Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Wątek: Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam,

    co do "uszkodzonego obszaru serwera" to nadzieja matką g.... (opisze pokrótce sytuacje która spotkała znajomego)
    Od wystąpienia problemu z uszkodzonym obszarem serwera mijają juz 2 miesiace. Odpowiedz supportu (a raczej miłej Pani Tereski) była szybka 2 propozycje - pierwsza czekać az problem zostanie naprawiony badz reset konta i start od poczatku (co prawda support po długich pertraktacjach przez Panią Tereskę zobowiazał sie zwrócić wszystkie zgromadzone surowce i klejnoty) Tylko, że znajpomy w połowie 49lvl praktycznie wszystko rozbudowane na maxa za czym idzie pol roku grania dzien w dzien a nawet nocami ... i miałby zaczynać od nowa - KPINA !!! Po miesiącu Pani Tereska zaproponowała znajomemu, aby oddzielił konto z Facebookowego do Uplay (otrzymał instrukcję). Tylko w czasie konwersji wystapił znany problem z oddzieleniem konta. Od tamtej pory znajomy nie może zalogować sie wogole - dlatego na jego prośbę pisze ten wątek. Fakt, że dzieki temu prawdopodobnie puścił problem z uszkodzonym obszarem serwera bo zarówno ja jak i inni wspólni znajomi mozemy wejsc na jego wyjałowioną nieobecnością wyspe (wcześniej tez nam wywalalo komunikat z uszkodzonym obszarem serwera). Co do dialogu z supportem w osobie Pani Tereski to przez te 2 miesiące od wystapienia problemu zostało wysłane ponad 50 maili kazdy miał odpowiedz najcześciej nastepnego dnia ale zdazało sie że rozmowy trwały na bieżąco i za każdym razem na koniec przeprosiny za utrudnienia itd itp. Do chwili obecnej brak rozwiązania problemu zwiazanego z usługą Uplay.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    O Boszzzz! 2 miesiące czekania i ... nic? TRAGEDIA!!! A czytając wiadomość napisaną przez srelttes2012 powoli ogarnia mnie furia. To co się dzieje zakrawa na SKANDAL, a UBISOFT popełnia przestępstwo. Prawdopodobnie w ewidentny sposób łamane jest polskie prawo. Mamy bowiem do czynienia nie z drobną usterką, którą można usunąć w ciągu kilka minut (jedynie duża liczba usterek powoduje opóźnienie), a z permanentną namową nieświadomych niczego użytkowników Internetu do korzystania z wadliwej gry The Settlers online. Przestępstwem jest także najprawdopodobniej reklamowanie w mediach uszkodzonego towaru. Serdecznie proszę jakiegokolwiek prawnika, który przeczyta tę wiadomość o odpowiedź lub reakcje - zgłoszenie przestępstwa do właściwych organów. Ja ani razu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od supportu, mimo wyświetlania się napisu. że odpowiedzą tak szybko jak będzie to możliwe. Jeśli ktoś pobiera od kogoś pieniądze (a mamy z tym do czynienia w tej grze) to powinien dostarczyć mu w zamian towar pozbawiony wad. Skoro dostarcza towar z wadami zobowiązany jest do ich naprawy w określonym czasie lub do zwrotu pieniędzy nie tylko wydanych na towar ale też zapłacić odszkodowanie za stracony czas, dyskomfort psychiczny itp. To co napisał srelttes2012, o ile jest zgodne z prawdą, może skutkować pozwem odszkodowawczym! Aż się wierzyć nie chce że poważna firma UBISOFT dopuszcza się takiej kompromitującej wpadki.

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Witam
    Zapłaciłem za diamenty, już 2 dzień nie mam ich na koncie , a support nawet nie odpisuje, nie wiem czy otrzymał moje wiadomości. Kiedyś grałem w Imperia online, tam problemy były rozwiązywane na miejscu, a jak pojawiał się większy problem to trwało to 1 dzień. A tutaj nawet nie mam odpowiedzi.

  4. #24
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Solmann3, mogę jedynie powtórzyć to co pisałem już wiele razy: jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu, to na pewno pojawi się odpowiedź. Zgadza się, czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony, jednak odpowiedzi są udzielane (wg kolejności zgłoszeń). Mogę też zapewnić, że Wasze zapytania przesyłane do Supportu nie są ignorowane.

    W związku z tym, że kod gry jest cały czas rozwijany, nie ma czegoś takiego jak "wersja finalna".

    srelttes2012, z tego co piszesz wynika, że konto funkcjonuje prawidłowo, jednak wspomniana przez Ciebie osoba nie ma możliwości zalogowania się (po oddzieleniu konta The Settlers Online od serwisu Facebook) - to nie ma związku z zablokowaną strefą. Sprawdź proszę Prywatne Wiadomości na forum - chwilę temu Ci odpisałem.

    pirat83, jeśli zakupione Klejnoty jeszcze do Ciebie nie dotarły, proszę poczekać na odpowiedź z Supportu. Twoje zapytanie dotarło, nawet cztery razy.

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    [QUOTE=BB_xaar;69213]Solmann3, mogę jedynie powtórzyć to co pisałem już wiele razy: jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu, to na pewno pojawi się odpowiedź. Zgadza się, czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony, jednak odpowiedzi są udzielane (wg kolejności zgłoszeń). Mogę też zapewnić, że Wasze zapytania przesyłane do Supportu nie są ignorowane.

    A skąd mam wiedzieć czy trafiło skoro nigdy na żadne z moich pytań czy zgłoszeń nie dostałem jakiejśkolwiek odpowiedzi. NULLL! Co oznaczają słowa czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony? To ile powinien taki czas wynosić standardowo, skoro ja nie dostałem odpowiedzi na pytania nawet sprzed wielu miesięcy?

    Nadal waham czy mam grać dalej, czy zrezygnować z dalszej gry. Dajcie mi wreszcie odpowiedź w jedną lub w drugą stronę! Jeśli nie oddacie mi zaginionego wojska to w co mam grać skoro nie mam możliwości wykonywania przygód. Zamiast wojska i osadników mam tylko ponad 1000 martwych dusz wypełniających moją grę. Przecież to jest IRYTUJĄCE!

  6. #26
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Solmann3, niestety nie jestem w stanie pomóc z takim problemem, nie wiem też czy Support będzie w stanie coś na to poradzić i ile wynosi ewentualny czas naprawy. Wiem natomiast, że jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu (po zarejestrowaniu zapytania w systemie, jest wysyłany mail z potwierdzeniem), to na pewno pojawi się odpowiedź.

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    to napiszcie do mnie chociaż, a nie olewajcie mnie! Dowód wpłaty chcecie - mam.
    Mamy się tu fajnie bawić, a nie wnerwiać. Wpłaciłem pieniądze i nic nie mam !

  8. #28
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Skąd wiadomo, czy support otrzymał i przeczytał wiadomość ?

  9. #29
    Początkujący Osadnik Awatar Isk4rhlit
    Dołączył
    25.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Solmann3 sprawdź folder Spam w skrzynce, u mnie właśnie tam trafiła wiadomość zwrotna od supportu, ale rozpatrzenia mojego zgłoszenia jak nie było tak nie ma od paru tygodni

  10. #30
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jestem w tej samej sytuacji co Solmann i odpowiedz BB_xaar mnie załamała i nie bardzo rozumiem że niemożna z tym nic zrobić

Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.