Zamknięty wątek
Strona 6 z 21 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 16 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 204

Wątek: [Dyskusja] Przygody kooperacyjne

  1. #51
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    71
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Lukasss1 Zobacz posta
    to takie zmuszanie ludzi do multi. przecież teraz jak ktoś chce sobie robic przygodę we 3 to ja robi każdy się umawia na zabicie tego czy tamtego sektora/obozu i się tak robi. po co zmuszać do współpracy z innymi tych co tego nie chcą?
    a kto zmusza ? przecież jak nie chcą to maja dziesiątki innych przygód.

    Judosław - Wikingowie cene z grubsza trzymaja.

    To jaka ludzie wałkuja przygode to nie jest kwestia fajności jej tylko zwykłego stosunku strat do zysku z niej. stad czarni i byk zyskali na atrakcyjności.
    Pomysł jest dobry, slotów nie trzeba więcej. Jak się komuś nie podoba bo nie ma jak się wymienić z 3 osobami to dla niego to jest tez dobry pomysl bo nie trzeba sie wymieniac bo kazdy robi swoje, wiec wychodzi na to samo co wymianki, z tym ze w kazdej sie czesc ubija.

    Choć czekam cały czas aż wpadną na pomysł losowych składów wpjsk przeciwnika, aby wymagało troche działania, liczenia, aktywności rozegranie przygody, zamiast powtarzac każdą przygode z pamieci w ktoryms momencie juz.

  2. #52
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.12.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Judosław Zobacz posta
    Prawda jest taka, że to kolejna "nowość" dla graczy rozwijających się. Ci co się już rozwinęli prawie na maksa, mogą pakować manatki i znikać z serwerów. Niestety w nowym roku już kilku znanych mi graczy zrezygnowało z gry, kolejnych kilku się nad tym zastanawia. Dla Weteranów chcących grać trochę ambitniej niż robienie zapasów w gwiazdce, nie ma w tej grze miejsca. Szkoda że góra nie widzi prawdziwego problemu, tylko zajmuje się bzdetami które niby urozmaicają grę, ale albo na 2 dni, albo dla części graczy.

    No ale pomysl... na co komu tacy z 50 poziomie. Maja wszystko, nie płacą bo i po co, zjadaja zasoby serwera i marudzą. Takich się zniechęca do gry bo nie ma ekonomicznego uzasadnienia aby ich trzymać...

    Cytat Zamieszczone przez Judosław Zobacz posta
    Poza tym ostatnio zauważyłem tendencje do ułatiwiania gry. Obecnie żeby wbić 50lvl nie potrzeba kompletnie nic, tylko chęci. Za czasów starszych graczy trzeba było się pogłowić, teraz to tylko kwestia czasu. Czarni rycerze czy wikingowie to przygoda mega tania. Do tego premium 50% i można tanio i szybko wbijać lvl.
    A to jest dowód na to że nie bardzo wiedzą co robią - z całym tym ułatwianiem to masz absolutnie rację, że popełnili błąd.


    Co do tematu tego wątku, to jako 50'tka też uważam, że marnują czas - kolejna nic nie wnosząca dla mnie nowość - czyli podzielam zdanie kolegów krytycznie się do pomysłu odnoszących.

  3. #53
    Osadnik Awatar Judosław
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Do wbijania levelu nigdy nie trzeba bylo wiecej niz checi, exp lecial z kazdej przygody, wystarczylo klepac dowolne przez odpowiednio dlugi czas ... Szczegolnie od czasow pojawienia sie poradnikow, ktore nomen omen istnialy juz troche przed startem polskich serwerow ..
    Zgadzam się, ale poprzez mega niską cene map, zdobycie przygody to nie jest najmniejszy problem dla nikogo. Wcześniej trzeba było się dobrze zakręcić.
    Pain is temporary.

