Zobacz wyniki ankiety: za jaką opcją jesteś?

Głosujących
79. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • za

    44 55.70%
  • przeciw

    33 41.77%
  • nie mam zdania

    2 2.53%
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Wątek: Awans Generałów

  1. #11
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Gizmo09, zgadzam się, teraz do mnie dotarło - przecież nie wbijasz expa wyłącznie jednym generałem, do tego trzeba by to robić zwykłym żeby awansował Zanim wbijesz jednym generałem te 500K to chwilę zejdzie, a być może nawet to jest nierealne
    Dokładnie przygody nie robisz 1 gienkiem tylko minimum 4-oma by było optymalnie, jak nie więcej czasami!
    ps. Co tu ma do znaczenia od kiedy ktoś gra, jak dla mnie nic.

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Gizmo09, zgadzam się, teraz do mnie dotarło - przecież nie wbijasz expa wyłącznie jednym generałem, do tego trzeba by to robić zwykłym żeby awansował Zanim wbijesz jednym generałem te 500K to chwilę zejdzie, a być może nawet to jest nierealne
    W zaleznosci od tego jakie przygody robisz, moze sie okazac, ze najwiecej expa zgarniaja generalowie ktorych poswiecasz w pierwszych falach ataku. Biorac pod uwage, ze jesli nie ma takiej koniecznosci to sie nie czeka na ich regeneracje tylko jedzie dalej - przy rotacji generalow ilosc expa w przeliczeniu na jednego w typowej przygodzie moze wynosic ~500-1000. Latwo sobie policzyc ile przygod trzebaby zrobic zeby dobic do 500k.

    Imho rozwoj generala jesli w jakiejs formie bedzie wprowadzony, to najpredzej poprzez system badan. Pozostaje kwestia tego jakie mialyby byc bonusy z tytulu tego rozwoju.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Sprzeciw, jak mi wszyscy zwykli awansują na doświadczonych nie będzie kim robić bloki.
    Które wchodzą jak chcą, bo BB robi wszystko, żeby Nam w tym przeszkodzić (czyt. teraz skaczący generałowie).

    Dlatego NIE.

  4. #14
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przecież podczas bloku generał nie zdobywa nawet 1 PD bo walki jakoby nie było

  5. #15
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    ps. Co tu ma do znaczenia od kiedy ktoś gra, jak dla mnie nic.
    Chodziło mi o punkt odniesienia. Dla początkowych leveli te 500K PD to przepaść, dla mnie w sytuacji gdy mi brakuje do kolejnego levelu 350K PD to kwestia wbicia kolejnego levelu + początek kolejnego No ale jak pisałem, wszystko i tak się rozbija o to ilu kto posiada generałów Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu resetowany po każdej porażce.
    Ostatnio edytowane przez zwolk ; 01.03.2013 o 18:38

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.01.2013
    Posty
    15
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez krotos666 Zobacz posta
    Sprzeciw, jak mi wszyscy zwykli awansują na doświadczonych nie będzie kim robić bloki.
    Które wchodzą jak chcą, bo BB robi wszystko, żeby Nam w tym przeszkodzić (czyt. teraz skaczący generałowie).

    Dlatego NIE.
    w propozycji jest, że generał awansuje tylko wtedy gdy przez kolejne przygody nie poniesie porażki

  7. #17
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Chodziło mi o punkt odniesienia. Dla początkowych leveli te 500K PD to przepaść, dla mnie w sytuacji gdy mi brakuje do kolejnego levelu 350K PD to kwestia wbicia kolejnego levelu + początek kolejnego No ale jak pisałem, wszystko i tak się rozbija o to ilu kto posiada generałów Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu.
    Mi brakuje ciut ponad 60k do 41 więc dla mnie to też już normalka jest, chodź potem się schody zaczną robić, teraz szybko idzie jeszcze. Fakt gienek i jego ulepszenie nie głupi pomysł ale wtedy traci sens zakup wetka za kleje czy zdobycia z eventu. Dla tych co zaczynają to jest liczba niewyobrażalna gdy po 1k-2k do next lvl mają

  8. #18
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mi brakuje jakoś 9/10x wiktor/wiking/czarni na 46(co jeszcze przed ewentem, lub na początku niego powinienem osiągnąć), a zrobic ze zwykłych gienków szybkich nie chce, tym bardziej wetków, bo kto mi bloki będzie robił, co najwyżej dać im mnoooooże jakieś nowe skile, dzięki czemu będą lepiej ... i co tu mają robić lepiej, bo jak mam ich do bloków, to po wała mam ich rozwijać, a reszte, a i owszem niech coś tam w ataku mają więcej, więcej w celności i obronie i niech ewentualnie takich gienków do awansu będzie też max2 na wetka, 4 na szybkiego i starczy, niech się rozwijają w inny sposób(-upragniony system badań i pvp).

    I ps: a jak taki gienek na awans nie będzie miał licznika to nigdy tego nie osiągniesz, a nawet z tym łatwo to oszukać- tego do awansu wysyłasz tylko na finalne ataki i zaraz awansuje, a reszta czeka na powrót do zdrowia i po pierwszego awansie, tez awansuje- skutek kilka tygodni robisz dłużej przygody i masz wetków, z ewentu masz wetków, za kleje masz wetków, kto zrobi nowe poradniki, na samych wetków???

    Może od razu wprowadźmy "super weterana", albo "weterana z T-1000"- nieśmiertelnego, co przeniesie 500 wojska z częściami od terminatora, będzie miał +200% do ataku, wbijmy 50lvl po 5dniach od rozpoczęcia gry i będzie oka, co?????

    _______________________
    Jeśli już awanse, to tylko w skilach, lub na szybkiego, nie na wetka, heh...
    Ostatnio edytowane przez anael6669 ; 07.03.2013 o 04:16 Powód: uzupełnienie
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  9. #19
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Ja jak sprawdzisz który generał miał porażkę, a który nie, skoro nie sa oni oznaczeni w żaden sposób? Wróć do tematu, jak ich można będzie od siebie odróżnić.

  10. #20
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Do niektórych dalej nie dociera, że wbicie podanej przykładowo ilości 500K PD JEDNYM generałem może być dość trudne. Po pierwsze chcąc awansować generała, rezygnujemy z ataków weteranem (jeśli go posiadamy), przez co straty mamy większe i wolniej robimy przygody. Nie zawsze też robi się samych Wiktorów, Wikingów czy Czarnych. Do tego jeszcze mamy kwestię PD z obozów blokowanych - po pokonaniu przywódcy obozy znikają, a generał niszczący przywódcę de facto w nich nie walczy, więc PD z tych obozów mu się nie zalicza A blokujący nie zdobywa PD bo nie zakończył walki. Czyli bloki dodatkowo wydłużają proces awansu. Taka opcja awansu mogłaby czasem zachęcić do rezygnacji z bloków i rozwalania obozów jeden po drugim

    Cytat Zamieszczone przez anael6669 Zobacz posta
    kto zrobi nowe poradniki, na samych wetków???
    Jak to kto? Mistrz Poznańczyk

    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Ja jak sprawdzisz który generał miał porażkę, a który nie, skoro nie sa oni oznaczeni w żaden sposób? Wróć do tematu, jak ich można będzie od siebie odróżnić.
    Przecież to można wprowadzić razem z opcją awansu generała. Jak pisałem już wcześniej:
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu resetowany po każdej porażce.
    Ostatnio edytowane przez zwolk ; 07.03.2013 o 10:09

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.