Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś "ZA" usunięciem limitu rekrutacji wojska?

Głosujących
36. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    35 97.22%
  • Nie

    1 2.78%
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Rekrutacja wojska - brak limitu pakietów

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia

    Rekrutacja wojska - brak limitu pakietów

    Witam wszystkich,

    Chciałbym przedstawić propozycję wprowadzenia zmiany dot. rekrutacji wojska, a mianowicie:

    Pozbycie się dotychczasowych limitów w rekrutacji tj. 25 wojskowych w jednym "pakiecie"

    Liczba rekrutowanego wojska powinna być określona względem dostępnych osadników.
    Podobnie jak handel towarami określony ilością miejsca w magazynie.

    Przykład:
    500 wolnych osadników
    Podczas rekrutacji Żołnierzy pojawia się okno z określeniem liczby wojska przeznaczonego do rekrutacji od 0 do 500.

    Uzasadnienie:
    W czasie gry z niższym levelem nie jest to szczególnie potrzebne ze względu na małą liczbę osadników, zważywszy jednak na sytuację, że na starszych serwerach pojawia się co chwilę większa liczba graczy z wysokim levelem - która posiada zdecydowanie dużą liczbę populacji - rozpoczęcie produkcji np. 3000 wojska (tj. 120) pakietów zajmuje sporo czasu jak również "kliknięć" + czas załadowania (klepsydra) w grze.

    Dziękuję i pozdrawiam

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    48
    Serwer
    Złota Góra
    jetem za

  3. #3
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    temat już wielokrotnie powtarzany
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...ynie-Prowiantu
    a najlepiej opisany
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...ator-produkcji
    co nie zmienia faktu, że jestem za
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 13.03.2013 o 14:36 Powód: literówka
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  4. #4
    Początkujący Osadnik Awatar stefanek87
    Dołączył
    14.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    hej, jestem jak najbardziej za. pozdro

  5. #5
    Osadnik Awatar Ludwig47
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    i ja jestem ZA

  6. #6
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tu mamy ciut inną propozycję niż poprzednie dwie, bo nie chodzi ani o ustalenie innego, konkretnego, wyższego limitu (proponowany 1000), ani o dodanie multiplikatora do wpisywania ilości paczek do zarzucenia, tylko rozwiązanie zaczerpnięte z Handlu, gdzie limitem są nasze zasoby. Oprócz korekty (zniesienia) limitów, obowiązkowo należałoby dodać pole do wpisywania dokładnej ilości, identycznie jak na Handlu. No i oczywiście taka sama funkcjonalność wrzucona na Magazyn Prowiantu plus możliwość zmiany kolejności w kolejce

    Widzę tu jednak drobną wadę takiego rozwiązania, mianowicie kwestia anulowania produkcji. Teraz chcąc przerwać rekrutację wojska, musimy dokończyć "produkcję" wyłącznie aktualnie rekrutowanej paczki. Jak wrzucimy np 2000 rekrutów naraz bez możliwości anulowania produkcji to...trochę wtopa W tej sytuacji multiplikator prezentuje się znacznie lepiej

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.08.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A co gdyby nie trzeba było czekać na te całe 'pakiety', ustawić produkcję wojska w liczbie nas zadowalającej np 2000 i w momencie gdy wyszkoli się jednostka przekazywana jest od razu do dyspozycji gracza, natomiast w produkcji zostaje 1999. To samo można by zrobić z magazynem prowiantu (koszami, pokarmem dla ryb itd) i w momencie użycia wybierać interesującą nas ilość. Byłoby to znaczne ułatwienie, mając np 200 koszy i móc je rozdzielać podobnie jak inne surowce.

  8. #8
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Pr0fesorr Zobacz posta
    A co gdyby nie trzeba było czekać na te całe 'pakiety', ustawić produkcję wojska w liczbie nas zadowalającej np 2000 i w momencie gdy wyszkoli się jednostka przekazywana jest od razu do dyspozycji gracza, natomiast w produkcji zostaje 1999. To samo można by zrobić z magazynem prowiantu (koszami, pokarmem dla ryb itd) i w momencie użycia wybierać interesującą nas ilość. Byłoby to znaczne ułatwienie, mając np 200 koszy i móc je rozdzielać podobnie jak inne surowce.
    Byloby to ulatwienie jesliby nie zatkalo serwerow.

    Update bazy po kazdej wyprodukowanej jednostce to jak latwo policzyc 25x wiecej requestow, a biorac pod uwage ze BB nawet przy obecnym systemie ma problemy z poradzeniem sobie z lagami to jeszcze wieksze rozdrabnianie przesylanej informacji jest dosc ryzykowne ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #9
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jestem PRZECIW - ze względu na prawdopodobny problem z większymi lagami który opisał już Sparkz w ostatnim poście.

    Zamiast dokładać grze problemów, pomyślmy jak ich ująć

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.