Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za skróceniem drogi na drop

Głosujących
42. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • ZA

    21 50.00%
  • PRZECIW

    18 42.86%
  • OBOJĘTNIE

    3 7.14%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Skrót na Dropy

  1. #21
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    Nie wiem czy powinienem tutaj pisać o sposobach na ukrócenie handlu dropami, bo jeszcze BB podsłucha Ale i tak napisze na szybko parę pomysłów możliwych do zastosowania razem lub rozdzielnie lub w różnych kombinacjach:
    -niemożliwość zaproszenia kogokolwiek po wykonaniu choć jednego ataku, czyli albo zapraszasz kogoś na samym początku przygody albo wcale (gracze do np 42lvl nie mieliby takiego ograniczenia żeby gildia mogła im pomóc w trudniejszych przygodach)
    -możliwość zaproszenia kogoś do przygody po 24h od przyjęcia do znajomych (albo po 3 lub 7 dniach)
    -zaproszony musi samodzielnie rozbić cały jeden obóz, albo cały jeden sektor
    -zaproszony dostaje drop proporcjonalnie do liczby rozbitych obozów (zero obozów = zero surki)
    -przygody nie można zakończyć przez godzinę od przyjęcia zaproszenia, nawet jak wszystkie obozy zostały rozwalone
    -jeśli gracz nikogo nie zaprosi to sam dostaje pozostałe dropy

    To tak na szybko. Nie są to może pomysły najlepsze, czy najkorzystniejsze dla graczy, ale pokazują że dałoby się handel dropami ukrócić.
    Posłużę się tutaj argumentem, który wielu z Was tak ochoczo wykorzystuje przeciw różnym pomysłom. Otóż jeśli Ci (Wam) nie podoba się handel dropami - zmień grę. Ja osobiście nie widzę w tym nic złego i już mówię dlaczego. Jeśli przyjmiemy, że cały należny łup zakodowany jest obecnie w jednej przygodzie, to w takich Czarnych Rycerzach nie mamy 13 tylko 37 slotów (12x3 z zasobami + 1 z doświadczeniem) i nie x, tylko 3x jednostek wroga do pokonania. Jeśli dziś wymieniamy CR we trzy osoby, to po to właśnie, żeby dostać te dodatkowe 24 sloty nagród, tak? Przecież nikt o zdrowych zmysłach grając o zasoby i mając do wyboru przygodę trzyosobową a jednoosobową z podobnymi zasobami nie wybierze tej drugiej.
    Dzisiejsza pełna pula nagród z CR to 36 slotów z nagrodami + 84k XP do podziału na 3 osoby (w pełnej wersji), a koszt przyjmijmy 1500R (po 500R na 1 przygodę). Inaczej: w sumie 84 obozy bronią dostępu do 36 slotów z nagrodami. Możesz więc samodzielnie zrobić 3x CR bez wymieniania, żeby zdobyć jeden pełny łup zaprojektowany dla tej przygody (36 slotów) i 84k doświadczenia albo zaprosić 2 znajomych, żeby tracąc 3x mniej wojska, ale kosztem 56k XP, zdobyć tyle samo nagród. Ty proponujesz, żeby gracze zdobywali nagrody proporcjonalnie do pokonanych obozów. Czyli jeśli zaproszę kogoś do przygody i ten ktoś ubije 1/3 obozów, to ja dostanę nie tylko 1/3 mniej XP (czyli tak jak się to odbywa obecnie) ale też 1/3 mniej nagród. To ma być ukłon w czyją stronę?

    Żeby osiągnąć efekt taki jak obecnie ale bez konieczności handlu dropami, trzeba by było sprowadzić Twoje propozycje do przemnożenia slotów z nagrodami i obozy do pokonania w jednym CR x 3. Tylko że ja tu widzę spore pole do problemow. Np. zapraszasz mnie do CR a ja czyszczę znacznie więcej obózów, niż byś sobie życzył. Albo spędzamy godzinę licząc kto ma co zaatakować, żeby wyszło mniej więcej po równo. Albo czekasz 24h (to już w ogóle absurd w najczystszej postaci) żeby móc mnie w ogóle zaprosić do dwuosobowej przygody, a potem się okazuje, że mi wywala się gra, albo żona każe iść na zakupy, więc robisz przygodę sam, zgarniasz 2x większy łup i 2x większe doświadczenie przy dwukrotnie większych stratach, czyli wracamy do tego, o czym pisałem w poprzednim akapicie. Może trzeba by było sprowadzić rzecz do przygód kooperacyjnych, czyli powiększyć CR o 2 mapy, każda dla jednego gracza, każdy może czyścić tylko swoje sektory. Gdzie tu przewaga nad obecnym rozwiązaniem?

    Co do skrótu jestem za. Czy to w postaci premii, którą trzeba wytworzyć, czy jakiegoś specjalisty.
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 03.03.2017 o 13:59

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.08.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Czarci Gaj
    na testowym testują drzewko umiejętności dla gienków i miedzy innymi jest tam umiejętność która przyśpiesza marsz wojsk o 15/30/45% w zalerzności od tego ile tomów zainwestowaliśmy w tą umiejętność.

