Zamknięty wątek
Strona 8 z 23 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 18 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 226

Wątek: [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Więcej miejsca na wyspie

  1. #71
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wszystko pięknie, tylko jak nad każdą górą/kamykiem będą się takie tarczki pojawiać, to wyszukiwanie wrednie ukrytych kolekcji będzie jeszcze bardziej wkurzające...

  2. #72
    Lipek
    Z drzewami to miałem pomysł i nawet wrzuciłem go do odpowiedniego działu pomysłów i sugestii. Dobrym by było rozwiązanie jak w Settlersach II, III, IV gdzie Leśnik i Drwal mieli ograniczony zasięg w obrębie którego mogli wykonywać swoje działania. Niestety większość ankietowanych graczy oblała ciepłym moczem ten pomysł.

    Cytat Zamieszczone przez Iorweth- Zobacz posta
    [...]Lepiej by było stworzyć drugą wyspę, to by rozwiązało problem z miejscem na kolejne dwa lata gry.
    Np.
    Aby znaleźć taką wyspę należało by przygotować się do wyprawy(bardzo duże zapasy jedzenia, fragmenty map i odpowiednia ilość funduszy na wyprawę)
    Wyspa oczywiście powinna być odpowiednio przygotowana do obrony przed najeźdźcami Tak żeby nie podbić ją w dwa dni, ale żeby to zajęło co najmniej miesiąc nawet tym najlepszym graczom.
    [...]
    Zajefanisty pomysł. Podpisuję się wszystkimi czterema kończynami...

    [...]Nie lepiej dać na stałe taką możliwość np. geologom? Z tym, że np. zużywaliby do tego dużą ilość saletry i/lub prochu?
    Tu też jestem za, ale dla dobra BB ta umiejętność powinna być dostępna TYLKO za klejnoty (oczywiście raz kupiona zostaje na stałe).
    Ostatnio edytowane przez Lipek ; 05.10.2013 o 01:45

  3. #73
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    Dobry pomysł spełniający nasze oczekiwania co do indywidualnego modelowania wyglądu naszej wyspy macierzystej.
    Przydał by sie także kopacz który zasypie zbędne kanały wodne i leśnik który wyrwie niepotrzebne chwasty / drzewa .
    popieram

  4. #74
    Fachura
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz7709 Zobacz posta
    Zabawny jestes od kiedy programisci i twórcy tej gry pracuja za darmo haha. gratki za naiwnosc i infantylnosc.
    zal poprostu. Gdybys dokladnie przeczytal komentowana wypowiedz zamiast tylko rzucic okiem to wiedzialbys ze chodzi tu poprostu o doty na gre.

  5. #75
    Osadnik
    Dołączył
    04.04.2013
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Mi się pomysł z usuwaniem skał całkowicie nie podoba !, co mi da usunięcie kilku górek ??? Według mnie o wiele wiele lepiej byłoby gdyby była możliwość usuwania drzew, większości z nich nie wykorzystujemy, a rosną na całej wyspie i zajmują sporo miejsca, wycinka drzew byłaby lepsza

  6. #76
    Początkujący Osadnik Awatar Merigoldin
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    A dla mnie pomysł jest ok, ale bardziej przydała by się "łopata" na pojedyncze kępki traw, które bardziej przeszkadzają w planowaniu rozkładu wioski i przedmóca też ma racje z pojedynczymi drzewami...

  7. #77
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Kolonia
    Pmysl bardzo dobry, jednak wiekszym od skal problemem sa drzewa, ktore bardzo zaburzaja ulozenie budynkow na wyspie -wiec skaly, gory - OK, ale zrobcie cos jeszcze z drzewami i to najlepiej od razu przy tym rozwiazaniu

  8. #78
    Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ją mam proste pytanie do Xaara o ile to nie jest wielka tajemnica, ile max. miejsc będzie można w ten sposób odzyskać?

  9. #79
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    m_ic_ha_l, oferta dla gildii (Targowisko gildii) zostanie zaktualizowana wraz z Halloween - tak wygląda obecny plan.

    Grz3s, wyburzenie skał, do których są "dołączone" złoża, nie będzie możliwe.

    krzyssa, niestety nie znam konkretnych cyferek. Przed wprowadzeniem nowości na PL, zazwyczaj trafia ona wcześniej na serwer testowy - gdy tylko to nastąpi, będziecie mogli samodzielnie ocenić przydatność nowego rozwiązania.

  10. #80
    Osadnik Awatar Nursja
    Dołączył
    20.05.2013
    Posty
    40
    Serwer
    Słoneczny Gród
    wszystko super, rozumiem graczy którym marzy się walec i którzy chętnie by zrównali wszystko by móc postawić kolejny budynek, jak dla mnie możliwość usunięcia kilku pagórków jest dobrym rozwiązaniem - ale możliwość wykarczowania pniaków po wyciętych drzewach jest dużo bardziej potrzebna, można by wykorzystać przedmioty kolekcjonerskie do stworzenia takiej premii - karczownik - to jest to czego potrzebuję najbardziej!

Zamknięty wątek
Strona 8 z 23 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 10 18 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.