Zobacz wyniki ankiety: dobry pomysł?

Głosujących
53. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    39 73.58%
  • nie

    14 26.42%
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 48

Wątek: przyszlość gry

  1. #31
    Osadnik Awatar acp___
    Dołączył
    31.08.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Czarci Gaj
    temat w stylu: "mam bujną fantazję, napisze co pomyśle"

    na pewno jestem za permanentnym rozwijaniem gry i dodawaniem nowych lvl, nowe przygody
    zamiast nowej wysp, lepiej dodać nowe budynki i jednostki, czy też odblokować wyższe poziomy ulepszeń budynków (iść w jakość, a nie ilość budynków)

  2. #32
    Początkujący Osadnik Awatar wiewior456
    Dołączył
    11.09.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam wszystkich graczy,

    od dłuższego czasu wraz z moimi znajomymi, zastanawiamy się nad ulepszeniem gry, a mianowicie mam na myśli rozbudowę Gildii o kilka opcji, np:

    -możliwość wpłacania przez członków danej Gildii, surowców
    -możliwość wypłacania surowców przez Administratora Gildii oraz lidera Gildii do tzn Magazynu Gildii na rzecz członków Gildii,
    - wprowadzenie przygód dla Gildii dla wszystkich jego członków
    - możliwości dające ulepszanie statusu Gildii, np wprowadzenie poziomów Gildii, kolejne poziomy zdobywa się za wykorzystanie surowców na doniesienie poziomu, co daje np 2% więcej surowców na 12 h dla wszystkich czlonków

    Jeśli kogoś to zainteresuje, to proszę o pisanie o tym w innych wątkach forum.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez wiewior456 ; 27.10.2012 o 17:49

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Gram od kilku tygodni. Mam 33 lvl i dla mnie gra jest coraz bardziej NUDNA.

    Settlers to od zawsze strategia ekonomiczna. Strategia to planowanie ile czego zbudować, żeby gospodarka była najefektywniejsza i wytworzyła tyle wojska, żeby wykończyć przeciwnika. Tutaj w Settlers online nie ma żadnej strategii, tylko wieczne odbudowywanie pól, studni i kopalni. Wynik starcia z wrogiem jest zawsze znany z góry. Żadnej losowości. Żadnego napięcia. Monotonia i nuda.

    Pomysł biznesowy jest taki, że gra musi wciągać przez parę dni. Jak już user się przyzwyczai, to wtedy zabić go nudą, żeby przyśpieszał sobie kupując klejnoty, a za nie surowce. Tylko, że niektórzy jak ja nigdy nic nie kupią za realną kasę i odejdą dość szybko. Pozostali, będą płacić, ale w końcu i im się znudzą ciągle te same przygody, korzystanie lub nawet pisanie poradników itp. Jednym słowem brak przyszłości w tym modelu.

    Wg mnie wyjście jest jedno. Gra players vs players. Losowa mapa, 2-8 graczy, zaczynają jednocześnie. Najpierw walczą z bandytami, żeby podbić jak najwięcej terytorium - surowców, strategicznych pozycji. Bandyci będą losowo agresywni i będą bronić się lub nawet atakować. W końcu gracze znajdują siebie na wzajem i wiadomo - zwycięża ten, kto pobije pozostałych - stworzy najefektywniejszą gospodarkę lub najszybciej zajmie strategiczne pozycje, złoża itp. Każdy gracz - jako generał - dostaje punkty doświadczenia, które przeznacza na rozwój umiejętności dających małą przewagę nad innymi, albo po prostu punkty podnoszą siłę armii (współczynnik). Żadnych ograniczeń ilości budynków, buffowania, odbudowywania pól i studni - jedyne ograniczenia to powierzchnia wyspy, ilość surowców.
    W skrócie Settlers I, tylko zamiast computer players będą human players.

    Ciekawa gra zawsze będzie miała dużo graczy. Gracze "płacący" za rozrywkę, będą potrzebowali dobrych przeciwników - losowych, nieprzewidywalnych - po prostu innych graczy (darmowych lub innych płacących).

  4. #34
    Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    41
    Serwer
    Złota Góra
    Mam taką propozycję,
    bardzo logiczną.
    Jak wygra się bitwę, i generał wraca z tarczą.
    to prócz łupu niech zbiera uzbrojenie poległych.
    Przykładowo.
    Miecze, wtedy można będzie przeszkolić kolejnych wojów.
    Jakiś procent koni, przecież nie wszystkie giną w walce.
    Itp. w stosunku do innych typów wojsk.
    W końcu Jagiełło na krzyżakach zdobył m.in. armaty.

  5. #35
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez maximus__1 Zobacz posta
    Gram od kilku tygodni. Mam 33 lvl i dla mnie gra jest coraz bardziej NUDNA.

    Settlers to od zawsze strategia ekonomiczna. Strategia to planowanie ile czego zbudować, żeby gospodarka była najefektywniejsza i wytworzyła tyle wojska, żeby wykończyć przeciwnika. Tutaj w Settlers online nie ma żadnej strategii, tylko wieczne odbudowywanie pól, studni i kopalni. Wynik starcia z wrogiem jest zawsze znany z góry. Żadnej losowości. Żadnego napięcia. Monotonia i nuda.

    Pomysł biznesowy jest taki, że gra musi wciągać przez parę dni. Jak już user się przyzwyczai, to wtedy zabić go nudą, żeby przyśpieszał sobie kupując klejnoty, a za nie surowce. Tylko, że niektórzy jak ja nigdy nic nie kupią za realną kasę i odejdą dość szybko. Pozostali, będą płacić, ale w końcu i im się znudzą ciągle te same przygody, korzystanie lub nawet pisanie poradników itp. Jednym słowem brak przyszłości w tym modelu.

