Zobacz wyniki ankiety: Czy podobają ci się moje propozycje

Głosujących
37. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Obie są dobre

    29 78.38%
  • Pierwsza jest dobra druga zła

    1 2.70%
  • Pierwsza jest zła druga dobra

    4 10.81%
  • Obie są do kitu

    3 8.11%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Paczki produkcyjne, łączenie przygód

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Kolonia

    Paczki produkcyjne, łączenie przygód

    Witam, mam do zaoferowania 2 propozycję, pierwsza propozycja to zwiększenie paczek produkcyjnych a druga to łączenie przygód w gwiazdce.

    W tej propozycji chciałbym pokazać ile może być łatwiej produkować paczki 250-2500 niż 25, oraz mam nadzieje że to by zmniejszyło lagi na serwerze.

    W koszarach i magazynie prowiantu mamy możliwość produkcji koszy,woni. zanęty, wojska w paczkach po 25, i tu zaczyna się problem.

    W początkowej fazie gry taki system nie przysparza problemów z takiego względu że mało kiedy wykorzystywaliśmy takie paczki a jak już robiliśmy je to w małych ilościach, teraz jest problem, ponieważ wysłanie 60-100 paczek do produkcji jest problematyczne, nudne i zabiera sporo czasu. Przy zastosowaniu paczek produkcyjnych który mają max limit 250-2500 było by nam łatwiej i moim skromnym zdaniem mniej lagów byśmy mieli z przyczyn oczywistych ( 1 osoba z magazynem prowiantu przy 30-40 prowadzonych produkcjach to mały problem, ale biorąc pod uwage 50-250 graczy to się zaczyna sajgon na host serwie co prowadzi do większych lagów niż powinny być)

    Druga propozycja to łączenie przygód w gwiazdce, nie stwarzało by to wielkich katalogów gwiazdkowych a mieli byśmy wszystko pod rękom, w tej chwili posiadam przygody:
    12 M. Kapłani
    14 Na Końskim
    14 Bogaci
    18 W. Piratów
    17 Wiedzimy
    9 Zdrajcy
    40 Banici
    30 Dzieci Sawanny
    9 Zakazane
    14 Wiktor
    0 Wikingowie
    0 Czani Ryckowie
    2 Mroczne Bractwo
    Co łącznie daje 177 przygód, i nie muszę tłumaczyć jaki sajgon w zakładce dodatki mam, oraz bym mógł zrezygnować z excela łącząc wszystkie przygody.
    4 Propozycje - Propozycja na zastępstwa, urlopy, dzielenie łączem i stały dostęp do konta.
    Surowce Kopalniane - Propozycja zmiany surowców kopalnianych
    Marmurem i kamieniem - Propozycja wbudowana możliwości usuwania tymczasowego bloku surowca marmuru i kamienia
    Paczki produkcyjne, łączenie przygód - Propozycja mająca na celu zwiększenie paczek produkcyjnych i łącznie przygód w gwiazdce.

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Druga jest bardzo dobra i wgl sie dziwie czemu tak nie jest i nie koniecznie tylko przygody ale i kosze np teraz jak robimy 2 razy po 5 koszy mamy w gwieździe 2 razy po 5 zamiast od razu 10 w jednym "znaczku" i wszystkie inne rzeczy tak powinny był łaczone

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    57
    Serwer
    Słoneczny Gród
    tia już widzę jak wrzucasz do robienia 2500 koszy i nagle przypomina Ci się ze chciałeś zrobić trochę osadników...

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez kobylka696 Zobacz posta
    Druga jest bardzo dobra i wgl sie dziwie czemu tak nie jest i nie koniecznie tylko przygody ale i kosze np teraz jak robimy 2 razy po 5 koszy mamy w gwieździe 2 razy po 5 zamiast od razu 10 w jednym "znaczku" i wszystkie inne rzeczy tak powinny był łaczone
    Kosze to pół biedy, zawsze w zakładce premie masz tam kosze i nikomu ani niczemu nie zawadzają, zwłaszcza że sam robisz te kosze i sam ustalasz po ile mają być robione. I nie mogę się zgodzić że wszystko tak powinno być robione, z przygód, zadań itp dostajemy doładowania które nie powinny być łączone ponieważ straci to sens np: mam 10 doładowań kopalni złota i nagle mi się łączą co daje 5k, a teraz weźmy pod uwagę że5 chciałem sprzedać, 3 dać kumplowi i 2 zachować dla siebie, po prostu wtedy by był niewypał.

