Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Bezużyteczne zmiany

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Gra jest nastawiona na zysk - to truizm i banał, którego nawet nie warto powtarzać. Jeśli ktoś ma problem z kapitalizmem, to jest to tylko jego sprawa.

    Zainwestowałam w tę grę może 30 złotych, na patenty, i to 3 miesiące temu. Od tamtej pory nie wydałam ani grosza i nie widzę takiej potrzeby. Nie rozumiem oskarżeń, że gra jakoby wymuszała kupowanie klejnotów. Nie wymusza. Ja i zapewne mnóstwo innych graczy radzi sobie bardzo dobrze z przyrostem klejnotów +45 tygodniowo i ma przy tym dobrą zabawę.
    Rozszerzanie miejsc rozbudowy za abstrakcyjną ilość kasy? Rozumiem, że chodzi ci o okienka w kolejce budowy. A kto ci każe je wykupywać? Możesz poczekać 5 minut. Może ci chodzi o patenty? To rzeczywiście, może na to warto wydać... właśnie 20-30 złotych.
    Że przesunięcie budynku będzie kosztować dużo klejnotów? Będzie. Mam taką nadzieję. Osadę trzeba budować z głową, a jak się postawi źle, to popłakać, a potem zburzyć i zbudować od nowa w innym miejscu.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    29
    Serwer
    Kolonia
    Avila...
    Jestes na etacie tutaj?:P
    Każda rzecz mozna wytłumaczyć,jednak nie o to chodzi
    Gra - jakakolwiek, która dzięki inwestowaniu kasy daje prrzewage nad innym graczem nie jest gra tylko produktem handlowym.Osobiście nie wydałam na gre ani 10 groszy i nie zamierzam, ale nieco denerwuje mnie preferowany tutaj kapitalizm żarłoczny i bezpruderyjny:P

  3. #13
    daveandnokia
    No ja nie wydałem ani grosza tutaj, i nawet się cieszę. Uzbierałem daną ilość klejnotów na patenty, jedne zaś kupiłem za futbolówki. Mi się nie spieszy do 50 lvlu, i tak na razie nie mają zbytnio pomysłów co dalej robić, nikt nie zna szczegółów przyszłości tejże gry online. A te usprawnienia nie wchodzą od tak sobie, tylko właśnie z forum różnych, wyciągają wnioski i pomysły z tego i robią.
    PS. Na razie dzisiejszymi usprawnieniami nie mogę nacieszyć się, serwer leży i gra nie ładuje się

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    A co się stało z wysadzaniem (likwidacją) budynków???

  5. #15
    Osadnik Awatar scorpion63
    Dołączył
    26.04.2012
    Posty
    56
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez budowniczyruin Zobacz posta
    A co się stało z wysadzaniem (likwidacją) budynków???
    Masz to w skrzynce z narzędziami


  6. #16
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Aunerina Zobacz posta
    Avila...
    Jestes na etacie tutaj?:P
    Każda rzecz mozna wytłumaczyć,jednak nie o to chodzi
    Gra - jakakolwiek, która dzięki inwestowaniu kasy daje prrzewage nad innym graczem nie jest gra tylko produktem handlowym.Osobiście nie wydałam na gre ani 10 groszy i nie zamierzam, ale nieco denerwuje mnie preferowany tutaj kapitalizm żarłoczny i bezpruderyjny:P
    Jestem ciekaw jaka to przewage ma ktos kto wydal 1000 zl na ta gre nad graczem takim ktory nie wydal ani grosza?

    Ps Kazda gra jest produktem handlowym (pomijam jakies projekty zapalencow bo szersze grono tych gier nigdy nie zobaczy)
    Ostatnio edytowane przez Draxopix ; 06.07.2012 o 00:04

  7. #17
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ma taką przewagę że od razu nakupił pozwoleń i na początku gry mógł reszcie sprzedawać marmur po kosmicznych cenach. Tak samo teraz może sprzedawać rezydencje/papugi za np granit i dalej rozbudowywać wioskę.

    Co nie znaczy że inni zostają bardzo daleko w tyle - są w tyle ale puki nie ma pvp to tak na prawdę tej przewagi nie widać (no może poza tym że nie muszą codziennie klikać i odnawiać pól i studni bo młyny/silosy robią to za niego)

  8. #18
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    80
    Serwer
    Kolonia
    Zupełnie jakby pvp miał cokolwiek w tej materii zmienić... Skoro macierzysta wyspa będzie nietykalna, to ci "w tyle" nadal będą produkować, handlować i się dobrze bawić, a ci, którzy właśnie prą do ciągłej walki wezmą się nawzajem za łby i będą sukcesywnie tracić wojsko - będą musieli je odbudowywać - więc ich produkcja, może nie stanie, ale będzie podporządkowana jeszcze większemu traceniu żołnierzy.

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    zmiany,chociażby te typowo kosmetyczne mają na celu sprawić by graczom grało się przyjemniej,czy twórcom to się udaje?czas pokaże,zawsze możemy wyrazić swoją opinie.
    Osobiście jestem zadowolony z wyświetlanego czasu produkcji,wiem gdzie korzystniej postawić budynek.

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Nowa Ziemia
    najwiekszy chyba problem to z wracajacymi generalami z przygod...jesli ma sie zabudowana wyspe to kilku z nich nie postawi garnizonu(jak to bylo dotychczas garnizony nie zajmowaly miejsca pod zabudowe) i to jest chore,gdyz nie bede teraz burzyl budynkow by sobie mogl garnizon postawic_system burzenia budynkow jest meczacy i uciazliwy(zmiana na minus)

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.