Strona 28 z 58 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 38 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 578

Wątek: zadanie - cztery wiatry

  1. #271
    Osadnik
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jak już jesteśmy przy statystykach to pragnę poinformować jak wyglądają szanse na nie dostanie granitu w żadnej z wykonywanych przygód przy kolejnych wykonaniach, wedle prawdopodobieństwa(uwzględniając ze szansa na dropa z jednej przygody to 33,33%):

    1 przygoda - 66,66%
    2 przygody - 44,44%
    3 przygody - 29,62%
    4 przygody - 19,75%
    5 przygód - 13,16%
    6 przygód - 8,77%

    Życzę powodzenia i miłej zabawy .

  2. #272
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    w azylu można wysłać inne jednostki niż te podane w poradniku poznańczyka.. dotyczy weterana
    na obóz z Chuck wysyłamy 1. 50koni 2. 86ochotników 1elitarny 64koni 99kuszników max straty(50koni 85ochotników)
    na obóz z Żelaznozębnym 1. 50koni 2. 61ochotników 117konnych 72kuszników max straty(50koni 61ochotników)
    blok z Chuckiem robiłem i działa, nie robiłem bloku gdzie jest żelaznozębny więc nie wiem czy działa....

  3. #273
    Osadnik
    Dołączył
    20.11.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Złota Góra
    Azyl mozna spokojnie zrobic. Sklady poznanczyka sa w niektorych przypadkach do zmiany. Jedyna roznica po zlym upgradzie obszaru dzialania pulapek to opoznienia w wysylce wojsk na dowdcow.

  4. #274
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    yogobelka bloki blokami,
    po aktualce granie z blokami to taka sama loteria jak trafienie granitu w przygodzie, takie lagi są.

  5. #275
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Oto moje orientacyjne wyliczenia opłacalności zadań dla poziomów 36-45. ORIENTACYJNE, więc proszę się nie czepiać za bardzo

    Opis zadań:
    Spoiler

    level 36-45:
    młyn wodny + 500 klejnotów

    1 Zadanie - 10 granitu po długich poszukiwaniach i wydanie 4000 narzędzi [400 egzotyczne drewno]
    2 Zadanie - wyprodukować przynajmniej 100 sztuk desek egzotycznych i wydać 3 000 marmuru [250 desek egzotycznych]
    3 Zadanie - Sprzedaj przynajmniej 4000 zasobów, handlując i innymi graczami. Wyprodukuj 100 szt. koszyków cioci Irmy [200 wędlin]
    4 Zadanie - Niech znajomy użyje Pożywnej kanapki na co najmniej 50 twoich budowlach. Ukończyć przygodę Banici tracąc mniej niż 500 rekrutów [300 granitu]
    5 Zadanie - Wytrenuj w koszarach daną liczbę Żołnierzy: 120 Znajdź 600 szt granitu podczas przygody "Azyl bandytów" [500 monet]
    6 Zadanie - Przygotuj przynajmniej 10.000 szt Woni dziczyzny. Wydaj 10.000 szt Desek z drewna liściastego z magazynu [200 monet]
    7 Zadanie - Wyprodukuj przynajmniej 250 szt Długich łuków. Miej w posiadaniu przynajmniej 5000 Mięsa. [200 egzotycznego drewna]
    8 Zadanie - Wystaw przynajmniej 200 osadników (wyprodukuj w domu władyki). Miej w posiadaniu przynajmniej 5000 Długich łuków [300 chleba]
    9 Zadanie - Kup przynajmniej 1200 szt Monet handlując z innymi graczami. Wytrenuj (posiadaj) w Koszarach daną liczbę Wybornych łuczników: 500 [300 szt napitku]
    10 Zadanie - Wydaj 3000 szt Mięsa z magazynu. Znajdź 400 szt Granitu podczas przygody "Starzy przyjaciele" [900 długich łuków]



    Bilansik:
    Spoiler

    Straty liczę tylko wtedy, kiedy jakiś surowiec trzeba oddać. Ceny towarów według cen z mojego serwera. Jeśli chodzi o przygody, wpisuję średni bilans przygody (zyski z dropu/dropów minus straty). Wartości te obliczałam sobie dawno temu dość dokładnie, ale nie będę wdawać się tu w szczegóły. Dotyczy przygód robionych z Weteranem według Poznańczyka.

    Na zielono zyski, na czerwono straty.


