Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 7 8 9
Pokaż wyniki od 81 do 89 z 89

Wątek: Problemy techniczne i zamykanie ust

  1. #81
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Moderatorzy powinni się chwilę zastanowić przed zamykaniem komuś ust. Z pewnością nie działają w interesie właścicieli gry ani graczy przydzielając pomocnym graczom kary za konkretną i dokładną odpowiedź na zadane pytanie na czacie POMOC powołując się na "spam pomocy". Chciałam się dowiedzieć w jaki sposób można przywołać do porządku niekompetentnego moderatora? Tylko poprzez pomoc techniczną na stronie głównej?

  2. #82
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Dla innych poszukujących skutecznego kontaktu podaję adres: account.support@thesettlersonline.pl Przynajmniej potwierdzają otrzymanie wiadomości. Czy wspierają to się jeszcze okaże.

  3. #83
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A propo problemów technicznych.
    Przez lagi nie wszedł mi blok w wiktorze, napisałem o tym do suportu.
    Piszę, że przez kulawy serwer poniosłem duże straty: 196 elitarnych i 132 konie.
    A oni mi na to, w skrócie że to moja wina..... wtf.
    A sytuacja była następująca:



    Niestety wycofać ataków już się nie dało, serwer nie reagował na polecenia.

  4. #84
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Masz lagi nie rob blokow.Chyba nie myslisz ze ci beda zwracac cos jak ci blok nie wyszedl?
    Przez takie posty czuje ze niedlugo nie bedzie mozna robic blokow bo zrobia tak ze bedziesz wszystko musial bic (hehe i problem zniknie )
    W zadnej grze nigdy sie nie spotkałem ze zwracaniem czegokolwiek przez lagi hehe
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 20.10.2012 o 14:23

  5. #85
    Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat
    Bloki robisz na własne ryzyko, suport ma racje

  6. #86
    Osadnik
    Dołączył
    13.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Czarci Gaj
    hehe juz nawet nasz kochany support na demotywatorach sie znalazl

  7. #87
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie robię przygód z blokami od momentu kiedy dawno temu raz straciłem cenne jednostki, tłukę także wszystkie pułapki jakie stoją mi na drodze do jakiegoś obozu. Średnie straty mam dużo mniejsze od moich znajomych którzy stosują bloki, bo czasem im to jednak nie wychodzi Straty w rekrutach to dla mnie żadne straty, mogę ich mieć taśmowo ile tylko zechcę.

    Każdą przygodę rozpracowuję sam, sprawdzam na symulatorze, porównuję czasem z poradnikiem - i wybieram dla siebie najlepsze rozwiązanie.
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 21.10.2012 o 11:32

  8. #88
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Mnie się juz nie chce pisać do tego bezdusznego automatu co sie zwie wsparcie, a dziala jak zaparcie i ****zka w jednym.
    Chciałbym tu na forum dyskretnie hehehe zasugerować, że......(teraz bede szeptał)... m o ż e j e s t e ś m y o s z u k i w a n i ...
    BO CHYBA NIKT NIE UWIERZY W TO, ŻE FIRMA NIE WIE CO CZYNI
    Do milośników królowej nauk mam pytanie: jakie jest prawdopodobieństwo otrzymania w 5 kolejnych z rzędu lotach przygody "Okradać bogatych" pięciu rabatek z niebieskimi kwiatkami.
    Jak żeczywistość ma się do oficjalnych zapisanych w programie statystyk dotyczących dropów i tego co znoszą odkrywcy.
    Jak się do tego doda straty graczy wynikające z całej masy innych zamierzonych i niezamierzonych "błędów" w grze.... to na końcu pewnie w określonym (założonym)procencie.... bilansuje sie to na koncie FIRMY z tytułu sprzedanych niebieskich wirtualnych klejnocikow kupowanych przez takich cięzkich jeleni jak ja za nie śmierdzące prawdziwe złotówki.

  9. #89
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez LuluChoco Zobacz posta
    Dla innych poszukujących skutecznego kontaktu podaję adres: account.support@thesettlersonline.pl Przynajmniej potwierdzają otrzymanie wiadomości. Czy wspierają to się jeszcze okaże.
    Na szczęście okazuje się, że firma poważnie podchodzi do naszej zabawy i właściwie reaguje na sygnalizowane problemy.
    Zostałam mile zaskoczona drobną rekompensatą więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 7 8 9

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.