Zobacz wyniki ankiety: Czy przerabiałbyś zdobytą saletrę z przygód do użyźniania pól pszenicy?

Głosujących
60. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    44 73.33%
  • NIE

    10 16.67%
  • OBOJĘTNE

    6 10.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Wykorzystanie saletry z przygód

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat

    Wykorzystanie saletry z przygód

    Co myślicie o tym, żeby przerabiać w magazynie prowiantu zdobytą saletrę z przygód na coś w rodzaju nawozu do użyźniania pól pszenicy?
    Ja osobiście nie wykorzystuje jej wogóle.

  2. #2
    Osadnik Awatar Sir_Czacha
    Dołączył
    13.04.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Nowa Ziemia
    to ja proponuje żeby kamień przerobić na granit...
    Saletra potrzebna jest graczom z high lvl do produkcji armat.

    jaką masz szczegółową wizję tego nawozu?
    Po co on miałby być potrzebny?
    Żadnego dobrego pomysłu na sygnaturę

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    To trochę nie tak, kamień masz dostępny i możesz go wydobywać wiec przerabianie go nie wchodzi w grę. Saletra to typowy drop z przygód, tak jak tytan. Jedno i drugie jest w łańcuchu ale do 48 lvlu jest praktycznie nie używane. Myślę, że przerabianie na dopałkę do pól miało by wzięcie ale po to jest ankieta.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Sir_Czacha Zobacz posta
    to ja proponuje żeby kamień przerobić na granit...
    Saletra potrzebna jest graczom z high lvl do produkcji armat.

    jaką masz szczegółową wizję tego nawozu?
    Po co on miałby być potrzebny?
    Poważnie produkujecie armaty..bo gdzie nie wejde (o ile ktoś to stawia) to budynek 1 poziomu ZZZ i czeka na zadanie wyprodukuj 5 armat;p nie denerwuj mnie nawet..pozostaje mi tylko życzyć owocnego dropu saletry w takim razie

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Postawienie tych budynków ( kusze, piec do wytopu tytanu itd) jest konieczne do zaliczenia zadań głównych, więc się je stawia (poświęcając patenty); a późniejsze wykorzystanie zależy już od gracza. A przy zadaniach głównych nie ma możliwości ich kasowania ( poboczne można). Teraz też stawiam piec do wytopu tytanu który będzie czekał na "lepsze czasy" (nudę 50lvl), albo hossę cen tytanu. A możliwość przerabiania saletry jest dla mnie obojętna - niech sobie siedzi w magazynie.
    Ostatnio edytowane przez Scolopendra ; 06.03.2013 o 00:21

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez rneo1 Zobacz posta
    Co myślicie o tym, żeby przerabiać w magazynie prowiantu zdobytą saletrę z przygód na coś w rodzaju nawozu do użyźniania pól pszenicy?
    .
    Nawóz z saletry ? Chcesz aby osadnikom du.. porozrywało ???

  7. #7
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Michaelpol90 Zobacz posta
    Nawóz z saletry ? Chcesz aby osadnikom du.. porozrywało ???
    to nie wiesz, że się kiedyś saletrą pola nawoziło???
    jestem za..
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Pomysł fajny z użyźnianiem tylko po co skoro są silosy? Może postawić tu na nowy budynek jak zakład nawozowy który dopalałby silos? Zakłady chemiczne są drogi w produkcji, ale z dużą wydajnością i mógłby obsługiwać powiedzmy pięć, albo dziesięć silosów na zasadzie podobnej jak silosy pola, ale tam jest 1:1. Co więcej saletra jest bardzo dobrym nawozem i po przerobieniu 1 sztuki powinna spowodować wyprodukowanie nawozu które wzbogaci pole o kilkadziesiąt, albo więcej snopków. Jeśli miało by to miejsce, to przydało by się też stałe pozyskiwanie jej. Powinna być taka możliwość, gdyż licząc na dropy nie było by się w stanie zapewnić ciągłości produkcji nawozów dla silosów. Pozyskiwanie powinno być w ilościach niewielkich, aby uzupełniać je saletrą z dropów. Nadwyżka w pozyskiwaniu stworzyła by nierównowagę w rynku materiałowym.
    Mylicie się co do produkcji armat, czy broni. To prawda, że w chwili obecnej jest to kompletnie niepotrzebne i nieopłacalne, ale w przyszłości jeśli będzie (może) pvp i będzie się walczyć na obcych wyspach to broni będzie brakować, Szczególnie tej która jest droga w produkcji i czasochłonna. Tak, że saletra w przyszłości będzie niezbędna, jeśli będziesz chciał wychylić nos poza własną wyspę i być aktywnym graczem.
    Ja na poziomie 49 mam wyprodukować 500 atmat. Bez bufów potrzebne jest na to 2500 siarki i 2500 wozów. 2500 siarki to 15000 saletry…..

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam ....jestem za jak najbardziej....mam w tej chwili 50 k saletry i nie mam pojęcia co z nią zrobic

  10. #10
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Pomysł fajny z użyźnianiem tylko po co skoro są silosy?
    Chociazby po to, zeby byla alternatywa do upgradowania silosow na taki poziom jak gospodarstwa - wtedy zboza z pola bedzie ubywac, ale gracz bedzie mogl je uzupelniac.

    Mylicie się co do produkcji armat, czy broni. To prawda, że w chwili obecnej jest to kompletnie niepotrzebne i nieopłacalne, ale w przyszłości jeśli będzie (może) pvp i będzie się walczyć na obcych wyspach to broni będzie brakować, Szczególnie tej która jest droga w produkcji i czasochłonna. Tak, że saletra w przyszłości będzie niezbędna, jeśli będziesz chciał wychylić nos poza własną wyspę i być aktywnym graczem.
    O tym przekonamy sie gdy wprowadza zmiany do systemu walki ktore potencjalnie beda wymuszac uzywanie do walki lepszych jednostek. W obecnym ksztalcie gry produkcja armat sie nie oplaca nie dlatego, ze ktos arbitralnie uznal, ze sie nie oplaca, tylko dlatego, ze niewiele slabsze jednostki mozna produkowac masowo i to nizszym kosztem.

    Dosc powiedziec, ze w wielu walkach puszkarz zadaje dokladnie takie same obrazenia jak kusznik, a w niektorych nawet tak male jak ochotnik.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.