    1. 4000 narzędzi czyli 4x30= 120 m
    400 bale egzo czyli 0,4x250= 100 m

    2. 3000 marmuru czyli 3x30= 90 m
    250 desek egzo czyli 0,25x200= 50 m

    3.
    200 wędlin czyli 0,2x50= 10 m

    4. Banici - cena przygody ok 70 m, bilans z Weteranem to około 664 (osadnicy z przyrostu nat) do 236(osadnicy z chleba) czyli średnio 450; razem 450-70= 380 m
    300 granitu czyli 0,3x1000= 300 m

    5. Azyl bandytów cena 200 mapek czyli 200x4,5= 900m; bilans tej nieopłacalnej przygody z Weteranem to około minus 187(osadnicy z przyrostu nat) do minus 467(osadnicy z chleba) czyli średnio minus 327 m; prawdopodobieństwo granitu 33% więc średnio trzeba zrobić 3 przygody czyli -3x(900+327)= 3681 m
    500 m

    6. 10000 desek liść czyli 10x25= 250 m
    200 m

    7.
    200 bali egzo czyli 0,2x250= 50 m

    8.
    300 chleba czyli 0,3x20= 6 m

    9. 500 wyborowych łuczników czyli koszt 500x0,6= 300m; teoretycznie przydadzą nam się, np. w Zakazanych Eksperymentach, ale kto to robi?... więc załóżmy że nasza strata to połowa tych kosztów, czyli 150 m
    300 napitku czyli 0,3x15= 4,5 m

    10. 3000 mięsa czyli 3x20= 60 m; cena przygody Starzy Przyjaciele to ???; bilans z Weteranem to 378(osadnicy z przyrostu nat) 235(osadnicy z chleba) czyli średnio 306,5 m; prawdopodobieństwo granitu z tej przygody to 37,5% więc średnio trzeba ją zrobić jakieś 2,5 raza zanim się uda; w sumie 2,5x(306,5-???)= ??? m
    900 długich łuków czyli 0,9x30= 27 m

    Bilans z zadań częściowych: 1627,5 – 4351 = - 2723,5

    Nagroda za całość: młyn wodny + 500 klejnotów;
    młyn warty około 3500, więc bilans ostateczny = 3500-2723,5 + 500 klejnotów = 776,5 + 500 klejnotów

    Jednak nie ma w tym bilansie uwzględnionej przygody Starzy przyjaciele, bo jest to przygoda z dropu z Bagiennej. Trudno podać jej orientacyjną cenę wg ofert z handlu, bo widać że ta cena ostatnio z oczywistych względów wzrosła. Jest wiele ofert kupna a nie znalazłam żadnej oferty sprzedaży.

    Dlatego podsumowując, myślę że można tak mniej-więcej założyć, że zyskiem netto z wykonania zadań Cztery Wiatry dla poziomów 36-45 pozostaje 500 klejnotów, a młyn i poboczne nagrody wyzerują się z kosztami wykonania zadań.
    Ostatnio edytowane przez Katrin3 ; 17.02.2013 o 19:01

  6. #276
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    od samego poczatku wysyłam codziennie moich grubasow (mam 3) i ani razu nie przyniesli mi 10szt granitu. wg mnie od samego poczatku powinnismy miec do dyspozycji wszystkie 10 podzadan i wykonywac wg wlasnej kolejnosci. bo tak to losowść przynoszenia przez grubasow bonusow eliminuje jakies 70% graczy

  7. #277
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez goryl56434 Zobacz posta
    powinnismy miec do dyspozycji wszystkie 10 podzadan i wykonywac wg wlasnej kolejnosci.
    Może nie wszystkie razem, ale w takiej kolejności jak są aktywne powinny być co-najmniej 2 zadania, może 3, ale nie wszystkie bo to faktycznie byłoby za łatwo. No i wszyscy na początku zaczynali robić te zadania bo widzieli tylko ostateczną nagrodę i nie widzieli zadań, teraz jak są znane wszystkie zadania to pewnie część by się nie zdecydowała.

  8. #278
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zapomniałem w wyliczeniach napisać ze część wydawanych surowców można pominąć z kosztów bo są to nadwyżki które zazwyczaj ma się w magazynie (np saletra, marmur, stal u mnie leży).
    Sam fakt 500 klejków ostatecznie to inaczej trzeba liczyć niż na monety (uświadomiłem sobie to po poście gracza Katrin3) w końcu te klejki + 3 tygodnie grania to 10 patentów których się nie kupi za monety.

  9. #279
    Zenosik
    z tymi poszukiwaniami taka sama loteria jak z nagrodą za przygodę,
    właśnie skończyłem wyspę piratów i oczywiście w nagrodę dostałem drewno egzotyczne ostatnio robiłem wiele Bagiennych wiedźm i za każdym razem był granit, a tutaj jak na złość drewno, które nie było mi potrzebne do Czterech wiatrów,

    goryl56434,
    o dziwo, u mnie odkrywcy nawet na średnich poszukiwaniach przynoszą dużo granitu, po 50 albo 100, paradoksalnie dużo więcej i częściej niż przy długich poszukiwaniach kiedy przynoszą mi zazwyczaj po 10 granitu,

  10. #280
    Osadnik
    Dołączył
    09.04.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dla mnie najgorsze w 4 wiatrch jest zdobycie przygód, po prostu starych przyjaciół chyba nie zdobędę

Strona 28 z 58 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 38 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.