Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Wątek: Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?

  1. #11
    Początkujący Osadnik Awatar AlleLuj
    Dołączył
    25.11.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    30.11 wysłałem zgłoszenie do Supportu po 7 dniach nadal nie mam żadnej odpowiedzi.
    Aby nie wydłużać sobie czasu oczekiwania czy kolejne zgłoszenie wysłać jako nową wiadomość czy przez "odpowiedz" poprzez mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia przez Support?

  2. #12
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    AlleLuj: proponuję odpowiedzieć na automatyczne zgłoszenie żeby nie generować nowego zgłoszenia.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Solmann3 Zobacz posta
    (...)a przy okazji przypomnę Moderatorowi, że bankructwo UBISOFTU to także koniec jego kariery zawodowej w tej firmie.
    I to by było na tyle w temacie - oczekuję wywalenia z Forum i wywieszenia mojego zdjęcia na tablicy TEGO PANA NIE OBSŁUGUJEMY!
    ....a przecież było tak pięknie!
    to ja może przypomnę iż moderatorzy w tej grze nie są pracownikami ale wolontariuszami więc nie wiem o jakiej karierze mówisz a co do tablicy to chyba takiej nie ma po prostu bedziesz jak reszta stał w jednej kolejce - do supportu

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.06.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja mam to samo obszar serwera uszkodzony i nie moge grac

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    dobrze mówi gosciu jesli sobie nieradza to niech zatrzymaja gre i zrobia ja na cacy jesli jest w takim zlym stanie dlaczego pobieraja pieniadze niby wersja beta ale niema takiej info jak zaczynasz ze moga byc problemy ze mozna co tydzien tracic polowe budynkow i ze to co wydajemy pojdzie w bloto bo oni maja problem gra niejest od miesiaca dostepna i nietylko w polsce to niewierze ze tyle czasu trzeba zeby opanowac ta gre poprostu jest to okradanie ludzi w bialy dzien jak z narkotykami dali troche posmakowac byle zalapac bakcyla a ludzie i tak beda siedzieli i czekali kit wie ile ze cos sie zmieni . I niemow ze suuport jest tak zajety skoro ciagna z tego kase niech zatrudni sobie pomocnika a informacje mogli by wyslalc i to szczera a nie dla od....dolenia sie ze wkoncu bedzie dobrze !!!

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.10.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Obawiam się, że wszyscy jesteśmy naiwni!! Wszystko co interesuje tych ludzi, to kliknięcie w przycisk ze znakiem plus, żeby kupić następne klejnoty. Ta gra, jak i większość innych gier online, to maszynki do zarabiania pieniędzy. Możemy im wysłać tonę maili, a oni dalej będą reklamować tą grę w reklamach TV i patrzeć jak im rośnie konto. Najgorsze jest to, że wciągają w to nowych ludzi. Grałem już w niejedną grę online. I też to były wersje beta, ale takiej kompromitacji jak tutaj, nie widziałem jeszcze nigdy!!! Żal mi tylko wydanych pieniędzy na klejnoty....

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Sorki ze znowu poruszam ten temat ale..... dostałem informację ze polski support składa się z ..... JEDNEGO! pracownika. Aż się wierzyć nie chce - pytam zatem publicznie CZY TO JEST PRAWDA?

  8. #18
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    hmm sądząc po podpisach to raczej z około 5 osób choć nic mnie nie zdziwi uważam też, że publicznej odpowiedzi na to pytanie nie dostaniemy, ale przydałaby się taka stronka "o nas" jak w stronach firmowych, gdzie można by zobaczyć przynajmniej nicki "naszych" pracowników bb :P

  9. #19
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Z pracowników BB to po podpisach można wyczytać tylko jednego, tzn. BB_xaar, moderatorzy są wolontariuszami a nie pracownikami supportu, i raczej żaden pracownik supportu nie wypowiada się na forum, chyba że jako supportowca potraktujemy BB_xaara.

  10. #20
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Solmann3 Zobacz posta
    Sorki ze znowu poruszam ten temat ale..... dostałem informację ze polski support składa się z ..... JEDNEGO! pracownika. Aż się wierzyć nie chce - pytam zatem publicznie CZY TO JEST PRAWDA?
    Z podpisów to mogę wnioskowac conajmniej 4 osoby: Kasia, Łukasz, Peter, Aleksandra.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.