Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz o opisanym pomyśle?

Głosujących
52. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • zdecydowanie tak

    28 53.85%
  • czemu nie

    14 26.92%
  • nigdy w życiu

    5 9.62%
  • zupełnie mi to obojętne

    5 9.62%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Nowy budynek, nowy specjalista, nowe funkcje

  1. #11
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mszabel, miałem na myśli odnowienie do oryginalnej wielkości złoża, czyli takiej, jaką ma złoże po odnalezieniu przez geologa. Efekt nie działałby na złożach, w których jest więcej zasobów (np po dosypkach), niż oryginalnie.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.05.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    aha to pomysł bardzo fajny
    jestem ZA

  3. #13
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    takie cos ma wprowadzić system badan u geologa, z tym ze szansa na to bedzie niska, chyba 10% i do losowego złoża

  4. #14
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wiem jedno: mam 3 zwykłych i 6ciu wesołych i mi mało, potrzebuję mieć minimum 10ciu wesołych, aby wyrobić się w czasie 3h z rana na postawienie wszystkiego wraz z bufami, (6 miedzi, 9 żelaza na 5ki, 6 złota na 4ki, a że jeszcze nie mam odpowiedniej ilości silosów to i ze 60 pól z rana będzie i pare studni), Ich wyszkolenie trochę zajmie, więc taki naukowiec, to uważam, że nie klejki, ale jakieś fajne bufy jak "rytuał", "hoddog" czy "kosz egzo" powinien znajdować, ale też odpowiednio w jakiejś większej ilości, ale żeby go tracić, to mając pecha można mieć 5ciu i po następnych 5ciu egzorcyzmach nie zostanie żaden, co jest kompletnie bez sensu, drop odpada, bo za darmo nikt ci nic nie da, zwłaszcza granitu, egzo i tytanu- oprawy":P. Ulepsza budynek??? ta, i mi ludwisarnie podniesie, z której nie korzystam za bardzo (ale to by było na plus), albo opactwo, i mi zbraknie zboża i będę musiał bufować lub dokupować ciągle zboża, bo nie będę miał na upy 7-8 gospodarstw na 5ki, przynajmniej narazie":P hehe, co za tym idzie podnieść trzeba silosy, a jak ktoś już ma praktycznie wszystko na 5kac- widziałem kilka osób, to mu to nic nie da, jeszcze szybciej gre skończy, zamiast grać dłużej^^
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 30.05.2013 o 06:13 Powód: uzupełnienie
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Troszeczke mi ten pomysł nie leży skoro mam oddawać 500 prochu a 1 prochu to 6 saletry czyli 3k saletry aby wysłać raz kapłana/naukowca...
    A i jeszcze nie czaje aby wyszkolić kapłana/naukowca potrzebni są osadnicy a więc oni będą zabierać miejsce? Czy jak ty to widzisz? Z tego co ja widzę to aby mieć ich pięciu to potrzebuje 6850 monet 685 osadników oraz 19750 wędlin. Skoro mam ich trzymać pięciu to strata na miejsce 685 (np. rekrutów) będzie bolesna...
    Coś nie widzę za bardzo tego twojego pomysłu.



    Pierwszy: 100 monet, 10 osadników, 500 wędlin;
    Drugi: 250 monet, 25 osadników, 1750 wędlin;
    Trzeci: 500 monet, 50 osadników, 2500 wędlin;
    Czwarty: 1000 monet, 100 osadników, 5000 wędlin;
    Piąty: 5000 monet, 500 osadników, 10000 wędlin;
    Ostatnio edytowane przez Bloodshed ; 30.05.2013 o 06:45