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Po co w ogóle drop ma zaliczać po ubiciu czegokolwiek , prościej byłoby dla wszystkich aby zaproszenie i jego akceptacja były zalicznikiem przygody i jego dropu po co komplikować . Zapraszasz czekasz na akceptacje zaproszenia ubijasz . proste proste .

  4. #24
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Mam wrażenie, że pomysł nie przejdzie.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  5. #25
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez baqslaw Zobacz posta
    Brałeś udział w projektowaniu i stąd te informacje?
    Biorę udział w graniu, stąd te informacje. Większe sektory = więcej obozów = więcej expa za sektor i za całą przygodę.

    Może jeszcze napiszesz, że podobnie jest w baśniach 1001 nocy począwszy od drwala, gdzie obozów jet zatrzęsienie
    No nie jest. W drwalu i złodziejach coś nie pykło i sektory są pustawe. Ale w aladynach, sindbadach i skarbach masz obóz na obozie.

    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Posłużę się tutaj argumentem, który wielu z Was tak ochoczo wykorzystuje przeciw różnym pomysłom. Otóż jeśli Ci (Wam) nie podoba się handel dropami - zmień grę. Ja osobiście nie widzę w tym nic złego i już mówię dlaczego. Jeśli przyjmiemy, że cały należny łup zakodowany jest obecnie w jednej przygodzie, to w takich Czarnych Rycerzach nie mamy 13 tylko 37 slotów (12x3 z zasobami + 1 z doświadczeniem) i nie x, tylko 3x jednostek wroga do pokonania. Jeśli dziś wymieniamy CR we trzy osoby, to po to właśnie, żeby dostać te dodatkowe 24 sloty nagród, tak? Przecież nikt o zdrowych zmysłach grając o zasoby i mając do wyboru przygodę trzyosobową a jednoosobową z podobnymi zasobami nie wybierze tej drugiej.
    Dzisiejsza pełna pula nagród z CR to 36 slotów z nagrodami + 84k XP do podziału na 3 osoby (w pełnej wersji), a koszt przyjmijmy 1500R (po 500R na 1 przygodę). Inaczej: w sumie 84 obozy bronią dostępu do 36 slotów z nagrodami. Możesz więc samodzielnie zrobić 3x CR bez wymieniania, żeby zdobyć jeden pełny łup zaprojektowany dla tej przygody (36 slotów) i 84k doświadczenia albo zaprosić 2 znajomych, żeby tracąc 3x mniej wojska, ale kosztem 56k XP, zdobyć tyle samo nagród. Ty proponujesz, żeby gracze zdobywali nagrody proporcjonalnie do pokonanych obozów. Czyli jeśli zaproszę kogoś do przygody i ten ktoś ubije 1/3 obozów, to ja dostanę nie tylko 1/3 mniej XP (czyli tak jak się to odbywa obecnie) ale też 1/3 mniej nagród. To ma być ukłon w czyją stronę?

    Żeby osiągnąć efekt taki jak obecnie ale bez konieczności handlu dropami, trzeba by było sprowadzić Twoje propozycje do przemnożenia slotów z nagrodami i obozy do pokonania w jednym CR x 3. Tylko że ja tu widzę spore pole do problemow. Np. zapraszasz mnie do CR a ja czyszczę znacznie więcej obózów, niż byś sobie życzył. Albo spędzamy godzinę licząc kto ma co zaatakować, żeby wyszło mniej więcej po równo. Albo czekasz 24h (to już w ogóle absurd w najczystszej postaci) żeby móc mnie w ogóle zaprosić do dwuosobowej przygody, a potem się okazuje, że mi wywala się gra, albo żona każe iść na zakupy, więc robisz przygodę sam, zgarniasz 2x większy łup i 2x większe doświadczenie przy dwukrotnie większych stratach, czyli wracamy do tego, o czym pisałem w poprzednim akapicie. Może trzeba by było sprowadzić rzecz do przygód kooperacyjnych, czyli powiększyć CR o 2 mapy, każda dla jednego gracza, każdy może czyścić tylko swoje sektory. Gdzie tu przewaga nad obecnym rozwiązaniem?

    Co do skrótu jestem za. Czy to w postaci premii, którą trzeba wytworzyć, czy jakiegoś specjalisty.
    Do mnie tego nie pisz, bo mi handel dropami nie przeszkadza i zgadzam się z tym co piszesz. Chciałem tylko pokazać że BB jakby chciało to mogłoby taki handel ukrócić.

  6. #26
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    Do mnie tego nie pisz, bo mi handel dropami nie przeszkadza i zgadzam się z tym co piszesz. Chciałem tylko pokazać że BB jakby chciało to mogłoby taki handel ukrócić.
    Moja kulpa, źle odczytałem intencje, przepraszam

  7. #27
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Moja kulpa, źle odczytałem intencje, przepraszam
    W ramach pokuty proponuję samobiczowanie się kalafiorem

  8. #28
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie cieszył się poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany. Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.