Zobacz wyniki ankiety: Co o tym sądzisz?

Głosujących
172. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem za

    142 82.56%
  • Jestem na nie

    21 12.21%
  • Jest mi to obojętne - mam kupę czasu

    9 5.23%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Introligator wzrost zapotrzebowania na manuskrypty/tomy

  1. #11
    ThePeper
    up

  2. #12
    konkur4
    Cytat Zamieszczone przez Poznańczyk Zobacz posta
    Wzrost zapotrzebowania na manuskrypty, tomy i księgi miał by sens, jeżeli jedne tom, ksiega, były by wymagane by włączyć cała umiejętność, a nie tak jak teraz 3.

    Więc jestem za tym by to zmienili na 1 do 1.
    Aż powiem więcej, miałoby to sens, gdyby tylko 1 typ specjalisty był szkolony dzięki manuskryptom, tomom i księgą, a nie wszystko, bo zakładam, że gienek i wyspa będą opierać się na tych samych surowcach.
    @do autora propozycji
    Pomysły mają większą szanse na wejście w życie, jeśli zostaną przedstawione na forum tsotesting.com, gdyż jak to powiedział BB_Xaar, to właśnie tam zaglądają wszyscy developerzy gry (czy jak ich tam zwał), a tu zagląda jedynie odpowiedzialny za polską wersje BB_Xaar, czyli jedynie jedna osoba.

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dokładnie ja też jestem za i sądzę że większość ludzi sprzeciwi się obecnemu systemowi produkcji w introgilatorze
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  4. #14
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    Dodam jeszcze, że fajnie byłoby wprowadzić kolejkowanie u introligatora, tak jak jest w koszarach i magazynie prowiantu. Taka kolejka sama z siebie znacznie zmniejszyłaby czasy szkolenia. Nie każdy ma czas wpadać codziennie akurat jak się książka kończy. A jednak jak się mimo to potrafi zgromadzić odpowiednią ilość zasobów na książki, to dlaczego miałby introligator nie chodzić 24h na dobę?

  5. #15
    ThePeper
    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    @do autora propozycji
    Pomysły mają większą szanse na wejście w życie, jeśli zostaną przedstawione na forum tsotesting.com, gdyż jak to powiedział BB_Xaar, to właśnie tam zaglądają wszyscy developerzy gry (czy jak ich tam zwał), a tu zagląda jedynie odpowiedzialny za polską wersje BB_Xaar, czyli jedynie jedna osoba.
    Pomysł był poruszany na forum testowym, jednak jak to BB_Slash napisał to forum jest dla nie wprowadzonych jeszcze nowości.
    Tematy dotyczące już istniejących nowości powinny być poruszane na forach lokalnych.

  6. #16
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak naprawdę to na forum serwera testowego nie ma odpowiedniego działu, w którym można zgłaszać propozycje zmian w grze. Mamy dział "Discussions", w którym można podyskutować ogólnie o zawartości serwera testowego, dział "Bug reports" - przeznaczenie tego działu jest chyba oczywiste, i dział "Feedback", gdzie z kolei można się podzielić wrażeniami na temat nowości. Księgi Życzeń brak.

    Z kolei tutaj na forum mamy dział "Dyskusje o nowościach" - odpowiednik działu "Discussions" z testowego, oraz dział "Pomysły i Sugestie", którego przeznaczenie jest chyba bardziej niż oczywiste.

    Skoro BB_Xaar jest jedynym przedstawicielem BB zaglądającym na nasze forum, jego obowiązkiem powinno być przekazywanie developerom propozycji z działu "Pomysły i Sugestie" cieszących się dużym zainteresowaniem.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    podstawa to zmienić zwiększającą się ilość manuskryptów na stałą, tzn. 1 i dodać kolejkę do budowania w introligatorze

  8. #18
    GrzechuGrek
    Też jestem za tym aby koszt produkcji tomu zawsze wynosił 1 manuskrypt zaś za księgę - 1 tom. Wg. mnie jest to nie do końca przemyślane biorąc pod uwagę to, że każdego specjalistę trzeba szkolić oddzielnie oraz to, że każda umiejętność trzeba/można zwiększać o 3 a co za tym idzie - trzeba na nią wydać 3 tomy/księgi.

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.12.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    A ja nie rozumiem, dla czego wzrastać mają koszta wytworzenia kolejnego manuskryptu, tomu, księgi. TO niech od razu ustawią max wartość a nie jakimś magicznym sposobem już mam prawie 90 manuskryptów wykorzystane. A gdzie przebicie ich na tomy... i księgi! Teraz muszę 2 razy dłużej czekać na materiały by manuskrypt zrobić... marnowanie czasu bo koszt stalówek jest absurdalny. Miecze kosztują mniej! To jeszcze zwiększyli wymagania co do tworzenia tomu.

    Czyli co z czasem 'skryba' tworzący księgi się bardziej myli i marnuje więcej materiału niż jak był na początku.

    1 geolog i 1 odkrywca wyszkolony na maksa to żaden rarytas jak się ma każdego z tych po kilku by miał sens ich istnienia w grze.

    ale developerzy raczej nie czytaja tego typu wątków więc zmian nie będzie.

  10. #20
    Początkujący Odkrywca Awatar Achazu
    Dołączył
    04.10.2012
    Posty
    103
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    To gra z cyklu NeverEnding Story wiec wszysto w tej grze ma zajmowac mase czasu.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.