Składam wniosek o wykarczowanie ze strefy 9 wszystkich drzewek krzaczków oraz usuniecie pojedynczych kamieni. Nie wpłynie to w żaden sposób na nowych graczy a tym którzy ja podbija da ładne pole pod budowę.
przydatne
niepotrzebne
jest mi to obojetne
Składam wniosek o wykarczowanie ze strefy 9 wszystkich drzewek krzaczków oraz usuniecie pojedynczych kamieni. Nie wpłynie to w żaden sposób na nowych graczy a tym którzy ja podbija da ładne pole pod budowę.
W żadnym wypadku. Spowodowałoby to tylko jeszcze większą przepaść pomiędzy nowymi graczami a starymi. A to, że ktoś chciałby mieć blisko to jego problem.
Pomysł jest bezsensowny i daje niepotrzebne ułatwienie bardzo rozwiniętym "premkowym" graczom. Choć w sumie miejsca jest pod dostatkiem i jeżeli kogoś stac na wykupienie wszystkich patentów to i stać go na budynki zmniejszające zapotrzebowanie na miejsce na pola i studnie i porobienie wielu magazynów skracających drogę przy wydobyciu, a ktoś kto gra za darmo i tak nie rozwinie się aż tak wysoko żeby wykorzystać całe miejsce na wyspie
"We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online
Po pierwsze, jesli ktos grajacy za darmo dobije do 50 i nie bedzie trwonil diamentow na bzdury - powinien bez wiekszych problemow dobic do 260-270 patentow za samo regularne logowanie i levele, ponadto moze bezproblemowo wymienic rezydencje na diamentowe, zyskujac na tym kolejne 40 do nawet 80 patentow.
Po drugie, jesli ktos nie wydaje kasy to tym bardziej potrzebuje miejsca, bo nie buduje 1 pola + 4 silosow na kazde 4 farmy tylko po kilka pol, jak rowniez buduje z reguly 5 studni zamiast 1 mlyna wodnego lv5.
Ostatnio edytowane przez sparkz ; 20.08.2012 o 11:22
"A necromancer is just a really, really late healer"
Zapomniałeś chyba dodać, że ktoś kto gra za darmo i ma 50 lvl, 260-270 patentów i tym samym niemal całą wyspę zastawioną polami i studniami - musi byc chyba jakimś chorym psychicznie lunatykiem żeby grać w tą grę, bo samo odnowienie tychże pól i studni zajmie mu chyba z 2 godziny, dodatkowo musi co 6-8 godzin odnawiać kopalnie miedzi żeby wyrobić z mieczami no i węgiel co raz, tylko absolutny no-life jest gotowy na takie poświecenie ;-) bo większość ludzi rezygnuje szybciej. Dla 1-2% graczy nie ma sensu zmieniać całego układu mapy, a poza tym takie problemy logistyczne osób free-to-play sa firmie na ręke, bo niemal każdy z tych lunatyków wczesniej czy później pomyśli sobie "dobra, więcej już nie dam rady, kupuję premkę bo to jest zbyt męczące!" albo odejdzie, odejście też jest firmie na ręke bo raz - zmniejsza obciążenie na serwerze a dwa - zmniejsza inflację poprzez wypadnięcie z rynku "dawcy" zdobywającego dużo surowowców i puszczającego je za bezcen na rynku
Ostatnio edytowane przez Herr_Uther ; 20.08.2012 o 18:19
"We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online