Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś odwróceniem wartości zadań gildiowych?

Głosujących
85. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    38 44.71%
  • Nie

    47 55.29%
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 53

Wątek: Zmiana zapłaty za wykonanie zadania Gildii

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.12.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Złota Góra
    A moze lepszym pomyslem bylaby sytuacja w ktorej:
    -zadania gildyjne trwalyby tylko jedna dobe
    -nagrody zostaja nadal takie same jakie byly czyli przykladowo 11/77 indywidualne/grupowe
    -nagrody za wykonanie zadania grupowo zostalyby przydzielane wraz z resetem zadan o 3/4 w zaleznosci jaki jest czas resetu i stanowiloby procentowa ilosc calosci monet rowna procentowej ilosci wykonanych zadan indywidualnych

    co mamy rozumiec przez ostatni punkt... czyli np mamy 77 osob w gildi (dla lepszego wyliczenia te 77 osob) i zadanie gildi w danym dniu wykonalo przykladowo 55 osob... to w nocy o 3/4 kazdy kto wykonal zadanie otrzymuje 55 monet gildi.

    Wiem ze czasem zdarza sie ze ktos nie moze wejsc do gry przez caly dzien i wtedy moze go ominac calkowicie takie zadanie... rozne przypadki sie zdarzaja akurat net nie dziala czy z pradem cos robia jakis wyjazd czy cokolwiek innego, jednak taki system + dlugo obiecywane i wyczekiwane sprawdzanie kto wykonuje zadania gildi mogloby bardzo dobrze razem wspoldzialac

  2. #32
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.02.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W naszej gildii obecnie doszło do sytuacji że... zadania są robione tak szybko, że ludzie chcąc je zrobić (żeby mieć w statystykach zadanie jako zaliczone) muszą zrobić je w ciągu poniżej 24 godzin od pojawienia się takiego zadania o czwartej rano. Moim zdaniem to jest najbardziej krzywdzące, że gdy już z gildii wyeliminowaliśmy obiboków, to teraz mimo szczerych chęci nie każdy kto chce może zadanie zrobić. Pomysł z zadaniami gildyjnymi, mimo tego, że koncepcyjnie fajny, jak zwykle nie został przez Bebe przemyślany, co zresztą najlepiej ilustrował pierwszy zestaw żałosnych nagród, jak ktoś to jeszcze pamięta :/

    Do tego jeszcze dochodzi sprawiedliwość i wynagrodzenie za wbite levele, gdzie 45+ ma dość zawiłe i czasem kosztowne zadania gildyjne, gdy ~42 ma takie, które sprowadzają się do jednego kliknięcia, a wszyscy dostają za to zabawne 15 monet gildyjnych, by potem każdy w gildii kto jest w ogóle aktywny dostał 105 monet niezależnie od tego czy zadanie zrobił, czy nie i czy zrobił je jako pierwszy, czy jako 60ty opóźniając o 3 dni pozostałych.
    Ostatnio edytowane przez Ofca ; 20.06.2013 o 00:27

  3. #33
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Racja Ofca, sam widzę, ze mam np zrobić jakieś przygody, a jak pytam innych to maja doładować rybki czy mięsko i coś tam wydać.

  4. #34
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Ofca Zobacz posta
    W naszej gildii obecnie doszło do sytuacji że... zadania są robione tak szybko, że ludzie chcąc je zrobić (żeby mieć w statystykach zadanie jako zaliczone) muszą zrobić je w ciągu poniżej 24 godzin od pojawienia się takiego zadania o czwartej rano. Moim zdaniem to jest najbardziej krzywdzące, że gdy już z gildii wyeliminowaliśmy obiboków, to teraz mimo szczerych chęci nie każdy kto chce może zadanie zrobić.
    Jak dla mnie to jest argument przeciw jakimkolwiek zmianom w ilości monet gildyjnych. Macie zgraną gildię, która robi zadania gildyjne bez najmniejszych problemów i chcesz karać tych, którzy chociaż chcieli, po prostu nie zdążyli zrobić zadania bo gildia się szybko uwinęła. To by dopiero było krzywdzące.

    I nie zgodzę się, że niższe levele mają wyłącznie banalne zadania na jedno kliknięcie, a wyższe muszą się wykosztować. Pula 46+ też ma sporo łatwych zadań, niestety pamiętacie tylko te trudniejsze, zwłaszcza gdy w tym czasie sąsiednia grupa ma łatwe zadanie. Pełna lista zadań jest dostępna np. TUTAJ, poczytajcie, i przejrzyjcie na oczy.

  5. #35
    Odkrywca Awatar thordis
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    210
    Serwer
    Nowa Ziemia
    inną opcją by było aby dzienne miały dalej okresloną ilośc osob potrzebną do zaliczenia, plus każda powyżej tego by dodawala chociażby 1 monete do puli nagrody dla gildii, kłopotem by pewnie było okreslenie ile ma trwać takie zadanie po osiągnięciu wymogów.

  6. #36
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Piotru70 Zobacz posta
    Chodzi o to że nie każdy zdąży zrobić zadanie gildyjne a już jest zakończone. I dlatego wszyscy dostają po 63 a nie po 9.
    Jak mu się nie chce to nie zdąży proste

  7. #37
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Jak mu się nie chce to nie zdąży proste
    Nie każdy przychodzi do domciu o 14:00, rzuca tornistrem i siada do gry w czasie gdy mamusia obiad grzeje. Skończysz edukację, pójdziesz do pracy to zrozumiesz wiele rzeczy...

  8. #38
    Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Jak dla mnie to jest argument przeciw jakimkolwiek zmianom w ilości monet gildyjnych. Macie zgraną gildię, która robi zadania gildyjne bez najmniejszych problemów i chcesz karać tych, którzy chociaż chcieli, po prostu nie zdążyli zrobić zadania bo gildia się szybko uwinęła. To by dopiero było krzywdzące.

    I nie zgodzę się, że niższe levele mają wyłącznie banalne zadania na jedno kliknięcie, a wyższe muszą się wykosztować. Pula 46+ też ma sporo łatwych zadań, niestety pamiętacie tylko te trudniejsze, zwłaszcza gdy w tym czasie sąsiednia grupa ma łatwe zadanie. Pełna lista zadań jest dostępna np. TUTAJ, poczytajcie, i przejrzyjcie na oczy.
    z tymi zadaniami u mnie to jest zabawnie, odkąd wprowadzili dodatkowe 200 zadań, mam co drugi dzień wydać koła lub wozy na przemian z posiadaniem 20 wybornych łuczników, wrzuceniem 1800 woni i ze zrobieniem monet z napitku, tak więc klepie na okrągło tylko 5 rodzajów zadań, z czego średnio cztery, pięć razy w tygodniu muszę wydać koła lub wozy czyli koszty są całkiem spore

  9. #39
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ja z kolei mam 2x w tygodniu 2 przygody, raz wikingów reszta to tylko woń pokarm i 20wyborowych
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  10. #40
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.02.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    zwolk, odezwij się do mnie na jabberze, JID p (at) 75 (kropka) pl, coś Ci pokażę

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.