Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: Problem z logowaniem i zawartością okna gry

  1. #21
    Osadnik Awatar Daull18
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    72
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Napiszcie do Supportu z problemem, pamiętajcie Support nie pracuje w Weekend!!!

    Ja u siebie nie mam żadnych błędów.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ten błąd jest bodajże już w czwartek zgłoszony.

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    mam ten sam problem, sprawdzalem na kilku komputerach wiec problem nie jest po mojej stronie.
    dzisiaj zglosilem do supportu

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    I??? wyjaśniło się coś u Was macie odpowiedz bo u mnie problem nadal a support nie odpowiedział

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nic się nie zmieniło;( I coś czuję, że do czwartkowej aktualizacji nic się nie zmieni. Oby w czwartek ruszyło. Najgorzej że się napaiłem na tą grę jak szczerbaty na suchary;(

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez HERETYK Zobacz posta
    I??? wyjaśniło się coś u Was macie odpowiedz bo u mnie problem nadal a support nie odpowiedział
    Nic, nadal nie mogę grać
    Cytat Zamieszczone przez semen9 Zobacz posta
    Nic się nie zmieniło;( I coś czuję, że do czwartkowej aktualizacji nic się nie zmieni. Oby w czwartek ruszyło. Najgorzej że się napaiłem na tą grę jak szczerbaty na suchary;(
    Ja tak samo, ludzie są na dwudziestych lvlach, a ja na 2-gim

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja też mam ten poroblem. Czasem jest niesprawny interfejs czasem nie ma go wcale.

  8. #28
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam
    Pomimo, że problem zgłoszony do supportu nadal zero działań w usuwaniu awarii. Dostałem odpowiedź, ale jestem niezadowolony z jej treści:
    Witaj daras45,
    dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem gry The Settlers Online.

    Zgłoszenie zostało przyjęte i wkrótce skontaktujemy się z Tobą by odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

    Jeśli chcesz dodać jakieś informacje do zgłoszenia, prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, ale nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić odpowiedzi.

    Ten mail zwrotny dostałem w dniu 27.01.2012 - do dziś zero efektów. Nawet napisałem prośbę o utworzenie nowego konta w zamian za dotychczasowe ale niestety nie dostałem na nie odpowiedzi. Chyba już nas odpuścili.

    Zaczynam się zastanawiać czy traktują nas poważnie i nie skupiają sie już tylko na profitach płynących z już grających. Co jednak będzie kiedy problem dotknie większej ilości graczy a brak kompetencji nie pozwoli na prawidłową reakcję supportu???

    Bo chyba sprawa już ich przerosła.

    Trudno ...
    Ostatnio edytowane przez daras45 ; 31.01.2012 o 22:38

  9. #29
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To tylko gra i na upartego można znaleźć inną ,Ja odpowiedzi od supportu nie mam do dziś tak jak i nie usunięto błędu ewidentnie ograniczonego do "naszych" kont.
    Czy nazwać nas wybrańcami czy ofiarami faktem jest że nie ma co liczyć na poprawę sytuacji a skoro ktoś ma mnie w ..... nosie to nie mam zamiaru psuć sobie nerwów i marnować czasu.
    Jak zawsze zapowiadało się ciekawie
    Pozdrowienia dla wszystkich pokrzywdzonych brakiem zainteresowania ze strony supportu ale to w końcu PL.

  10. #30
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Po dzisiejszych pracach Supportu gra nareszcie działa:]

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.