    Cytat Zamieszczone przez EmhyrVarEmreis Zobacz posta
    tia już widzę jak wrzucasz do robienia 2500 koszy i nagle przypomina Ci się ze chciałeś zrobić trochę osadników...
    Ale to wtedy będzie twoja wina skoro wrzuciłeś tyle koszy bez myślenia, i raczej wątpię że ktokolwiek wrzuci do robienia 2500 koszy (z doświadczenia wiem że 250 to dużo jak na magazyn prowiantu :P)
    4 Propozycje - Propozycja na zastępstwa, urlopy, dzielenie łączem i stały dostęp do konta.
    Surowce Kopalniane - Propozycja zmiany surowców kopalnianych
    Marmurem i kamieniem - Propozycja wbudowana możliwości usuwania tymczasowego bloku surowca marmuru i kamienia
    Paczki produkcyjne, łączenie przygód - Propozycja mająca na celu zwiększenie paczek produkcyjnych i łącznie przygód w gwiazdce.

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    750
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Propozycja grupowania już jest w tym dziale Grupowanie przygód i premii w gwieździe, wiec po co dublować temat? Ale lenistwo wygrywa i szukać sie nie chce

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bardzo podoba mi się propozycja z zwiększeniem maksymalnej ilości (czegoś tam) jaką możemy produkować w jednej "paczce". Tylko, że nie do wszystkich surowców jest to potrzebne (moim zdaniem). Moim zdaniem najlepiej byłoby zwiększyć tylko maksymalna ilość w:
    - szkoleniu wojska tak powiedzmy do 100-150 (robienie rekrutów po przygodach jest strasznie irytujące przez opóźnienia i trwa to wieki),
    - pokarm dla ryb i woń dziczyzny do 7500-10000 (obecnie jak robię np. pokarm dla ryb to w ilościach bardzo dużych, tj. ponad 100k, a zrobienie tego jest straszne)

    Reszta może zostać, bo mi nie przeszkadza.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Van-de-Lord Zobacz posta
    Propozycja grupowania już jest w tym dziale Grupowanie przygód i premii w gwieździe, wiec po co dublować temat? Ale lenistwo wygrywa i szukać sie nie chce
    Może i jestem leniwy, ale jeżeli napisze następną taką wypowiedź to może support się zastanowi czy warto, i z przygodami się zgodzę, lecz ty tam napisałeś o półmiskach a mi bardziej chodzi o wojsko, woń i zanętę rybną :P

    Cytat Zamieszczone przez BenyLancoch Zobacz posta
    Bardzo podoba mi się propozycja z zwiększeniem maksymalnej ilości (czegoś tam) jaką możemy produkować w jednej "paczce". Tylko, że nie do wszystkich surowców jest to potrzebne (moim zdaniem). Moim zdaniem najlepiej byłoby zwiększyć tylko maksymalna ilość w:
    - szkoleniu wojska tak powiedzmy do 100-150 (robienie rekrutów po przygodach jest strasznie irytujące przez opóźnienia i trwa to wieki),
    - pokarm dla ryb i woń dziczyzny do 7500-10000 (obecnie jak robię np. pokarm dla ryb to w ilościach bardzo dużych, tj. ponad 100k, a zrobienie tego jest straszne)

    Reszta może zostać, bo mi nie przeszkadza.
    Moim zdaniem wszystko powinno mieć zwiększony limit i to dużo zwiększony, mam magazyn 77k miejsca i mam zamiar go powiększyć i to sporo (nawet do 250k), biorąc pod uwagę że mamy teraz 25x 250 chleba w zanęcie to 308 takich paczek bym musiał zrobić, mając produkcje 250x paczek to 30,8 a 2500x to 3,08 paczki, niby mała różnica ale sporo i moim zdaniem nie tylko w czasie ale też w obciążeniu serwera (zamiast 308 produkcyjnych prac wychodzi 30,8 albo 3,08 co przekłada się chyba na lagi serwerowe)
    A i bym zapomniał, po wprowadzeniu większych paczek, support powinien wprowadzić ala suwaczek jak w generale tylko na innej zasadzie, zatrzyma się w momencie kiedy więcej surowców na produkcje nie mamy
    4 Propozycje - Propozycja na zastępstwa, urlopy, dzielenie łączem i stały dostęp do konta.
    Surowce Kopalniane - Propozycja zmiany surowców kopalnianych
    Marmurem i kamieniem - Propozycja wbudowana możliwości usuwania tymczasowego bloku surowca marmuru i kamienia
    Paczki produkcyjne, łączenie przygód - Propozycja mająca na celu zwiększenie paczek produkcyjnych i łącznie przygód w gwiazdce.