    Wg mnie wyjście jest jedno. Gra players vs players. Losowa mapa, 2-8 graczy, zaczynają jednocześnie. Najpierw walczą z bandytami, żeby podbić jak najwięcej terytorium - surowców, strategicznych pozycji. Bandyci będą losowo agresywni i będą bronić się lub nawet atakować. W końcu gracze znajdują siebie na wzajem i wiadomo - zwycięża ten, kto pobije pozostałych - stworzy najefektywniejszą gospodarkę lub najszybciej zajmie strategiczne pozycje, złoża itp. Każdy gracz - jako generał - dostaje punkty doświadczenia, które przeznacza na rozwój umiejętności dających małą przewagę nad innymi, albo po prostu punkty podnoszą siłę armii (współczynnik). Żadnych ograniczeń ilości budynków, buffowania, odbudowywania pól i studni - jedyne ograniczenia to powierzchnia wyspy, ilość surowców.
    W skrócie Settlers I, tylko zamiast computer players będą human players.

    Ciekawa gra zawsze będzie miała dużo graczy. Gracze "płacący" za rozrywkę, będą potrzebowali dobrych przeciwników - losowych, nieprzewidywalnych - po prostu innych graczy (darmowych lub innych płacących).



    I jak oceniasz swoje szanse w tym scenariuszu ... zwłaszcza z graczami którzy od kilku miesięcy mają level 50 plus setki tysięcy wszelkich surowców, limit populacji 10k albo i więcej oraz kilkudziesięciu generałów?
    Powiem Ci, byłbyś jedną z farm dostarczających doraźnie złota i surowców, a gre zakończył byś po góra dwóch tygodniach nie widząc dla siebie żadnych perspektyw rozwoju
    Natomiast ci co by Ci te gre obrzydzili, najdalej po kilku miesiącach znowu by sie nudzili

    Ale co tam, takich gierek "na zniszczenie" jest w sieci dosyć sporo, więc nie nudź się tutaj, zmień grę i spróbuj wykosić tam tuzów

  6. #36
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Hakardrag Normalnie dałbym ci suba, ale niema tutaj takiej opcji pomimo że zakładałem już temat odnoszący się do wprowadzenia takiej możliwości. Więc jak widać, Oni na forum nie potrafią wprowadzić takiego banału, to co dopiero tak skomplikowane aktualizacje.

  7. #37
    Acoma
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta


    I jak oceniasz swoje szanse w tym scenariuszu ... zwłaszcza z graczami którzy od kilku miesięcy mają level 50 plus setki tysięcy wszelkich surowców, limit populacji 10k albo i więcej oraz kilkudziesięciu generałów?
    Powiem Ci, byłbyś jedną z farm dostarczających doraźnie złota i surowców, a gre zakończył byś po góra dwóch tygodniach nie widząc dla siebie żadnych perspektyw rozwoju
    Natomiast ci co by Ci te gre obrzydzili, najdalej po kilku miesiącach znowu by sie nudzili

    Ale co tam, takich gierek "na zniszczenie" jest w sieci dosyć sporo, więc nie nudź się tutaj, zmień grę i spróbuj wykosić tam tuzów
    A co mam się tu nudzić? W Ogame jest wprowadzone systemowe zabezpieczenie przed atakami ze strony silniejszych przeciwników do osiągnięcia określonego poziomu.
    A czemu tu nie cała wyspa nie miała by być chroniona, a 'naparzenie się ' odbywało by się na stworzonych w tym celu osobnych wysepkach?

  8. #38
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    A co mam się tu nudzić? W Ogame jest wprowadzone systemowe zabezpieczenie przed atakami ze strony silniejszych przeciwników do osiągnięcia określonego poziomu.
    A czemu tu nie cała wyspa nie miała by być chroniona, a 'naparzenie się ' odbywało by się na stworzonych w tym celu osobnych wysepkach?
    Acoma, słuchaj, już przeszło 4 miesiące temu były głośne dyskusje odnoszące się do wprowadzenia "Areny" aby gracze mogli wykazać swe zdolności taktyczne. Oczywiście w całej rozmowie nic szczególnego nie wynikło, może poza wypowiedzią BB że rozmowy w tej sprawie się już odbyły. Ale co z tego wszystkiego jest ważne, to to ze nikt nie wie co planują technicy. Jeżeli będzie jakaś aktualizacja do wprowadzenia, to BB-Poland dowie się o tym zapewne w czasie testowania tego Newsa na serwerze testowym. Przecież Niemcy nie będą dzwonić/ pisać maili do naszych "dystrybutorów/oddziałów" nie wiem jak to nazwać, że prace trwają nad tym i nad tym. A po chwili będą pisać że musza zacząć od początku bo coś się chrzani. Jak będą konkrety to na pewno wszyscy się o tym dowiemy.

  9. #39
    Acoma
    Dlatego też ta gra ma w nazwie 'BETA'. A może już coś się zmieniło? Czy znasz inny przykład, aby za testowy produkt ktoś płacił?
    Ale jeżeli nie zostaną wprowadzone dość szybko modyfikacje znacznie uatrakcyjniające rozgrywkę, to przesyt tym tytułem będzie faktem, daleko przed wyjściem wersji finalnej.

  10. #40
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Dlatego też ta gra ma w nazwie 'BETA'. A może już coś się zmieniło? Czy znasz inny przykład, aby za testowy produkt ktoś płacił?
    Ale jeżeli nie zostaną wprowadzone dość szybko modyfikacje znacznie uatrakcyjniające rozgrywkę, to przesyt tym tytułem będzie faktem, daleko przed wyjściem wersji finalnej.
    To jest wersja finalna.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.