  6. #16
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zacznijmy może od tego, że budynek i korzystanie z niego byłoby alternatywą dla przygód, dla handlu, dla innych rozwiązań. Po drugie lista efektów jak i ceny to tylko wstępne propozycje. Jeśli uważasz, że sama idea jest niezła ale efekty albo ceny wymagają dopracowania, to po to właśnie jest ten wątek
    Bloodshed- nie MASZ oddawać 500 prochu: 500 chleba tak, ale przy prochu widziałbym raczej inny przelicznik, nie napisałem jaki, bo tylko rzuciłem tym prochem. Co do osadników to owszem, miałbyś przeznaczyć 500 osadników na naukowca/kapłana ale dopiero na piątego. Poza tym ta opcja byłaby raczej skierowana do osób które mają poziom 50+. Ja mam ponad 6k osadników z którymi nie mam co robić więc tkwią bezczynnie w koszarach i przypuszczam, że moje 6k to daleko do szczytu możliwości i pewnie wyszkoliłbym pięciu, chociaż innym w zupełności wystarczyłoby trzech albo i jeden. Ceny jakie podałem wydają mi się całkiem nieźle wyważone (a starałem się przy tym brać pod uwagę również zakusy BB). Mogłem napisać, że szkolenie będzie kosztować 1 belkę iglastą i 4 ryby, chyba to nie o to chodzi.
    Przy trzech takich specjalistach koszt wyniósłby (jednorazowo) 850 monet, 85 osadników i niecałe 5k wędlin. Nie wydaje mi się to specjalnie wygórowane przy możliwości uzyskania upgradu mennicy albo dropa z jakiejś przygody kosztem 500 chlebów i 500 wody.
    Anael6669 - z ulepszaniem budynku się zgodzę, w takim razie może powinien ulepszać tylko aktywne (wtedy można ludwisarnię przyhamować na czas oczekiwania na efekt).
    Rzeczywiście trzeba by było mieć totalnego niefarta, żeby parę razy pod rząd tracić piątego kapłana/naukowca i szkolić go. Ale jak przypomnę sobie tytan albo saletrę z czarnych 10x pod rząd, to już jakoś mniej mnie to rusza. Poza tym mało kto tego piątego by sobie zapodawał, a jeśli już by go stracił, to nie byłoby obowiązkiem szkolić nowego. Jak zauważył Sparkz, przy obecnych czasach u książkowiązacza posiadanie pięciu takich specjalistów miałoby sens jedynie przy wydatnym wspomaganiu klejnotami.

    Zgoda, wymyśliłem sobie ten budynek pod swoim kątem, a to dlatego, że szkolenie specjalistów (na razie geologów, bo reszty nie wiem) zajmie mi jakiś miesiąc. Raczej żaden nie osiągnie 31 punktów. I co potem z produkcją tych książek? Gdyby coś takiego weszło (nawet w tej postaci jaką zaproponowałem), to wiem że mój introligator miałby ręce pełne roboty dzień i noc.

    Jak zauważyliście, wśród efektów są również negatywne dla gracza (żeby nie było za łatwo), więc cały pomysł zawiera nutkę hazardową, którą - z tego co poczytałem - część graczy też chętnie by widziała.

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    40
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ciekawy pomysł tylko może być trochę zbyt skomplikowany dla BB. Jakby to uprościć i dodać tylko nowych specjalistów bez nowych budynków to może uda im się to ogarnąć.
    sparkz racja, że ze zbytem na tomy nie będzie problemu, ale jakby zamiast książek takiemu Naukowcowi dać stalówkę i papier żeby pracował nad jakimś efektem(ten specjalista bylby od dropow i upow budowli). Kapłana bym wymienił na powiedzmy Drukarza i niech przy pomocy czcionki i lepszego papieru tworzy ulotki propagandowe gloryfikujące władykę i motywujące osaników do pracy (ten byłby od premii).
    Efekt nie muszą być takie wypasione, ale zbyt na ten papier jakiś dodatkowy by się pojawił.

  8. #18
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    223
    Serwer
    Nowy Świat
    jestem na tak

  9. #19
    Moderator Forum Awatar Uranos_old
    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    354
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam,

    z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 05.02.2014 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


    Pozdrawiam,
    MOD_Uranos

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.