Zobacz wyniki ankiety: Więcej miejsca jest Ci potrzebne?

Głosujących
213. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    149 69.95%
  • Nie

    44 20.66%
  • Obojętne

    20 9.39%
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Wątek: Większa powierzchnia wyspy

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zapomniałem, że za sektor jest 10 patentów :/ Ale i tak gdyby wyspa rozrosła się do 12 lub 15 sektorów zamiast 9 mało kto rozbudowałby się do taśmowego odrabiania przygód.

  2. #22
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez xTrebus Zobacz posta
    Zapomniałem, że za sektor jest 10 patentów :/ Ale i tak gdyby wyspa rozrosła się do 12 lub 15 sektorów zamiast 9 mało kto rozbudowałby się do taśmowego odrabiania przygód.
    16 sektorow (4x4) to dodatkowe 70 patentow, czyli np 40 farm, 20 mlynow i 10 piekarnii. Bez buffow to skromne 24k chleba na dobe, czyli prawie 1k extra rekrutow na dobe. Przy dobrych wiatrach dodatkowe 2-3 przygody dziennie.

    Przy 15tu niewiele mniej.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 20.12.2012 o 23:30
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #23
    Acoma
    Spakz - nie rozumiem ciebie. Są w końcu zapowiedzi od deweloperów o umożliwieniu gry przeciwko innym użytkownikom, na specjalnych wyspach, gdzie będzie można transportować wojska.
    Widać raczyłeś nie patrzeć na zapowiedzi deweloperów.
    Osoby, które będą chciały się pobawić w naparzanie z innymi, będą musiały mieć w zapasie, o wiele więcej wojska, aniżeli obecnie pochłaniają przygody - nikt nie będzie czekał aż łaskawie wyprodukujesz i dostarczysz wojska na taką wysepkę w celu przynajmniej obrony swoich zdobyczy, więc 4-5 tys chociażby rekrutów może stanowić pewien stopień zabezpieczenia.

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.10.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Złota Góra
    nie 9x9
    ale z 3x3 do 4x4 lub 5x5 - całkiem fajny pomysł
    tylko tam powinny pojawić się trudne a nawet bardzo trudne obozy zeby podbić sektory

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Wielkość wyspy jest bardzo logiczna, tyle że przy założeniu że jest pvp i wspólne wyspy gdzie można się dalej rozwijać ale już w konfrontacji z innymi. BB sporo robi żeby pobudzać kontakty miedzy graczami. Powiększanie wyspy byłoby raczej w sprzeczności z tą ideą. Jak już człowiek się zapcha na swojej wyspie (wbrew pozorom przecież to trochę trwa jeśli ktoś nie kupuje klejnotów masowo) jedyną opcją będzie rozwój na zewnątrz. I wszystko fajnie tylko, że nie ma pvp..

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.12.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Więcej miejsc pod budowe budynków i w i mozliwość budowy w kazdym miejscu i po podbiciu zanikanie granic obsarów mozliwość budowy na wyspach budynkówi i większe wysepki wewnótrz plansz na wodach

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ale poco powiekszać wyspę wystarczy możliwość usunięcia niektórych złóż lasu bądź gór i da to wystarczająco wiecej miejsca ewentualne powiekszenie 4X4

  8. #28
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    sektory są idealnie dopasowane pod klawiaturę numeryczną np do bufowania i wyliczone względem ilosci patentów i budynków aby nie być samo wystarczalnym i istniał handel.

    Problem można rozwiązać :
    - wprowadzając budynki typu port na zasadzie 4 rybaków w 1 budynek jak jest z opactwami i inne tego typu budynki
    - odblokowanie terenów z drzewami pod ozdoby które nic nie dają po za grafiką - obecnie ozdoby gniją w gwiazdkach.
    - więcej patentów i więcej budynków nie chciałbym i wy też do tego dojdziecie jak zapchacie obecna wyspę po głębszym zastanowieniu - im więcej budynków tym więcej przy nich roboty - bufy, uzupełnienia, większe ilości handlu itd...

  9. #29
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    329
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Biorąc pod uwagę możliwość zdobycia max pozwoleń, czyli na obecną chwilę 340, jak i budynki nie zabierające pozwoleń, takie jak rezydencje, młyny wodne czy silosy, to większa wyspa jak najbardziej by się przydała. Dodając do tego nowe budynki (szkółka, manufaktury czy chatka łowcy jeleni) to nie da się wykorzystać wszystkich pozwoleń (340), po prostu nie ma już gdzie budować, już nie wspomnę o budynkach z przygód (wieża wiedzmy, mroczna forteca, biały zamek), czy o zdobieniach.
    Powiększenie wyspy 4x4 wydaje się być trochę za małe, może 5x5 było by w sam raz. Jak już ktoś wspomniał, wokół wyspy jest sporo wody, wystarczyło by dodać ląd, na nim nowe sektory do zdobycia, nowe obozy, ale trudniejsze, co najmniej 2-3 fale, a nawet podobne do obozu przywódcy w przygodzie mroczne bractwo (6 fal).

  10. #30
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    mam 340 pozwoleń i rezydencje z klejów + 55 młynów wodnych + 83 silosy + 5 manufaktur + 3 szkółki + 3 chatki łowcy jeleni i mam wykorzystane wszystkie patenty - kwestia ułożenia - upakowania (już nie raz przestawiałem budynki np 10 o milimetr żeby 11ty wlazł)
    fakt brak miejsca na ozdoby a stawianie mrocznej fortecy jak się ma mało miejsca to bezsens.
    Ostatnio edytowane przez ToRsTeN ; 03.01.2013 o 12:54

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.