  8. #8
    Osadnik Awatar Unkown
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    63
    Serwer
    Nowy Świat
    Wg mnie obecny system jest bardziej ekonomiczny pod względem czasowym. W moim przypadku wrzucenie 250 koszy do produkcji w magazynie prowiantu zablokowałoby go na 41h (prawie dwie doby, a gdzie czas na zrobienie doładowania osadników i innych rzeczy?). W przypadku koszar niejednokrotnie zmieniałem produkcję pod wpływem nieoczekiwanych wydarzeń (zginęło mi nie to wojsko co miało, i priorytety w kolejce się zmieniły), pakując natomiast 1000 R do produkcji w jednej paczce zafundowałbym sobie 16,5 h przestoju bo nie mógłbym tego anulować, a przyśpieszenie kosztowałoby 2000 kamyków (2/R). Wątpię również, że jeżeliby była taka możliwość to ktoś robiłby 250 paczek zanęty w jednej na wymianę (+6250 do złoża, are you serious?).
    Ja nie widzę w tym problemu, większość produkcji wrzucam na noc i rano wstaję na gotowe, a czy mam kliknąć 10 czy 50 razy to dla mnie jest to bez różnicy (minuta w tą czy w tą :]), zwłaszcza, że więcej nerwów psuje handlowanie aniżeli produkcja koszy czy wojska
    Zresztą ktoś tu na forum kiedyś mądrze napisał, że gry przeglądarkowe oparte są głównie na uporczywym klikaniu, więc jak komuś przeszkadza klikanie to po co się męczyć? Takie uroki darmowych gier przeglądarkowych.

    Pomysł z przygodami jak najbardziej mi się podoba, bo sam mam ich kilkadziesiąt i odnalezienie tej, którą akurat miałem w planach zrobić trochę zajmuje, a tak mogłyby być pogrupowane wg typu, albo w jednej kratce z ilością (cyfrą) tak jak w przypadku premii.

    PS: Problem nadmiaru klikania dotyka ludzi z nadmierną ilością pozwoleń na budowę (P2P), dla osób grających za friko zapełnienie magazynu o pojemności 40k przy 155 patentach jest w zasadzie niemożliwe przy normalnej, w miarę systematycznej grze (przygody, kosze, ulepszenia), bo surowce się zużywają na bieżąco. W momencie kiedy ktoś ma zabudowaną szczelnie wyspę bo chciał mieć 300+ patentów i ma grubą nadprodukcję to cóż ... teraz ma problem z klikaniem :P

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Kolonia
    Unkown, niestety ale nie mogę się z tobą zgodzić co do paczek w magazynie prowiantu i wojska, dużo osób jak widzisz jest na tak a że tobie jakoś inaczej wychodzi to nie moja wina. Ja ci mogę podać teraźniejszy stan moich łowisk i złoża zwierzyny, ale weź pod uwagę że ja często robię paczki na 200-400k danego doładowania (po prostu małe inwestycje są nie opłacalne bo to dodatkowa zabawa, lepiej zrobić coś raz a porządnie.)

    4 Propozycje - Propozycja na zastępstwa, urlopy, dzielenie łączem i stały dostęp do konta.
    Surowce Kopalniane - Propozycja zmiany surowców kopalnianych
    Marmurem i kamieniem - Propozycja wbudowana możliwości usuwania tymczasowego bloku surowca marmuru i kamienia
    Paczki produkcyjne, łączenie przygód - Propozycja mająca na celu zwiększenie paczek produkcyjnych i łącznie przygód w gwiazdce.

  10. #10
    Osadnik Awatar Unkown
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    63
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Juby018 Zobacz posta
    Unkown, niestety ale nie mogę się z tobą zgodzić co do paczek w magazynie prowiantu i wojska, dużo osób jak widzisz jest na tak a że tobie jakoś inaczej wychodzi to nie moja wina. Ja ci mogę podać teraźniejszy stan moich łowisk i złoża zwierzyny, ale weź pod uwagę że ja często robię paczki na 200-400k danego doładowania (po prostu małe inwestycje są nie opłacalne bo to dodatkowa zabawa, lepiej zrobić coś raz a porządnie.)
    Zapewne masz nadmiar patentów, o którym pisałem. W moim przypadku zasilenie złoża za 25k (10 paczek) wystarczy na tydzień (mam 4 rybaków przy tym złożu) i uwierz mi wykonanie 20 kliknięć w 1 minutę to nie jest wysiłek. Tak jak pisałem, jeżeli ktoś nakupował patentów i ma nadprodukcję bądź jak przedmówca chce bić rekordy w ilości narybku w złożach ryb czy mięsa to owszem - dla takich osób klikanie jest problemem.

    Większość w tym temacie jest na tak, a chciałbym wiedzieć jaka ilość tej większości ma ekonomię opartą na podstawowych patentach?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.