Zobacz wyniki ankiety: Czy te pomysł Ci się podoba?

Głosujących
56. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak, docelowo tak powinno być

    16 28.57%
  • nie, podoba mi się jak jest i nie będę budował tych bezsensownych budynków

    30 53.57%
  • Zdolnosć BB do poprawek wskazuje, że takiej zmiany możesz oczekiwać najwcześniej za 10 lat

    10 17.86%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: Reorganizacja slotów w dropach

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    widzę, że nie czujecie idei pomysłu. Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd. Mi teraz też są zbędne. Jednak gra zrobiłaby się ciekawsza gdyby nie można było zdobyć w dropie kusz, armat itp.
    mam nadzieje że żaden pracownik BB tego nie przeczyta i nie wprowadzi w życie ale zaryzykuje...

    po co zostały wprowadzone klejnoty do tej gry ? może zamiast za surowce stawiać poletka studnie i inne budynki tylko za klejnoty ?
    aaaa no iżeby nie było to jeszcze zabierzmy te 45 za tygodniowe logowania
    It's coming
    It's watching your every move
    You cannot hide...

    Goldmano

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Beznadziejny pomysł. Zamiast tracić tyle desek egzo i granitu na wybudowanie cyklu produkcyjnego kusz czy armat lepiej przeznaczyć te zasoby na rozbudowę reszty cykli produkcyjnych.

  3. #23
    Osadnik
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Czarci Gaj
    Budynki mistrzowski są nieprzemyślane. Ten wątek o tym mówi, wiec nie jest beznadziejny. żeby wyprodukować 100 kusz muszę zużyć 1600 bali egzo i 1200 rudy tytanu i prawie 10k węgla? - żadne buffy ani poziomy budynków nie sprawią że produkcja stanie się opłacalna...

    Po co są te budynki BB?

  4. #24
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez FourFingersWoo Zobacz posta
    Budynki mistrzowski są nieprzemyślane. Ten wątek o tym mówi, wiec nie jest beznadziejny. żeby wyprodukować 100 kusz muszę zużyć 1600 bali egzo i 1200 rudy tytanu i prawie 10k węgla? - żadne buffy ani poziomy budynków nie sprawią że produkcja stanie się opłacalna...

    Po co są te budynki BB?
    o buffach x2 x3 x4 zapomniałeś. Prawda jest taka ze to sie nie oplaca produkcja z budynkow mistrzowskich i tyla

  5. #25
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W zasadzie to FourFingersWoo zwrócił uwagę to co mnie 'gryzło' a mianowicie zupełne nie przystawanie drzewek technologicznych i czasów produkcji w budynkach mistrzowskich do reszty gospodarki. Dlatego szczególnie irytujące są zadania gdzie jest wymagane np. posiadanie wozów czy kół. Obecnie planuję postawić te budynki raczej jako ozdobniki w bliżej nieokreślonej przyszłości.

  6. #26
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Narazie kusznik jest, zaraz pewnie do tytanu bedzie. Chociaż ciagnie po kieszeni surki niezle to ale zadanie jest to sie wykonuje. choc nie oplacalne jest to nigdy.
    Czas pracy skrócić na tyle by się opłacalo te budynki stawiac

  7. #27
    bloodybaster
    slot 2 3 i 4 ma nam zrekompensować straty poniesione w przygodzie więc kategoryczne nie
    P.S. Ankieta jest stronnicza-subiektywna .

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.