod de_vile'm, tu nie chodzi o jakieś nieszkodliwe bugi, ale bardzo poważne błędy, które rosną jak grzyby po deszczu.
    Znikanie całych ofert z handlu, związane z utratą całych paczek zasobów; Przygody, na które nie można w ogóle wejść
    i takie, których nie można "ruszyć" po rozpoczęciu, a więc ani ukończyć ani anulować - z dziesiątkami osób w szczegółach;
    Nagrody z przygód (exp), które przychodzą tym graczom, którzy nawet nie widzieli ich na oczy, bo nie byli do nich zaproszeni;
    Silosy widma, młyny widma i studnie widma na handlu, których nie można postawić, sprzedać i których nie ma w menu gwiazdy po zakupie;
    I ostatecznie - brak przychodzących potwierdzeń (ticketów) ze zgłoszeń do supportu! To jak nie można się nawet połączyć z supportem
    to gdzie szukać tej pomocy? ...
    A może jest więcej błędów, które nie zostały jeszcze opisane i właśnie w tamtym temacie powinny się znaleźć?!
    Zamykanie ust to radykalne posunięcie, które nie rozwiązuje problemów, ale tylko je namnaża.
    Zamiast działać w ten sposób lepiej uspokójcie tych graczy, którzy utracili surowce. Podajcie info na jakim etapie prac jesteście,
    jakich mogą oczekiwać rekompensat ci, którzy stracili surowce zbierane od tygodni i przygody, które znajduje się
    przy odrobinie szczęście po 2-3 na miesiąc...
    Ostatnio edytowane przez Cassiel ; 15.10.2012 o 10:22

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Znikające surowce, wojo które nie powraca z przygód....zanim się zorientowałem, że tak sie dzieje to minęło sporo czasu, wiec przypuszczam, że w slali globalnej to niezły przewał z tego wychodzi.
    Jak sie zorientowałem, że wojo mi znika, bo to juz jest łatwe do zauważenia to zgłosiłem to do supportu...poproszono mnie o przysłanie screena z populacji..hmm...nie potrafie sie w czasie cofać...to sie dzialo w Matczynej.. zaraz po tym robiłem wyspę i po wyczyszczeniu spakowałem wojo gienkom, żeby juz żadnych jaj nie było....i co ?.. gienek powrócił, ale okolo setki konnych których miał w garnizonie wcięło...tego to juz nie sposób nie zauważyć....odrobiłem te konie...zapodałem wyspę... i wiszę na tej wyspie jako jeden z siedmiu wspólgraczy.... Wszystko to dzieje sie na przestrzeni 4 dni. Na bierząco piszę do supportu ale chyba szybciej chyba dojdzie list do św. Mikolaja coby mi rozumu dosłał............ a wtedy wiecie co zrobię..........
    Ostatnio edytowane przez grzechowski ; 15.10.2012 o 10:20

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    Przypomnę tematy problemów technicznych :

    1. Zastanawia mnie kiedy poprawi się sytuacja na tyle bym mógł bez obaw atakować obozy, tak by nie trafiały się sytuacje w których generał najpierw wchodzi do obozu wybranego a następnie w "magiczny " sposób wychodzi z zupełnie innego obozu po przegranej walce.

    2. Kiedy nie będę musiał czekać nawet półtorej godziny od momentu w którym wysłałem generała, do o momentu aż łaskawie pojawi się w menu gwiazdy na przygodzie ?

    3. Kiedy nie będę musiał się kilkakrotnie logować zanim faktycznie zobaczę aktualny stan mojej sprzedaży bo zamiast wystawionych ofert widzę puste pola?

    4. Kiedy będę widział normalnie historię transakcji zaraz po ich nastaniu, bez konieczności kilkakrotnego ponownego logowania się?

    5. Kiedy przestaną się pojawiać inni, niezaproszeni gracze w przygodach, a przygody nie można zamknąć, anulować czy zakończyć.

    6. Kiedy zacznie poprawnie działać na forum BBCode [COLOR="rgb(139, 0, 0)"][/COLOR] [COLOR="rgb(160, 82, 45)"][/COLOR]

    7. Dlaczego strona po wysłaniu formularza kontaktowego do supportu ładuje się bez arkuszy styli?

    8. Kiedy przestaną istnieć problemy z niedostępnymi kontami z powodów technicznych.

    9. Kiedy przestaną mnożyć się problemy z zamykaniem, anulowaniem zadań dla gildii (a. problem gdy przywódca gildii nie ma zadania wiec nie może go anulować, b. problem kiedy przywódca gildii anuluje zadanie a zadanie już po chwili magicznie wraca jak bumerang.)