  4. #54
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.01.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysł ciekawy, tylko minus jest taki, że jeżeli jest więcej osób w przygodzie niż jedna to występują lagi... a to jak wszyscy wiedzą utrudnia robienie przygód

  5. #55
    Osadnik Awatar Naito
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @Judosław

    Faktycznie dla osób, które mają już 50 poziomy doświadczenia i wyspy rozwinięte do maksimum gra nie ma sensu. Sensu nie ma ona w tej chwili nawet dla osób z poziomem 40 i mniejszym, bo niby po co komuś to, skoro nie ma gdzie tego wykorzystać i nie jest do niczego potrzebne. ( patrz > brak wojen gildii, brak walk pomiędzy graczami, brak możliwości kontrolowania zamków czy jakichkolwiek innych ziem niż swoja własna, brak rankingów i wyjątkowych nagród zdobywanych dzięki determinacji, wiedzy, umiejętności i grze zespołowej ). Różnica pomiędzy tym co było kiedyś a dzisiaj po wprowadzonych zmianach jest natomiast spora. Nowi gracze mogą przejść drogę do 50 poziomu ( w oczekiwaniu na pojawienie się SENSU w grze ) w zdecydowanie przyjemniejszy sposób, niż było przed wprowadzeniem systemu kooperacji na przygodach. Dzisiaj jedynym sensem tej gry jest możliwość rozmowy na czacie i możliwość pojawienia się oczekiwanych przez wszystkich graczy zmian, do czego nie jest wymagany jakikolwiek poziom. Niestety nie zgodzę się z tym, że kiedyś trzeba się było nad czymkolwiek głowić aby wbić ten 50 poziom. Całe doświadczenie i mocno rozwinięte wioski są dziś w 98 %-ach przypadków zasługą tylko i wyłącznie męczenia przygód ze schematów. Osoby, którym monotonia, schematyczność i przewidywalność przygód nie przeszkadza i nigdy nie przeszkadzała mają dzisiaj wszystkiego w nadmiarze. Niestety nie mają natomiast satysfakcji z gry, której nie mieli nigdy. System kooperacji na przygodach z pewnością nikomu nie zaszkodzi, a delikatnie wzbogaci i doda odrobinę przyjemności podczas wykonywania przygód zachęcając osoby, którym obecny system przygód przeszkadzał do gry i wspólnej zabawy. Ogólnie cieszę się z proponowanych zmian i mam nadzieję iż gra będzie rozwijana w tym kierunku, natomiast sam system kooperacji i przygód w jeszcze lepszy sposób usprawniony.

    Jedyne co bym tu zmienił to:

    - Wprowadzenie limitu różnicy poziomów doświadczenia przez osoby wykonujące wspólnie przygodę w trybie kooperacji. Tak aby gracz z poziomem 50 nie miał możliwości wykonywania przygody z osobą, której poziom to np. 43 lub mniejszy.

    - Dodałbym możliwość wybierania dowódcy podczas przygody. Patrz osoby, która ma możliwość poruszania się wybranymi jednostkami przyjaciół.

    - Zlikwidowałbym również element w którym po zniszczeniu obozu przywódcy znikają wszystkie obozy w danej strefie. Obozy pozbawione przywódcy danej strefy powinny zmieniać swój tryb z agresywnego na spokojny i przestawać być agresywne.

    - Usunąłbym również ograniczenie czasowe i dodał możliwość wyrzucenia osoby z przygody. Np za pomocą systemu głosowania, po akceptacji 3 z 4 osób.

    - A i jeszcze jedno o czym dawno temu już pisałem i co zostało napisane w tym temacie również. Mianowicie wprowadziłbym losowość generowanych jednostek znajdujących się w obozach przeciwnika, jak również dodał różne właściwości danych jednostek polegające na szansie. Np. 25% szansy na unik lub 1% szansy na odbicie 10% otrzymanych obrażeń od przeciwnika, 3% szansy na podwójny atak, czy też 7% szansy na atak krytyczny, patrz 50% silniejszy. Takowe rozwiązanie zlikwiduje w zupełności kalkulatory do tej gry i schematyczne poradniki, dzięki czemu gra i przygody będą naprawdę ciekawe.

