Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz, że przygody w zadaniach gildii powinny być ograniczone?

Głosujących
63. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, o 50%.

    14 22.22%
  • Tak, do minimum.

    36 57.14%
  • Nie, nie chce zmian.

    13 20.63%
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Wątek: Przygody w zadaniach gildii

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Qordis89 Zobacz posta
    A kiedyś się udało?
    a i owszem:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...port-jednostek

    a to TYLKO jeden przykład
    Ostatnio edytowane przez Szcze-pan ; 07.05.2014 o 23:09

  2. #22
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    A krawce?
    Przeciez to tez byl pomysl z polskiego forum
    Tak samo obecny system handlu

  3. #23
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    Mogli by dać Szłoma albo Pienia, niczym szególnym sie nie wyrózniają, ale ludzie by miali szanse ich nabyc nie tylko za PLN, poza tym sa też kolekcjonerzy którym by to "ładnie" w gwieździe wyglądało.
    Heh, przydał by się Pieniek za MG, albo następny slot...
    Poza tym jak ktoś się zaprze, w nie robieniu gildyjnych, to ich nie będzie robił.
    42 chatki jelenia, na 15 rzeźników(5ki) powoduje, że nie trzeba wcale uzupełniać terenów łowieckich, a co chwile w zadaniu "uzupełnij" i 130k dosypki do mięsa (jeszcze z czasów przed specjalnego MP) zmarnowane.
    Stwierdziłem, że wrócę do gildii (zawsze jakoś w mniejszym gronie wygodniej pogadać"=P) jak klepnę te 100-150 Powrotów do Azylu i ze 300 Cr na tytan i kołki (do książek potrzeba). Bo inaczej to strata czasu z "takimi zadaniami" - nie będę przerywał dziennej serii Cr/PDAB tylko po to, aby zrobić MK, czy Wyspę, czy cokolwiek innego, co mnie odciągnie od mojego planu rozwoju wesołków i grubasów, albo wycofywał kolejki - często na 2-3 dni na zającu, z magazynu, aby dodać jakieś rusztowania, tylko po to, aby dziennie na niecałą dopałkę do miedzi starczyło.
    Jakby wreszcie wprowadzili kolejkowanie w MP/SMP/Koszarach, wycofali zadania z wydaniem 100 monet, przerobieniem czegoś tylko po to w MP, aby zmniejszyć ilość na rynku, dodaniem dopałki do mięsa i przejściem konkretnej przygody, to i nawet jak dodadzą zadania typu: przejdź 3 przygody (regóła dla gildii: więcej niż 80% gildii ma poziom 48+), nie widzę przeszkód w robieniu takich zadań.
    Niech zadania składają sie i z 6 podetapów: sprzedaj, kup, wyprodukuj, rzuć premie, przejdź przygodę i zrób produkcję na 5k na 12h, i wtedy trzeba będzie pokombinować, ale nie wkoło dodaj woń, przejdź MK/etc i wydaj 100 monet, to niszczy gildie.
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  4. #24
    Osadnik
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Słoneczny Gród
    anael6669 z twojego posta nie potrafię wydedukować czy jesteś za czy przeciw.

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.06.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Zgadzam się z wypowiedzią kolegi. Poznaj 2 nowe przygody to absurd dla graczy grających dla relaksu, zabawy, przyjemności. Te zadania są dla maniaków chcących osiągnąć jak najszybciej kolejny lvl. i robią przygody za przygodą . Ja mam czas na tsol codziennie ok 2 godz wieczorami . niestety czasami przygodę trzeba robić 2 dni 2 przygody to może być już 4 dni. Prosty wniosek się nasuwa.....

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.04.2014
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    czesto mam zadanie typu posadaj 500 wojsko a ja akurat w tym dniu jestem wygolocona z mieczy lukow itp wiec skad mam wziac na wojsko??? i zad gildyjne sie ciagnie przez kilka dni..;(

  7. #27
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Pawvs Zobacz posta
    Zgadzam się z wypowiedzią kolegi. Poznaj 2 nowe przygody to absurd dla graczy grających dla relaksu, zabawy, przyjemności. Te zadania są dla maniaków chcących osiągnąć jak najszybciej kolejny lvl. i robią przygody za przygodą . Ja mam czas na tsol codziennie ok 2 godz wieczorami . niestety czasami przygodę trzeba robić 2 dni 2 przygody to może być już 4 dni. Prosty wniosek się nasuwa.....

    To moze sie dogadaj z kims i kaplanow na wymiane zrobicie?
    Jakies 400 rekrutow z wetkiem + godzina roboty i macie zrobione gildijne

  8. #28
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tornados, to właśnie zniechęca do grania - zapewniam Cię że większość jak nie wszyscy chcą być w stanie sami ukończyć zadanie i nie spędzić przy tym 10 godzin.

    poniższy pomysł całkiem cacy jak dla mnie:
    Cytat Zamieszczone przez anael6669 Zobacz posta
    Niech zadania składają sie i z 6 podetapów: sprzedaj, kup, wyprodukuj, rzuć premie, przejdź przygodę i zrób produkcję na 5k na 12h, i wtedy trzeba będzie pokombinować, ale nie wkoło dodaj woń, przejdź MK/etc i wydaj 100 monet, to niszczy gildie.
    jestem za!

  9. #29
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Szcze-pan
    Niektorzy maja problem z 1 podetapem a wy wymagacie az 6
    Takie 6 podetapowe to na tydzien i mnie tez pasuje

  10. #30
    Osadnik
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Słoneczny Gród
    6 podetapów które wymagają użycia mózgu i 15 min czasu, a bezmyślne robienie przygody według poradnika, czekanie, aż generał dojdzie na miejsce i przeglądania demotów i innych takich w międzyczasie to spora różnica. Niech wymyślą coś co mnie porwie, co będzie mi się chciało robić, albo przynajmniej coś bezbolesnego.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.