Zobacz wyniki ankiety: Inżynier i szpieg

Głosujących
29. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Obaj tak

    13 44.83%
  • Inżynier tak, szpieg nie

    2 6.90%
  • Szpieg tak, inżynier nie

    1 3.45%
  • Obaj nie

    10 34.48%
  • Nie mam zdania

    3 10.34%
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Inżynier i szpieg

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Inżynier i szpieg

    Mamy grad strzał, mamy skrytobójcę, co byście powiedzieli na kolejne jednostki do serii: inżyniera i szpiega.
    Obie obarczone podobnymi restrykcjami jak dwie istniejące (dostępne za gwiezdne monety, z jakimś rozsądnym cooldownem)

    Inżynier umożliwiałby jednemu dowolnemu generałowi przejście przez niedostępne dla innych jednostek obszary (umożliwiając skrót przez wodę, góry czy las). Jeden inżynier - jedno wykorzystanie. Maksymalna długość skrótu=długość strefy oddziaływania. Tzn. stawiam np takiego inżyniera na wodzie i obszar równy jego strefie (czyli 5 pól obecnie) oddziaływania mogę wykorzystać raz jako drogę do przeniesienia innego generała.

    Szpieg z kolei umożliwiałby umiejscowienie jednego generała w dowolnym miejscu sektora zajętego przez wrogie jednostki. Ale tu dodatkowe ograniczenie: tylko jeden szpieg na przygodzie. Edit: może jeszcze tylko sektory nie stykające się z ostatnim, głównym bossem, albo ograniczenie do przygód, w których warunkiem zwycięstwa jest pokonanie bossów wszystkich sektorów a nie tylko jednego - ostatniego. Nie wnikam, na pewno dałoby się to jakoś rozwiązać.

    Edit: Wyobrażam sobie, że można wykorzystywać kombinację obu.

    Jeśli chodzi o ceny, to w przypadku inżyniera spodziewałbym się ceny i cooldownu na poziomie strzałek, a szpiega gdzieś w okolicach dużej katapulty ale nie to jest w tej chwili najistotniejsze.
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 27.01.2017 o 18:15

  2. #2
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    1,040
    Serwer
    Czarci Gaj
    pisz po polsku, co masz na myśli pisząc cooldown?

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Jurek12345 Zobacz posta
    pisz po polsku, co masz na myśli pisząc cooldown?
    Nie rób scen.
    No dobrze. Jest to czas pomiędzy dostępnością kolejnych zakupów.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,778
    Serwer
    Nowa Ziemia
    czy nie za łatwo by było, aby potem ktoś korzystał tak żeby szybkiego dropa robić?
    "Everybody lies"

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Misiorww Zobacz posta
    czy nie za łatwo by było, aby potem ktoś korzystał tak żeby szybkiego dropa robić?
    Taki sam argument można pewnie było podnieść kiedy wchodziły strzałki i asasyn.
    Jeśli to, co proponuję dostępne by było w cenach podobnych do wymienionych a kupić to mógłbyś raz na dobę (inżynier), lub raz na dwa czy trzy dni (szpieg), to te ułatwienia byłyby mniej więcej na taką skalę jak te obecne, a mogłyby otworzyć nowe możliwości (tak, wiem, to jest to słowo, na myśl o którym część graczy umyka w popołochu .

    Mechanizm uniemożliwiający zbyt szybkiego dropa na pewno dałoby się zaaplikować, o czym zresztą napisałem w pierwszym poście. Natomiast co do zasady używania, nie zaczęlibyśmy tego przecież używać nagle na potęgę, bo tak jak mówię - szpieg jeden w przygodzie i raz na parę dni, a inżynier bez ograniczeń na przygodę ale z kolei tu też raz że gwiezdne monety, dwa przerwapomiędzydostępnościązakupów (cooldown) więc w praktyce moglibyśmy sobie skrócić robienie jakiejś przygody (skarb wiedzy na przykład) od czasu do czasu, być może nieco mniejszym kosztem, ale to tylko tyle (i aż tyle).
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 28.01.2017 o 10:16

  6. #6
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysl w porzadku, z technicznej perspektywy raczej nie do zrealizowania.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    1,165
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ci, którzy "nie", to "nie bo nie", czy z jakiegoś konkretnego powodu?

    Nie chcecie, bo jesteście przeciw wszystkiemu co nowe, czy może nie chcecie kolejnych premii tego typu, czy może cena nie odpowiada, albo i tak nigdy nie korzystacie z takich premii?
    Ostatnio edytowane przez Larxand ; 29.01.2017 o 16:42

  8. #8
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    2,235
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie cieszył się poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany dalej, w związku z tym temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.