Zobacz wyniki ankiety: Czy zamiast ciągów zadań był/byłabyś za wprowadzeniem listy zadań?

Głosujących
32. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    21 65.63%
  • nie

    11 34.38%
  • nie mam zdania

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Ciągi zadań czy lista

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.07.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowy Świat

    Ciągi zadań czy lista

    Witam,

    na początku zaznaczę, iż najpierw trochę "obsmaruję" a potem przejdę do sedna. Obecnie dostępne są tzw. "zadania kryzysowe", nie wiem czy to BB ma kryzys, bo ludzie mało kasy wydają i chcą zarobić czy też zadania mają kompletnie zniszczyć ekonomię graczy, żeby kupowali klejnoty. Tak czy inaczej są one cholernie trudne i 2 tygodnie są w niektórych przypadkach niewystarczające, gdyż pewne elementy są nie zależące od graczy, bo o ile przejść Banitów tracą mniej niż 500R da się o tyle znalezienie 600 granitu w Azylu jest mniej prawdopodobne (22%). Dodatkowo nagrody są za przeproszeniem do D. w porównaniu ile trzeba czasu i surowców w nie zainwestować. Szczerze powiedziawszy wolałbym zamiast zadań z przedziału 36-46 (czy jakoś tak) robić te 16-26. Nagroda jest wg mnie cenniejsza, a samo zdobycie nieporównywalnie łatwiejsze. Ciąg tych zadań nie został chyba do końca przemyślany, ale to tylko moja opinia.

    Dobra, wylałem swoje żale, więc teraz do sedna:

    Moim skromnym zdaniem zamiast ciągów zadań można by wprowadzić listę zadań. Czyli i tak i tak mamy np. 10 zadań ale możemy je wykonywać w dowolnej kolejności. Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ. Według mnie tego typu rozwiązanie byłoby idealne do obecnych "zadań kryzysowych".

    Tyle w temacie, pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez OneEyed ; 16.02.2013 o 11:44 Powód: literówki (kolejne :P )

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    no to sprobuje sie odniesc ....

    ''zadania kryzysowe'' nie wiem dlaczego ale jak cos se w grze pojawia to od razu marudzenie .... jak cos jest trudnego to nie znaczy ze KAZDY ma to zrobic , mnie osobiscie podoba sie ten poziom trudnosci , szczegolnie ze sa tu osoby ambitniejsze i czasami chca sie pomeczyc dla zabawy

    jedynie co mi przeszkadza to ta losowosc w zadaniach , masz racje , wystarczylo by zrobili zadanie ''zrobic Azyl'' ... nie potrzebne jest to zdobycie granitu , szczegolnie ze jest to przygoda jednoosobowa , mogli zamiast tego dac Proch , byloby sprawiedliwiej , bo lootami mozna sie wymienic i zwiekszyc szanse
    to samo z poszukiwaniami , po co granit mam znalesc ?? , wyslalem 6 grubasow i frygiem mi przeszlo , trafilem 3x saletre 2x bale 1x granit .... jakbym mial 1 poszukiwacza to po 6 dniach bym to zrobil , tutaj jest cos nie tak .... wystaczyloby by zadanie bylo ''przynies cokolwiek z b.dlugich poszukiwan''

    co do ciagu zadan , na tym polega Kampania ... robisz jedno zaczynasz drugie i tutaj DUZYPLUS dla tworcow .... mnie sie podoba bo wprowadza male , powtarzam male utrudnienie

    konkluzja : ogolnie udany pomysl i wg mnie sprawdza sie , gratuluje , ,, jedyna rzecz do poprawki to ta losowosc w zadaniach zajmujacych najwiecej czasu .... skoro jest on limitowany ... czyt poszukiwania granitu , desek na skarbach
    pozdr

  3. #3
    mktiger
    dokladnie, Azyl tylko za mapki, gruby ci nie przyniesie, poza tym jesli ktos nie zauwazyl to w ostatnim zadaniu mamy nastepna przygode z granitem :/
    szanse na granit 22% czyli moge robic do u... smierci i nie trafic, wiec zadania ktore zrobilem i surowce ktore wydalem pojda na strate
    przy okazji moze wspomne o ogromnych bledach po ostatnim update, np: przy probie wejscia na przygode wywala z serwera, kolega 20 razy probowal, na dodatek staszne lagi majce wplyw na bloki w przygodach, jak rozniez znikajacy generalowie, ktorzy przy okazji najwyrazniej ida dluzej niz powinni

  4. #4
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez OneEyed Zobacz posta
    Moim skromnym zdaniem zamiast ciągów zadań można by wprowadzić listę zadań. Czyli i tak i tak mamy np. 10 zadań ale możemy je wykonywać w dowolnej kolejności. Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ. Według mnie tego typu rozwiązanie byłoby idealne do obecnych "zadań kryzysowych".
    W takim przypadku gracz nie otrzymałby nagrody końcowej bo nie wykonał wszystkich zadań.

    Pozdrawiam
    Mod zakrecony

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez OneEyed Zobacz posta
    Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ.
    W tej chwili też możesz skasować krzyżykiem zadanie którego nie chcesz robić.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.07.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    W takim przypadku gracz nie otrzymałby nagrody końcowej bo nie wykonał wszystkich zadań.
    Cytat Zamieszczone przez Scolopendra Zobacz posta
    W tej chwili też możesz skasować krzyżykiem zadanie którego nie chcesz robić.
    Rozumiem co macie na myśli, trochę źle sformułowałem wypowiedź, chodziło mi o to, że nagrody cząstkowe są za poszczególne zadania z listy, natomiast końcowa nagroda byłaby wręczana tylko po wykonaniu wszystkich celów. Natomiast co do "musu" wykonywania zadań oczywiście, że go nie ma - to tylko gra i każdy robi te zadania, przygody, które mu odpowiadają. Nie mniej miałem na myśli jedynie kolejność. Może ktoś np. po 1-szym zadaniu ma akurat surowce do 6-ego i mógłby je mieć od razu z głowy (za co otrzymał by np. nagrodę cząstkową, która ułatwiłaby mu wykonanie innego zadania, powiedzmy nr 2).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.