Niestety nie mam nigdzie, sprawdziłem![]()
Niestety nie mam nigdzie, sprawdziłem![]()
Jeśli zgłoszenie jest zarejestrowane, to przychodzi automatyczna odpowiedź. Jeśli takiej automatycznie wygenerowanej odpowiedzi nie ma, to znaczy że do supportu nic nie dotarło. Ja na wysłane do supportu 3 zgłoszenia (dotyczące różnych sprawi wysyłane w różnym czasie - żeby nie było że powielałem zgłoszenia), dostałem potwierdzenie tylko raz i ta właśnie sprawa zakończyła się oczekiwaną reakcją supportu po kilku dniach.
jasio63, moja wiedza techniczna na temat - na przykład poprawiania błędów z licznikiem populacji - jest bardzo ograniczona, dlatego mogę jedynie poprosić o napisanie bezpośrednio do Supportu. Niestety to prawda, proces naprawy niektórych utrudnień może trochę trwać, jednak na pewno postaramy się pomóc. Muszę też zaznaczyć, że czas udzielania odpowiedzi przez Support jest obecnie wydłużony, jednak o tym już wiemy i staramy się go zmniejszyć.
pirat83, co prawda mechanizm "potwierdzający" został już opisany przez zwolk, no ale powtórzę, aby nie było wątpliwości. Jeśli zapytanie zostanie zarejestrowane w systemie Supportu, skrypt wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia (w tym momencie do zapytania przypisywany jest unikalny numer, na który można się powołać w razie potrzeby).
Takie gadanie... ja mam takie potwierdzenia (2- po jednym do różnych tematów) i trzymam je od ubiegłego miesiąca na skrzynce, czas mija odpowiedzi nie ma, surowców i misji które zniknęły też nie ma. I założę się że w odpowiedzi od supportu dostanę "usuń ciasteczka/wyczyść pamięć przeglądarki/ przepraszamy za kłopot" - ciasteczka i pamięć czyszczę automatycznie po wyłączeniu przeglądarki i wierzcie mi lub nie przez tyle czasu zdążyłem wyłączyć komputer. Support powinien być zlikwidowany skoro ich odpowiedzi nie rozwiązują problemów tylko wprawiają we wściekłość.
Ps. Folder spam też pusty jeśli ktoś sobie pomyśli że może przesunęło.
Ostatnio edytowane przez Vevorin ; 12.12.2012 o 12:43
Witam, sprawdzilem sobie kosz ze smieciami na mojej poczcie i.... znalazlem w spamie potwierdzenia zgloszen ktore wyslalem. Jedno z nich zawieralo tekst który pozwole sobie zacytowac:
"Witaj Solmann3, Nie widzę w systemie, aby na Pańskim koncie wystąpił błąd z obszarem serwera. Bardzo proszę o informację, czy ten błąd został naprawiony.
Pozdrawiam,
Aleksander
Zespół The Settlers Online"
========================
O MAŁO MNIE KREW NIE ZALAŁA!!![COLOR="Red"]
to ja od tygodni mailuje do nich, zglaszam usterke w grze, a oni nawet sprawdzic tego porzadnie nie potrafia. Mam na wyspie ponad tysiac martwych dusz uniemazliwiajacych jakakolwiek gre, przygoda Wiktor podstępny zakonczyla sie po 2 dniach gry a powinna trwac 8!.
Ręce i nogi opadają!
tobie to chociaz laskawie sciemnili ze cos zrobili bo mnie to zlewaja totalnie nic mi od 2 tygodni nie przyszlo i z 1700 mam dostepnych okolo450 jednostek mysle ze sobie ktos przeginaa w supporcie zczasem zgloszen usterek podejzewam ze solmann im bardziej dupe zawraca wiec mu na odczepnego dali odpowiedz aj tylko 2 razy zglosilem ta usterke ale chyba czas zaczac slac co godzine zgloszenie bledu moze jakis laskawca odpowie pozdrawiam
Nikomu nic nie zawracam, nawet nie wiem jak to się robi ;-0 Ale prawdą jest, że dziś moja korespondencja z supportem ożyła, jak za sprawą czarodziejskiej różdżki. Otóż support z własnej i nieprzymuszonej woli zgłosił się do mnie drogą mailową aż czterokrotnie ! NIEPRAWDOPODOBNE! I za każdym razem było to powołanie się na tę samą sprawę zgłoszoną im kilka tygodni temu. Kazali sobie przysyłać zrzuty ekranowe ażeby uwiarygodnić prawdziwość moich słów. Zrobiłem o co mnie proszono. W nagrodę usłyszałem ze może w poniedziałek coś uda się zrobić. Dobry rydz niż nic. Poczekam!
I powiedzieli, że jeśli się do poniedziałku nie poprawi to mam im wysłać kolejne zgłoszenie! ... i tyle.
Co WY na to?
do suportu pisałem już nie jeden raz boję się że zapchałem im pocztę
Hmm widze zmasowany atak "spam bomb" na poczte suportu trwa.Polscy kamikaze
Dramatyzujecie... to tylko gra....
Ja właśnie po 3 tyg. otrzymałem odpowiedź:
"Witaj Artvonc77,
Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem, niestety z powodu trudności technicznych nie mogliśmy otrzymać na czas wszystkich formularzy.
Uprzejmie proszę o informację, czy problem z odkrywaniem nowych złóż nadal występuje.
Za zaistniałe utrudnienia, bardzo przepraszam.
Pozdrawiam,
Teresa
Zespół The Settlers Online"
Nie jest źle... zaczynają odpisywać.. hehehe...