Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 62

Wątek: Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?

  1. #51
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam u mnie też wróciło 500 wojaków ,generała jak nie było tak niema ale jestem pełen nadzieii że na jajko wróci

  2. #52
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.07.2012
    Posty
    19
    Serwer
    Czarci Gaj
    jak mamy grac i wygrac z np niemcami jak nas technicznie obsługują osoby niekompetentne
    jedna wielka banda ....

  3. #53
    Początkujący Osadnik Awatar KCPR
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Kolonia
    Można życzyć cierpliwości... Tylko pytanie, przez ile czasu ludzie mają czekać?
    Mnie problem nie dotyczy, ale to nie znaczy, że gdy zaraz wejdę do gry to nie zobaczę "obszar serwera uszkodzony"
    Czy nie można zwiększyć kadry pomocy technicznej lub jakieś inne "proste" pomysły, bo to troche śmieszne, że na tak wielu polskich graczy
    przypada może góra kilkanaście osób...
    Śmiech na sali.

  4. #54
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Mija dzień za dniem, wieczór za wieczorem,,, a ja czekam na resztę swojego wojska które nadal nie wróciło z przygody. Czekam na szybkiego generała, bez którego gra już nie jest taka sama, jak kiedyś. Czekam na ewentualne wyjaśnienia od supportu i powiem uczciwie - jakiekolwiek zadość uczynienie. Miałem potężnie rozwiniętą gospodarkę, gigantyczną armię, a dziś wyprzedzili mnie już inni gracze w naszej Gildii, całymi tygodniami patrzyłem jak moje dotychczasowe starania walą się jak domki z kart. Smutne. Żałosne. Obszar serwera uszkodzony. Jak się nie poprawi to prosimy o dalszy kontakt z supportem. No więc napisałem kolejny e-mail i.... CISZA! Znowu zero odpowiedzi.

  5. #55
    Gizm0l
    Ja czekałem 17 dni na odpowiedź, która i tak niczego nie zmieniła; wyszło na to jakby w ogl nie musiał pisać do supportu bo odpowiedź nie wiele wniosła:" niestety dany problem jest nam znany, obecnie nic nie możemy na to poradzić". Jak widać nie ma po co pisać do nich jak nawet nie rozwiązują problemu tylko mówią, że nie są w stanie rozw. problemu!

  6. #56
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja czekam na razie tylko coś ok. 4 dni na odpowiedź supportu w sprawie braku serwera rozmów... czy to awaria , czy ban (info o banie nie otrzymałem)
    Na już muszę opuścić gildię , by nie blokować kolegów z zadaniami gildii... a jak widzę wypowiedzi tutaj na forum , to miesiąc czekania będzie jak nic...

  7. #57
    Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Odpalona przygoda tylko że nie mogę na nią wejść bo wyskakuje komunikat żeby wcisnąć OK i mnie wywala do logowania i tak w kółko czyli jak mamy wbijać % normy?

  8. #58
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ja tez juz z miesiac czekam bo z solmanem robilem wikusia ani wikusioa ani szybkiego gienka ani odpowiedzi nic zlali mnie totalnie

  9. #59
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Niestety nie nowego nie możemy wnieść do tego wątku. Wiemy, że support polski jest niewydolny, zatrudnia za mało ludzi, gra nie jest stabilna i absolutnie nic nie wskazuje ażeby przyszłość miała to odmienić, że pobieranie pieniędzy od graczy oferując im w zamian technicznego bubla jest perfidnym nadużyciem, że prawdopodobnie wycina się z serwera userów, którzy niczego nie kupują w sklepie, ażby zwolnić miejsce dla nowych naiwniaków (uwaga ta informacja czeka na potwierdzenie, jeśli to nieprawda to przepraszam za pomówienie i wycofuję swoje słowa!), że okres oczekiwania na odpowiedź od supportu jest co najmniej bliski miesiąca, że support nie przeprasza userów za błędy w grze, że polski support niewiele potrafi, a bo jeśli chodzi o naprawienie usterki odsyła użytkownika do obsługi technicznej wyższego szczebla.
    Szkoda czasu na kontakt z supportem lepiej zacząć grę od początku.
    Wszystkich naiwnych, którzy myślą odmiennie pozdrawiam i życzę im wszystkiego dobrego z grą The Settlers online wersja Beta w nadchodzącym 2013 roku.
    Wszystkich pozostałych serdecznie pozdrawiam i proszę o dopisywanie się do tego wątku. Na nasze szczęście, od czasu do czasu, ktoś z osób odpowiedzialnych za przebieg gry na polskich serwerach, pisze tu i odpowiada na niektóre nasze skargi. W jedności kupa powiedział żuczek gnojarek oblizując się smakowicie !

  10. #60
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam dzis a w sumie wczoraj dostamem wreszcie info i support zadzialal jak trzeba oddal gienka i dal mapki na zakup wikusia szkoda ze tak dlugo to trwalo tym bardziej ze jeden gienek i to doswiadczony na evencie to zawsze szybszy transport wojska ale widze ze w koncu kontakt sie poprawil

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.