Zobacz wyniki ankiety: Czy któryś z pomysłów byłby przydatny.

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Przeskalowanie suwaczka w magazynie prowiantu

    8 44.44%
  • Możliwośc dodania zadań automatycznych i/lub co określony czas w magazynie prowiantu

    1 5.56%
  • Specjalista "Sołtys" czyli manager wioski wspomagający podczas nieobecności

    9 50.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Skalowalność, nowy specjalista, automatyzacja

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Skalowalność, nowy specjalista, automatyzacja

    Było by niezmiernie miło aby skala na suwaku w magazynie prowiantu przeskoczyła o 1 miejsce. Dodawania do produkcji wielu np pokarmów dla ryb można by zastąpić np produkcją 25k sztuk przy jednym kliknięciu - w "endgame" bardzo przydatne. Rzecz jasna przeskalowanie tyczy się wszystkiego co w magazynie jest, a nie tylko pokarmu dla rybek.

    Drugą szalenie interesującą z punktu widzenia szeregów graczy pracujących i poświęcających mniej czasu online ( być może za to dla ułatwienia więcej inwestujących w klejnoty ) była by możliwość planowania produkcji czyli tak zwanej automatyzacji np. Ustawienia w magazynie prowiantu produkuj 1 kosz np co 5-10-15-20 godzin itp. Myślę również, że w zamian mogłoby to kosztować wtedy o jakąś prowizję więcej. Innym rozwiązaniem byłoby dokupienie np budynku zautomatyzowanego magazynu prowiantu albo jakiegoś specjalisty "managera/zarządcy" który pod naszą nieobecność mógłby pomóc zarządzać "wioseczką". Mógłby taki specjalista pojawić się za klejnoty w markecie i jeśli owy specjalista mógłby automatyzować pewne czynności to rozwiązało by to problem przesunięcia suwaczków o jedno miejsce, a zarazem można by wprowadzić nowego speca do sklepiku oraz systemu badań. Ułatwienie dla zapracowanych i leniuchów.
    Ostatnio edytowane przez Orion_Omega ; 15.05.2013 o 22:04

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Orion_Omega Zobacz posta
    Rzecz jasna przeskalowanie nie tyczy się wszystkiego co w magazynie jest, a nie tylko pokarmu dla rybek.
    To w końcu jak z tym jest? Najpierw mówisz ze nie wszystko, a potem ze nie tylko rybki.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Poprawione dzięki.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ten Menadżer Wyspy dla leni oczywiście za klejnoty - nie mniej niż za 30k klejnotów i to w czasowym abonamencie hehehehe i może być !
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 15.05.2013 o 22:32

  5. #5
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Skalowalność:
    Znacznie lepszym pomysłem jest proponowany w innym wątku multiplikator produkcji.

    Automatyzacja:
    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie działa coś takiego jak kolejkowanie. Wrzucam tyle koszy ile chcę wyprodukować i one się produkują jeden po drugim. A jak skończą się robić, to lądują w menu gwiazdy. Loguję się i mam gotowe.

    Specjalista:
    Moim zdaniem gra ma sens wtedy, gdy samemu się w nią gra. Taki spec od zarządzania wyspą jest zbyt daleko idącym zautomatyzowaniem gry. Jak komuś się nie chce klikać, to niech nie gra.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Multiplikator faktycznie rozwiązał by problem ze skalowalnością więc jest to super rozwiązanie.

    Automatyzacja: u mnie też działa kolejkowanie, przy czym nie chce mi się produkować codziennie kilka K rybek i dlatego siadam w tygodniu w 1 dzień i robie naraz kilkaset tysięcy i mam z głowy na jakiś czas. Multiplikator czy skalowalność mogłaby ten problem zastąpić natomiast co do

    Specjalista: Też lubię grać sam, ale męczy mnie wracanie co dzień do pracy i odstawianie poletek i studni stąd taki pomysł

  7. #7
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Orion_Omega Zobacz posta
    Specjalista: Też lubię grać sam, ale męczy mnie wracanie co dzień do pracy i odstawianie poletek i studni stąd taki pomysł
    Mnie też to męczy, stąd regularnie dokupuję kolejne silosy i młyny wodne które powolutku sprawiają, że wyspa w zakresie pól i studni staje się prawie bezobsługowa

    P.S.
    Podoba Ci się pomysł multiplikatora? Zagłosuj i podbij temat

  8. #8
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Uprzedzę sparkz"a: ale to wali multikontem, bez chęci przelogowywania się, a co do koszy idzie ja mam kolejkę w prowiancie na minimum dobę cały czas, jak więkrzość graczy.
    poza tym dodam coś a'la zwolk":P nie ma odpowiedzi : Nic mi nie odpowiada, więc nie głosuje i "chyba" to nie zgodne z regulaminem")
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 16.05.2013 o 18:00
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  9. #9
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    troche zagmatwane bo jak to by bylo 25k koszy na raz? przeciez to koszt 3,000,000 rybek 1,500,000 chleba 500,000 wedlin i powiedz ty mi teraz jak sobie to wyobrazasz?

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    miałem na myśli pokarm dla rybek, a nie kosze, i nie mam magazynu prowiantu ustawionego na dobę w przód bo czasami trzeba coś dla zadania gildii zrobić, ale każdy gra jak umie/lubi ja tylko pomysły rzucam jak nazwa forum wskazuje i po to sa wasze wypowiedzi, żeby stwierdzić czy cos ma sens czy nie

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.