    Na chwilę obecną raczej tyle Raz jeszcze dzięki za nową formę przygód o która od dawna zabiegałem
    Ostatnio edytowane przez Naito ; 08.01.2014 o 03:11 Powód: Dodana opcja, która nie przypomniała mi się podczas pisania postu...
    The Settlers Online w 3D ? - Zapraszam do dyskusji na Youtube bo na tym forum nie wiem z jakiego powodu, ktoś uznał iż temat ten powinien zostać zarchiwizowany a przecież jest bardzo aktualny....

  6. #56
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa - przyjmijmy, że mamy tych kilku graczy zaproszonych, a jeden się wyłamuje ( mi np kiedyś zdarzyło się, że padła mi sieć na kilka godzin i koledzy z gildii sami kończyli przygodę ). Nie widzę opcji "wywalenia" gracza w takiej sytuacji i zaproszenia nowego, a zakończyć przygody bez niego się nie da.....
    Nie myślę tu nawet o jakiś celowych działaniach nieodpowiedzialnego gracza, ale o zwykłych losowych przypadkach.

  7. #57
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Kalmar Zobacz posta
    Pomysł ciekawy, tylko minus jest taki, że jeżeli jest więcej osób w przygodzie niż jedna to występują lagi... a to jak wszyscy wiedzą utrudnia robienie przygód
    Dlatego najpierw robi się bloki a później zaprasza znajomych - mam na myśli pierwszy blok w czarnych bo tam nie puszcza się wszystkich równocześnie.

  8. #58
    Osadnik
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    71
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Kalmar Zobacz posta
    Pomysł ciekawy, tylko minus jest taki, że jeżeli jest więcej osób w przygodzie niż jedna to występują lagi... a to jak wszyscy wiedzą utrudnia robienie przygód
    nie utrudnia robienia przygody tylko utrudnia bloki a to pierwsza rzecz.
    druga, nie wiesz jeszcze jaka bedzie przygoda ani czy bloki beda mozliwe ani czy sensowne.

    trzecia sprawa to, w dalszym Ciągu nie ma obowiązku bycia wszystkich w tym samym czasie w przygodzie wiec to niczego nie utrudnia. nawet stosujac bloki, mozna sie z pozostałymi umowic ze teraz 10 minut dla Ciebie i maja nie wchodzic.

    kilka osob z tego co pisalo, wynika jakby nie widzieli opcji robienia kolejno swoich sektorow.
    narzekanie ze ktos nie robi i reszta wisi to nie jest powod do wieszania kotow na BB tylko na towarzyszach jakich sobie do przygody dobieracie.
    jeśli ktoś ma awersje do czekania, może przeciez dołaczyć jak juz pozostali ukoncza swoje sektory i zrobic swoja czesc na koncu i zakonczyc przygode.

    można byc rozgrywajacym, ustalic czas ile jest na zrobienie i przed zaproszeniem ustalic z goscmi ze bieżesz na przykład 1k monet zastawu za terminowe zrobienie przygody. jak się dany pacjent spóźni, to kaucja przepada na rzecz rozgrywajacego lub pozostalych aktywnych w przygodzie.

    wszystko chcecie aby robić pod was a pozniej narzekacie ze gra jest nudna i łatwa, postarajcie sie czasem zastosowac do gry bo na tym polega granie. sie trzeba odnalezc w panujacych warunkach a nie narzekac na istniejace.

  9. #59
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Naito Zobacz posta
    - Wprowadzenie limitu różnicy poziomów doświadczenia przez osoby wykonujące wspólnie przygodę w trybie kooperacji. Tak aby gracz z poziomem 50 nie miał możliwości wykonywania przygody z osobą, której poziom to np. 43 lub mniejszy.
    to sie prawdopodobnie samo unormuje jesli nie bedzie odgornie narzucone, bo bedzie sie do przygody zapraszac ludzi ktorzy sa w stanie ja rownolegle do innych pociagnac, a nie slabiakow ktorzy beda na niej wisiec tydzien.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #60
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Moze byc ciekawie jesli tylko czegos nie zepsuja

    Zawsze jakies urozmaicenie
    Trooche radosci z gry ludzie ;p

Zamknięty wątek
Strona 6 z 21 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 16 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.