Zobacz wyniki ankiety: Czy powinny pojawić się inne machiny wojenne oprócz armat?

Głosujących
26. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    17 65.38%
  • Nie

    6 23.08%
  • Obojętnie

    3 11.54%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Balisty, katapulty i inne machiny oblężnicze.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Balisty, katapulty i inne machiny oblężnicze.

    Proponuję wprowadzenie innych machin oblężniczych oprócz armat: katapult, balist, trebuszy itp. Machiny byłyby wytwarzane w nowym budynku: warsztacie oblężniczym.

    Edit: Po pojawieniu się w grze portu machiny można by montować na statkach wojennych...

    Edit 2: W warsztacie oblężniczym można by też tworzyć tabory, takie jak używane w średniowieczu przez husytów...

    Edit 3:
    Statystyki:

    Warsztat oblężniczy:
    koszty: dział budowle mistrzowskie, 2000 desek egzotycznych, 2000 granitu, 3000 narzędzi (wiem, dość tanio jak na budowlę mistrzowską, ale według mnie one wszystkie są mocno za drogie...)

    machiny do wytworzenia: taran, tabor, onanger, balista, katapulta, trebusz

    Opis machin:

    Taran: Po pojawieniu się w trybie pvp zamków i wież pozwoli wyłamywać bramy i zajmować budynki.

    Tabor: Grupa spiętychze sobą wozów, można je zapełnić strzelcami. Jest dobry do odpierania kawalerii.

    Onanger: Mała, szybka machina miotająca pociski, dobra do zwalczania żołnierzy, choć nie zadaje ogromnych obrażeń. Celność dobra.

    Balista: Średniej szybkości machina, może zarówno niszczyć budynki jak i zabijać żołnierzy. Zadaje duże obrażenia. Celność bardzo dobra.

    Katapulta: Średniej szybkości machina, dobra do niszczenia budynków, choć na żołnierzy też się nadaje. Zadaje bardzo duże obrażenia. Celność średnia.

    Trebusz: Powolna, ogromna machina wojenna, zadająca niszczycielskie obrażenia. Celność słaba, za to duży zasięg. Znakomita do niszczenia budynków.


    Dokładne statystyki machin pozostawiam twórcom gry.
    Ostatnio edytowane przez SMiki55 ; 22.07.2012 o 21:00 Powód: Dodanie propozycji

  2. #2
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Rozpisz to na koszta produkcji, zadawane obrażenia ...itd. oraz poziom gracza.

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Proposal OK, ale na forum zlej gry. Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg, zapełnianie czegokolwiek strzelcami czy zajmowanie budynkow, i nie ma jak dotad zadnych przeslanek zeby myslec, ze kiedykolwiek bedzie.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Proposal OK, ale na forum zlej gry. Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg, zapełnianie czegokolwiek strzelcami czy zajmowanie budynkow, i nie ma jak dotad zadnych przeslanek zeby myslec, ze kiedykolwiek bedzie.
    Propozycja jest przemyślana, choć powinienem dopisać, że pod tryb pvp. Rozwieję Twoje wątpliwości:
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg
    Machiny, jak zostaną dodane, powinny mieć jakiś zasięg, żeby nie powstały sytuacje, że ktoś niszczy całe czyjeś miasto z drugiego końca wyspy...
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    zapełnianie czegokolwiek strzelcami
    Gdy do gry zostaną dołączone tabory, powinna istnieć możliwość zapełniania ich łucznikami, łucznikami wybornymi (swoją drogą ta nazwa też jest do poprawy...) i kusznikami. Tak samo strzelców można by ustawiać w wieżach i zamkach, jak w pecetowych Settlersach.
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    zajmowanie budynkow
    W Settlersach pecetowych można było przejmować wieże i zamki przeciwnika, zdobywając władzę nad najbliższym terenem. Jeśli tak będzie w pvp, będzie można używać w tym celu tarana.

  5. #5
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jak już będzie coś więcej wiadomo o trybie pvp to wtedy będzie można ewentualnie wrócić do twojego pomysłu bo jak na razie to niestety jest on całkowicie oderwany od mechaniki gry. Ale ogólnie jestem na tak - nowe jednostki by się przydały

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Czarci Gaj
    Dobry pomysł, ale koszta produkcji jakie ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.