Witam!
Mam mam kilka sugestii do ulepszenia gry.
Gildia:
- Jak do tej pory Gildie sie poprostu "ma". Dobry urozmaiceniem by bylo jakby gildia tez zdobywala doswiadczenie np narazie do 10 poziomu. Kazdy poziom zyskiwalo by sie dzieki zyskiwanemu doswiadczeniu przez graczy. Np.: 10% -> gracz dla przykladu zdobywa 1000 doswiadczenia za zabity oboz to gildia dostaje 10% z tego czyli 100. a na poziom trzeba powiedzmy 1000 na pierwszy poziom, na deugi 2500, na trzeci 4000 itd. Wraz z zyskiwanym doswiadczeniem gracze bedacy w tej gildii dostawaliby roznego rodzaju ulepszenia. Np.: 1. daje +10% szybsze budowanie budynkow, 2. +5% doswiadczenia graczy( co idzie z szybszym wbijaniem poziomow gildii), 3. odkryte zloza maja +20% wiecej surowca. Moim zdaniem odrazu by graczy motywowalo to do szybszego wbijania poziomow i urozmaicilo by rozgrywke.
Zloza:
- Normalnie odkrywa sie zloza typu kamien, marmur, ruda zelaza czy miedzi. na zelazie i miedzi buduje sie kopalnie i sa mozliwe ulepszenia tej kopalni, jednak po zawaleniu sie kopalni cale ulepszenie idzie "w plecy". Mozna by bylo zrobic tak ze odkrywa sie zelazo po czym buduje sie kopalnie i ulepsza sie do poziomu 3. po zawaleniu sie kopalni ulepszenie spada o 1 poziom czyli po najblizszym odkryciu tej samej rudy i wybudowaniu tam kopalni, kopalnia by miala automatycznie 2 poziom. Szybsze zuzycie surowca ale gracz nie traci tyle materialow na rozbudowe kopalni.
Armia:
- Buduje sie armie powiedzmy 200 rekrutow. dajesz do generala i udajesz sie na boj. przegrywasz bitwe i tracisz cale wojsko wraz z osadnikami (200), ale general sie regeneruje 4h. Mozna by bylo zrobic tak ze po przegranej bitwie traci sie wszystkich wyszkolonych w armii ale po zregenerowaniu sie generala (i tu mozna wydluzyc czas regeneracji do np 6h.) odzyskuje sie 200 osadnikow automatycznie po tych 6h, w zaleznosci od mozliwego miejsca na osadnikow. czyli masz miejsce na 1000 osadnikow i masz na maxa, budujesz 200 rekrutow i masz 800 osadnikow, wysylasz ich na walke i przegrywasz. Po przykladowych 6h general sie odradza a ty zyskujesz 200 osadnikow. ale w tym samym czasie z normalnym tepem regenracji osadnikow masz juz 850 osadnikow. dzieki tej regenracji co prawda marnuje ci sie 50 osadnikow ale dostajesz 150. gdyby ktos mial w takim przypadku miejsce na 1000 osadnikow, ale ma zrobionych 400. robi 200 rekrutow i zostaje 200 osadnikow przegrywa walke, ale po 6h. ma 250 wlasnych osadnikow + 200 zregenerowanych wraz z generalem czyli 450
General:
- podstawowo ma sie generala ktory nie zystkuje doswiadczenia. Moim zdaniem dobrym urozmaiceniem by bylo dodanie doswiadczenia rowniez i generala.Za wygrana walke ma sie 100% doswiadczenia dla niego, ale jezeli sie przegra zyskuje sie tylko powiedzmy 50%. Daje to moim zdaniem automatycznie do myslenia "jak wygrac walke na 100%?". kazdy gracz by staral sie uwazac jakie wojsko i na kogo wysyla a nie w stylu" walne cztery ataki rekrutami po 200 i bedzie ok. Ewentualnie general moze tracic doswiadczenie wraz z przegrana walka. A dzieki wyzszemu poziomowi generala on sam by zadawal wieksze obrazenia jezeli zaatakuje, mial by wiecej punktow zycia oraz moglby wiecej jednostek przenosic.
Pozdrawiam
Xair![]()