    10. "magicznie" znikające studnie artezyjskie zaraz po ich zakupie. Zakupiona studnia artezyjska na handlu nie pojawia się zaraz po jej zakupie w menu gwiazdy więc nie można jej użyć zgodnie z jej przeznaczeniem - ten pierwszy raz.

    11. Problem budynków widmo na handlu. Krążą budynki widmo, tj takie jak ww. wspomniana studnia artezyjska, których po zakupie nie można wybudować. Można tylko sprzedać.

    12. Lagi w grze które widać gołym okiem, sięgające kilkunastu minut. Tak, dobrze było przerzucić część lagów na mało widoczne elementy jak właśnie handel czy przemarsz generałów, ale mimo to je widać .

    13. Kiedy support przyjmie odpowiedzialność za Lag zamiast śmiesznej formułki "twoja strategia obejmowała wykorzystanie blokowania, a za bloki nie odpowiadamy." Jeśli stworzyło się grę która umożliwia w taki sposób granie i taki jest jej gameplay, to za to, że coś się nie udaje i nie można korzystać z całego GamePlay'a gry z uwagi na lagi odpowiada twórca.

    14. Kiedy zostaną zwrócone towary jakie podczas ostatniej konserwacji zniknęły z handlu.

    15. Dlaczego ludzie nie otrzymują potwierdzeń - Ticketów z supportu ?

    16. Dlaczego ludziom ginie wojsko, giną surowce i kiedy to sie skończy.

    17. Dlaczego za zadawanie głośno takich pytań dostaje się BANY !

    18. Dlaczego moderatorzy rozdają Bany wbrew regulaminowi, na którego straży stać powinni?

    19. Dlaczego moderatorzy są równiejsi ? Im wolno to co nam nie wolno, tj obrażać innych, spamować kanały, naśmiewać się z poglądów, wyznania etc.

    20. Dlaczego podstawowym pytaniem jest "czy jest moderator" lub też bardziej retorycznym, "gdzie jest moderator jak go potrzeba" !

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    25.04.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    Rozbawilo mnie te zdanie
    Istotnie, może pozornie być śmieszne, ale w kontekście art 286 Kodeksu Karnego przestaje być tak śmieszne i zaczyna wyglądać inaczej. Znam wiele osób które wydały po 40 zł (niekiedy nie raz) na zestawy startowe, na których nie jest napisane "gra działa tylko czasem i ma masę błędów , które analizujemy miesiącami" .

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    21 Dlaczego piszesz to samo jak wiesz ze temat zostanie zablokowany?

    Z tego co wiem kupujac zestaw startowy nie kupujesz GRY tylko dodatki do niej a DODATKI dzialaja

    Nie bede sie juz tu rozpisywal bo zaraz zacznie sie ostry aczkolwiek nie wulgarny atak na mnie bo moja wypowiedz nie podpasuje tym co beda sie tu żalic
    Zastanawia mnie tez jedna sprawa na niemieckich serwach tez taki lament? (niestety nie znam niemieckiego)
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 15.10.2012 o 10:56

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowy Świat
    na magicznym pudełku , nic nie ma o dodatkach. Jest opisany jako Pakiet startowy, nie ma wzmianki o wersji BETA, a już na pewno o tym, ze po wydaniu 40 zł, można stracić nawet konto,a co za tym idzie te 40 zł właśnie...

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Draxopix Zobacz posta
    Nie bede sie juz tu rozpisywal bo zaraz zacznie sie ostry aczkolwiek nie wulgarny atak na mnie bo moja wypowiedz nie podpasuje tym co beda sie tu żalic
    Nic kolego nie wnosisz nowego więc co sie czepiasz kogoś, kto zwraca uwage na problemy które dotykają ogól grzczy. Jeżeli jestes zadowolony to otwórz nowy wątek i wychwalaj sobie tam co chesz. Jesteś na liście plac? W czyim imieniu wystepujesz..........kto sie tu żali... do kogo ta mowa!

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.