Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 132

Wątek: Puste tło po zalogowaniu się na stronie.

  1. #91
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.07.2013
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra
    u mnie też brązowa strona

  2. #92
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    No toś my se pograli, trzeba iść w takim razie spać.

    U mnie też brązowa strona

  3. #93
    Osadnik
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Brąz i u mnie, dziękuję.

  4. #94
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.09.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    u mnie na jednym kompie brązowo, na drugim działa, kleju nie kupowalam

  5. #95
    Osadnik
    Dołączył
    27.08.2012
    Posty
    98
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam, też miałam brązowe tło, nie pomagało czyszczenie ciasteczek i zmiana przeglądarek, klejnotów nie kupowałam. Dopiero restart laptopa pomógł.

  6. #96
    Początkujący Osadnik Awatar ewabag
    Dołączył
    13.04.2014
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    u mnie reinstalka systemu pomogła.

  7. #97
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.09.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam
    Ja również mam tą małą niespodziankę, zamiast gry, brązowe tło. Ale żeby było ciekawiej, to żeby to zgłosić do supportu, trzeba byc zalogowanym, a ciężko to zrobić na brązowej karcie !!!
    Może ktoś mi wskazać w które miejsce tej kartki mam pier***, żeby się zalogować i napisać zgłoszenie!!!!
    Ponad 20 h "świetnej" zabawy z brązową stronką!!
    Co się tyczy wypowiedzi powyżej, że reinstalka, to na dwóch kompach, kilku przeglądarkach!!! Dziwne.
    Nic nie robiłem i wróciło. Ciekawe.

  8. #98
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.07.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    nic nie robilem i teraz wszystko dziala. wiec wina jest jednoznacznie po stronie gry. dziwne ze dalej zadnej odpowiedzi administracji i zadnej reakcji....

  9. #99
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    24.03.2014
    Posty
    274
    Serwer
    Kolonia
    fred460 wystarczy wysłać bezpośrednio maila do supportu, nie poprzez formularz zgłoszeniowy. Mail: account.support@thesettlersonline.pl

    Z tego co wiem, to problem został już zgłoszony do działu technicznego.

    Pozdrawiam
    Mod Ziva

  10. #100
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    RogerioVenum nie żartuj sobie "polaczki nic się nie stało, polaczki nic się nie stało"
    POdobno Bronek Komuchrowski "łonczy śę z nami w bulu".

    P.S. Nie otrzymałem oczywiście zwrotu, ani 900 gwiezdnych monet, ani jednodniowego "premium".

Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.