Zobacz wyniki ankiety: Budynki ozdobne jako premie stałe

Głosujących
79. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK, to świetny pomysł, w ten sposób ozdoby staną się wartościowe dla wysp

    54 68.35%
  • NIE, pomylony pomysł, wystarczą same premie jakie rzucamy na budynki

    19 24.05%
  • Nie obchodzi mnie to

    6 7.59%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Budynki ozdobne jako premie stałe

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Co do wprowadzenia przeszkód, Piotru70, to kiedyś był (nie pamiętam czy tutaj) pomysł zdarzeń losowych takich jak trzęsienie ziemi, najazd bandytów, kradzież części zasobów i inne takie. Nie wiem czy takie właśnie przeszkody miałbyś na myśli, ale ja bym się pod czymś takim chętnie podpisał. Przy okazji mogłoby powstać pole do popisu dla kolejnych budynków (albo nawet i tych ozdobnych) redukujących skutki takich zdarzeń.
    Może nie trzęsienia ziemi bo to mogłoby na przykład ubić naszą produkcje monet (wielu z nas trzyma produkcję w jednym sektorze) ale sporadyczne najazdy bandytów jak najbardziej.
    sporadyczne najazdy bandytów - trzeba odbić z ich rąk dany sektor by znów można było korzystać z produkcji w nim prowadzonej, budynki w sektorze nie ulegałyby zniszczeniu
    Przykład zaczerpnięty z World of Tanks - co jakiś czas w sklepie (wydzielony dział event by nie trzeba było szukać) pojawiałyby się przygody jak np. ta z Końca Świata. Cena byłaby w monetach lub mapach, nie można byłoby nimi handlować. Przygody miałyby określony stopień trudności
    26~30 - trudność w stylu Tropikalnego Słońca
    30~40 - trudność w stylu Końca świata, Okradać bogatych, może Bagienna Wiedźma, Zdrajcy
    40~50 - trudność w stylu dzieci sawanny, wiktor
    Nagrody to kleje, budynki jako premie do produkcji, zasoby w znacznych ilościach (np, sam granit/egzo)
    Jeśli pojawiłyby sie przygody wieloosobowe to ilość zdobytych klejnotów i zasobów (np, samego granitu/egzo) zależałaby od ilości doświadczenia jakie zdobędą w jej trakcie uczestnicy. Ale minimum to zdobycie 3 obozów przywódców.
    Przygody musiałyby mieć losowane lokacje obozów oraz ich siłę by nie było możliwości klepania ich według schematu poradników.
    Oczywiście stopień trudności może być większy

    Plagi jak powodzie, susze, choroby wpływałyby na produkcję rolną czyli
    - susze i powodzie niszczyłyby pola i znacząco spowalniały zbiory zbóż
    - choroby niszczyłyby łowiska więc trudniej byłoby zebrać odpowiednią ilość mięsa i ryb by zbilansować produkcję
    - może jakiś choroby, które spowalniałyby produkcję o połowę
    ----- grypa to kara 50% do produkcji, np: piekarnia na lvl 5 produkuje bez premii 5 bochnów chleba, zarażona tylko 2 bochny
    Wtedy w magazynie prowiantu trzeba by wyprodukować lek i nałożyć go na dany budynek by ten ozdrowiał i nie zarażał okolicy.

    Takie eventy + sporadyczne najazdy bandytów + plagi znacząco urozmaiciły by życie Settlersów
    Ostatnio edytowane przez xTrebus ; 21.05.2013 o 02:05

  2. #12
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Same plagi, powodzie, trzęsienia ziemi, najazdy...może by tak też coś pozytywnego? A nie tylko same kataklizmy utrudniające grę?

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wtrąciłem o plagach, bo Piotru70 domagał się przeszkód. Ale równie dobrze mogłyby nawiedzać nas urodzaje i inne dobrodziejstwa

  4. #14
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Takie losowe eventy nie byłyby złe, faktycznie mogłyby rozruszać nieco grę, pod warunkiem, że byłaby naprawdę duża różnorodność tych zdarzeń. Ponadto musiałby być jakiś system eliminujący wystąpienie tego samego zdarzenia dwa czy więcej razy pod rząd, żeby nie powtórzyła się sytuacja z zadań gildyjnych (że w kółko wyspa do zrobienia). Byłbym za tym bardziej niż za jakimiś stałymi premiami.

  5. #15
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Może to zabrzmi śmiesznie ale gdyby tak wprowadzić punktację na wyspie?
    Każdy budynek miałby jakąś tam ilość punktów, z tym że ozdoby i budowle ozdobne jako nieprzydatne a zajmujące cenne miejsce na wyspie miałyby tych punktów więcej.

  6. #16
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Może to zabrzmi śmiesznie ale gdyby tak wprowadzić punktację na wyspie?
    Każdy budynek miałby jakąś tam ilość punktów, z tym że ozdoby i budowle ozdobne jako nieprzydatne a zajmujące cenne miejsce na wyspie miałyby tych punktów więcej.
    Bez sensu. Ktoś postawi sobie anielskich 40 bo tyle ma i co. I po zawodach.

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    17.09.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Złota Góra
    Po co jakaś śmieszna punktacja za budynki? Co niby to miałoby wprowadzić? Nowy ranking ? Jak chcecie niech wprowadzają, zapychajcie wyspy ozdobami dla wirtualnych punktów.
    Już znacznie lepszy jest pomysł z premiami z tych ozdób ...

  8. #18
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    NIE: ozdoby są, jak nazwa wskazuje, tylko dla ozdoby. Lubię mieć ładnie na wyspie więc je stawiam. Chcę być koksem który każdy skrawek musi wykorzystać na budynek ekonomiczny - wystawiam ozdoby na sprzedaż.

  9. #19
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jak chcesz aby ci ozdoby dawały premie zapraszam na fejsa- tam pełno tego , poza tym masz już budowle użytkowe z dropów: Mroczna forteca, biały zamek i wieża wiedźmy (przydał by się jeszcze statek- działa jak forteca, ale na wodzie, osadników od 20 do 50ciu z Wyspy Piratów, ale to szczegół", a jak zawalisz wyspe powyżej 45lvl, jak ja (48), to nie będziesz miał gdzie gienka postawić na wyspie (9ciu ląduje, mam 10ciu w sumie), bo wodne młyny w upach i trzeba studni nastawiać, silosy to samo i miejsca na pola brakuje, heh, krejzol"
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 30.05.2013 o 07:14 Powód: dopiski
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    40
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ciekawy pomysł. Uprościłbym to trochę.
    Taką właściwość miałaby tylko jeden góra dwa rzadkie pomniki wpadające z przygód, które po ustawieniu na wyspie dają premię x1,5 budynkom w promieniu działania. Jakbyśmy wrzucili bufa w postaci kosza, to premia z pomniku by się tymczasowo anulowała (lepsza premia miałaby priorytet). Pomnik szalonego królika dawałby premię x3 ale tylko 15 min od kliknięcia.
    Stworzyłoby nowe możliwości logistyczne i zmusiło do tego żeby trochę pokombinować - czy lepiej obwarować budynki budowlami dającymi premię czy lepiej ustawić je bliżej magazynu, rzucać kosze czy pozostać na mniejszej premii.
    Dobry wstęp do praktycznego wykorzystania dróg, które póki co też są tylko ozdobą.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.