Zamknięty wątek
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Zasady Gry

  1. #1
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    1,965
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Zasady Gry

    1. Nazwy
      Używanie nazw (np. nazwa postaci, nazwa gildii), które są obraźliwe, rasistowskie lub/i wulgarne jest niedozwolone.

      W przypadku wykrycia niedozwolonej nazwy gildii, administrator lub moderator skontaktuje się z jej liderem. Jeżeli lider jej nie rozwiąże mimo próśb administratora lub moderatora, jego konto zostanie zablokowane na stałe (w takim przypadku pozostali członkowie gildii zostaną poinformowani o konieczności opuszczenia gildii – będą mieli na to 24 godziny).


    2. Zachowanie
      Gra jest platformą, która ma sprawiać przyjemność. Właśnie dlatego tak ważne jest, by każdy gracz zachowywał się kulturalnie. Groźby, obrazy i złe zachowanie nie będzie tolerowane. Jeżeli według Ciebie ktoś nie stosuje się do tych zasad, proszę zrobić screena i skontaktować się z moderatorem.

      Administracja i zespół moderatorów zastrzega sobie prawo do określenia, czy dana treść jest obraźliwa/nieodpowiednia czy nie.


    3. Wielokontowość, dzielenie oraz opiekowanie się kontem
      Każdy gracz może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli jakaś inna osoba używa tego samego komputera/adresu IP by grać w The Settlers Online, musisz to zgłosić do Supportu.

      Doskonale wiemy, że granie z przyjaciółmi może przynosić wiele zabawy i własnie dlatego nie chcemy wprowadzać zbędnych restrykcji: nawet jeśli z jednego komputera/adresu IP gra kilka osób, to nadal mogą one ze sobą współpracować (m.in.: sprawiedliwy handel, wspólne przygody/wyprawy itd).

      Przypominamy, że dzielenie oraz opiekowanie się kontami innych graczy jest niedozwolone. Przekazywanie swoich danych dostępowych (login i hasło) innym osobom jest również zabronione.


    4. Push
      Niesprawiedliwa wymiana surowców, z której korzyści czerpie cały czas tylko jedno konto, jest niedozwolona. Interakcje pomiędzy dwoma kontami, w których tylko jedno z nich nieustannie otrzymuje korzyść jest zabronione. Administracja zastrzega sobie prawo do określenia, czy dana współpraca jest sprawiedliwa czy nie.


    5. Automatyczne skrypty
      Używanie botów/skryptów/makr lub innego typu programów, które rozwijają konto podczas nieobecności gracza jest niedozwolone. Korzystanie z oprogramowania, które nie zostało dostarczone przez Ubisoft/Blue Byte a modyfikuje, zastępuje lub współdziała z interfejsem gry jest również zabronione.


    6. Wykorzystywanie błędów (tzw. bug-using)
      Wykorzystywanie błędów w celu zyskania jakichkolwiek korzyści jest zabronione. Jeżeli udało Ci się wykryć jakiś błąd, zgłoś to do Supportu. O ile to możliwe, do zgłoszenia dołącz szczegółowy opis i screena.


    7. Treść generowana przez użytkownika
      Generowanie treści (np. nazwy, wiadomości, linki), która jest nieodpowiednia dla nieletnich jest niedozwolone.


    8. Kanały czatu
      Po wejściu do gry uzyskasz dostęp do kilku kanałów (tzw. chat) – pamiętaj, by korzystać z nich zgodnie z przeznaczeniem.

      Przykład: jeżeli potrzebujesz pomocy, swoje pytania zadaj na kanale pomocy, a nie na kanale ogólnym. Dzięki temu z pewnością znacznie szybciej otrzymasz pomoc.

      Ważne: wszelkie rozmowy o ofertach handlowych powinny odbywać się na kanale ogólnym nr 7 (aby na niego wejść, wpisz w grze następującą komendę: /joinchat global-7). Wysyłanie ofert/zapytań handlowych (dotyczy również handlu przygodami) na pozostałych kanałach ogólnych jest niedozwolone.


    9. Phishing
      W przypadku natknięcia się na stronę phishingową związaną z The Settlers Online, prosimy zgłosić ją do Supportu. Przypominamy, że swoje dane dostępowe należy podawać wyłącznie na oficjalnej stronie projektu i nigdzie indziej.

      Ważne: nikt z firmy Ubisoft / Blue Byte i zespołu moderatorów nigdy nie zapyta Cię o dane dostępowe do Twojego konta. Co więcej, pytanie innych graczy o takie dane (np. login i hasło) jest zabronione i może przyczynić się do stałej blokady a nawet wykluczenia z całej oferty gry.


    10. Zasady Użytkowania
      Zasady Gry są dodatkiem do Zasad Użytkowania, Zasady Użytkowania są regulaminem nadrzędnym w stosunku do Zasad Gry.


    11. Naruszenie obowiązujących zasad
      Wszelkiego rodzaju naruszenia obowiązujących zasad będą karane. W zależności od zaistniałych okoliczności, nałożona kara może mieć formę ostrzeżenia słownego, ostrzeżenia w formie tymczasowej blokady, blokady stałej a nawet wykluczenia z całej oferty. Administracja i zespół moderatorów decyduje o formie i czasie trwania kary.
    Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 04.09.2012 o 12:29 Powód: Aktualizacja punktu nr 11.

Zamknięty wątek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów