Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 62

Wątek: Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.11.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Niestety nie mam nigdzie, sprawdziłem

  2. #32
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez pirat83 Zobacz posta
    Skąd wiadomo, czy support otrzymał i przeczytał wiadomość ?
    Jeśli zgłoszenie jest zarejestrowane, to przychodzi automatyczna odpowiedź. Jeśli takiej automatycznie wygenerowanej odpowiedzi nie ma, to znaczy że do supportu nic nie dotarło. Ja na wysłane do supportu 3 zgłoszenia (dotyczące różnych sprawi wysyłane w różnym czasie - żeby nie było że powielałem zgłoszenia ), dostałem potwierdzenie tylko raz i ta właśnie sprawa zakończyła się oczekiwaną reakcją supportu po kilku dniach.

  3. #33
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jasio63, moja wiedza techniczna na temat - na przykład poprawiania błędów z licznikiem populacji - jest bardzo ograniczona, dlatego mogę jedynie poprosić o napisanie bezpośrednio do Supportu. Niestety to prawda, proces naprawy niektórych utrudnień może trochę trwać, jednak na pewno postaramy się pomóc. Muszę też zaznaczyć, że czas udzielania odpowiedzi przez Support jest obecnie wydłużony, jednak o tym już wiemy i staramy się go zmniejszyć.

    pirat83, co prawda mechanizm "potwierdzający" został już opisany przez zwolk, no ale powtórzę, aby nie było wątpliwości. Jeśli zapytanie zostanie zarejestrowane w systemie Supportu, skrypt wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia (w tym momencie do zapytania przypisywany jest unikalny numer, na który można się powołać w razie potrzeby).

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.09.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Jeśli zgłoszenie jest zarejestrowane, to przychodzi automatyczna odpowiedź. Jeśli takiej automatycznie wygenerowanej odpowiedzi nie ma, to znaczy że do supportu nic nie dotarło. Ja na wysłane do supportu 3 zgłoszenia (dotyczące różnych sprawi wysyłane w różnym czasie - żeby nie było że powielałem zgłoszenia ), dostałem potwierdzenie tylko raz i ta właśnie sprawa zakończyła się oczekiwaną reakcją supportu po kilku dniach.

    Takie gadanie... ja mam takie potwierdzenia (2- po jednym do różnych tematów) i trzymam je od ubiegłego miesiąca na skrzynce, czas mija odpowiedzi nie ma, surowców i misji które zniknęły też nie ma. I założę się że w odpowiedzi od supportu dostanę "usuń ciasteczka/wyczyść pamięć przeglądarki/ przepraszamy za kłopot" - ciasteczka i pamięć czyszczę automatycznie po wyłączeniu przeglądarki i wierzcie mi lub nie przez tyle czasu zdążyłem wyłączyć komputer. Support powinien być zlikwidowany skoro ich odpowiedzi nie rozwiązują problemów tylko wprawiają we wściekłość.


    Ps. Folder spam też pusty jeśli ktoś sobie pomyśli że może przesunęło.
    Ostatnio edytowane przez Vevorin ; 12.12.2012 o 12:43

  5. #35
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam, sprawdzilem sobie kosz ze smieciami na mojej poczcie i.... znalazlem w spamie potwierdzenia zgloszen ktore wyslalem. Jedno z nich zawieralo tekst który pozwole sobie zacytowac:
    "Witaj Solmann3, Nie widzę w systemie, aby na Pańskim koncie wystąpił błąd z obszarem serwera. Bardzo proszę o informację, czy ten błąd został naprawiony.
    Pozdrawiam,
    Aleksander
    Zespół The Settlers Online"


    ========================

    O MAŁO MNIE KREW NIE ZALAŁA!!![COLOR="Red"]
    to ja od tygodni mailuje do nich, zglaszam usterke w grze, a oni nawet sprawdzic tego porzadnie nie potrafia. Mam na wyspie ponad tysiac martwych dusz uniemazliwiajacych jakakolwiek gre, przygoda Wiktor podstępny zakonczyla sie po 2 dniach gry a powinna trwac 8!.

    Ręce i nogi opadają!

  6. #36
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    tobie to chociaz laskawie sciemnili ze cos zrobili bo mnie to zlewaja totalnie nic mi od 2 tygodni nie przyszlo i z 1700 mam dostepnych okolo450 jednostek mysle ze sobie ktos przeginaa w supporcie zczasem zgloszen usterek podejzewam ze solmann im bardziej dupe zawraca wiec mu na odczepnego dali odpowiedz aj tylko 2 razy zglosilem ta usterke ale chyba czas zaczac slac co godzine zgloszenie bledu moze jakis laskawca odpowie pozdrawiam

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nikomu nic nie zawracam, nawet nie wiem jak to się robi ;-0 Ale prawdą jest, że dziś moja korespondencja z supportem ożyła, jak za sprawą czarodziejskiej różdżki. Otóż support z własnej i nieprzymuszonej woli zgłosił się do mnie drogą mailową aż czterokrotnie ! NIEPRAWDOPODOBNE! I za każdym razem było to powołanie się na tę samą sprawę zgłoszoną im kilka tygodni temu. Kazali sobie przysyłać zrzuty ekranowe ażeby uwiarygodnić prawdziwość moich słów. Zrobiłem o co mnie proszono. W nagrodę usłyszałem ze może w poniedziałek coś uda się zrobić. Dobry rydz niż nic. Poczekam!
    I powiedzieli, że jeśli się do poniedziałku nie poprawi to mam im wysłać kolejne zgłoszenie! ... i tyle.
    Co WY na to?

  8. #38
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    do suportu pisałem już nie jeden raz boję się że zapchałem im pocztę

  9. #39
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Hmm widze zmasowany atak "spam bomb" na poczte suportu trwa.Polscy kamikaze

  10. #40
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.09.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Dramatyzujecie... to tylko gra....

    Ja właśnie po 3 tyg. otrzymałem odpowiedź:

    "Witaj Artvonc77,


    Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem, niestety z powodu trudności technicznych nie mogliśmy otrzymać na czas wszystkich formularzy.

    Uprzejmie proszę o informację, czy problem z odkrywaniem nowych złóż nadal występuje.


    Za zaistniałe utrudnienia, bardzo przepraszam.

    Pozdrawiam,
    Teresa

    Zespół The Settlers Online"

    Nie jest źle... zaczynają odpisywać.. hehehe...

Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.