Zobacz wyniki ankiety: Jesteś za zwiększeniem "mocy" jednostek?

Głosujących
12. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    10 83.33%
  • nie

    2 16.67%
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Moc jednostek, temat typu koncert życzeń :/

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar husajn2011
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Moc jednostek, temat typu koncert życzeń :/

    A ja chciałbym... ))

    hehe.. dobry początek to połowa sukcesu :P


    Tak do tematu,

    że jednostki "stalowe", "damasceńskie" kosztują graczy bardzo dużo czasu, zalegają w magazynach, nie są produkowane, bo są nie potrzebne, chciałbym żeby podnieść ich "wydajność". Uatrakcyjnienie tych jednostek pobudziło by handel i ich wykorzystywanie. W chwili obecnej gra przybrała formę -wyprodukuj ludzików i zrób z nich rekrutów i zalicz kolejną przygodę- za pomocą tych rekrutów, tzw. masówa albo mięso armatnie, jak kto woli.


    Taki "staluch" powinien przynajmniej zabierać 50 zdrowia, a nie jak jest teraz 20-40. Niewspółmierne jest produkowanie dobrych żołnierzy w porównaniu do rekrutów(mięsa armatniego)

    Na zmiennkia:

    wrzucam kawałek z moich czasów: http://www.youtube.com/watch?v=O4jSEuBjOUU

    4 you babe
    Ostatnio edytowane przez husajn2011 ; 02.10.2012 o 01:46 Powód: bo mi się tak podoba

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    50 w wiekszosci przypadkow nie zrobi zadnej roznicy; jesli podbijemy do 60, to efektywnie wyeliminujemy przydatnosc wyborowych lucznikow, a w niektorych sytuacjach rowniez kusznikow.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 01.10.2012 o 09:18
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Osadnik Awatar Pirotechnic
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Czarci Gaj
    Według mnie zarówno żołnierze, jak elitarni żołnierze powinni mieć podwyższone walory ataku.
    Gdyż obecnie tylko zdrowie im się podnosi, a siła ta sama, więc przez tą są nijako trefni i słabo opłacalni.

    Co do wyborowych łuczników czy kuszników, ich siła i tak jest spora
    A już naprawdę wymagają poprawy parametry puszkarzy

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Pirotechnic Zobacz posta
    Według mnie zarówno żołnierze, jak elitarni żołnierze powinni mieć podwyższone walory ataku.
    Gdyż obecnie tylko zdrowie im się podnosi, a siła ta sama, więc przez tą są nijako trefni i słabo opłacalni.

    Co do wyborowych łuczników czy kuszników, ich siła i tak jest spora
    A już naprawdę wymagają poprawy parametry puszkarzy
    Przyznam racje bo ja produkuje tylko Żołnierzy ( od pewnego czasu używam też Wyborowych łuczników ) Ale wyprodukowanie żołnierzy jest ....ździebko drogie -> kopalnia żelaza-> przetop żelaza -> przetop żelaza na stal -> i w końcu miecze. Nie mówiąc ile narzędzi na wybudowanie kopalni, czy ile setek węgla na to idzie. Faktycznie powinno się nieco podnieść parametry np.: żołnierzy...





Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.