Tryb kolonii jest dodatkowym trybem gry, zupełnie różnym od reszty
Z mojego punktu widzenia nie ma potrzeby dodawania "zwykłego" doświadczenia do kolonii, gdyż głównym celem ekspedycji jest rozbudowanie zamku do maksymalnego poziomu, czy to dla dodatkowej populacji, czy dla tzw. "szpanu".![]()
To, że jak ktoś już kiedyś zauważył "największym problemem kolonii jest to, że się kończą", to inna kwestia.
Zwykłe doświadczenie już w koloniach jest, i jest to miły dodatek, jednak do wbijania leveli (nie PvP) służą głównie przygody.![]()
Co do limitu slotów i porównywania ekspedycji z przygodami - zawsze można taką kolonię opuścić, a handel dropami, jak wszyscy wiemy nie jest wspierany przez BB:
*leeching - czyli po naszemu zdobycie łupu z przygody minimalnym kosztem, poprzez ubicie 1 jednostki wroga, czyli sprzedaż dropówPytanie 123: Alienearth92, Niemcy
BB_Alex: Można powiedzieć, że (b)loki były jedną z nich w przeszłości. Nauczyliśmy się jednak pracować z (b)lokami jako strategią. Sprawiło to, że staliśmy się bardziej rozważni przy tworzeniu nowości, czy nawet mechaniki, takiej jak na przykład drzewko umiejętności generałów. (B)loki nie są już problemem w tym momencie. Nadal nie są przez nas wspierane, ponieważ nie możemy zapewnić ich funkcjonalności oraz nie jest to zamierzony sposób działania gry. Jest jednak korzyść z utrzymywania (b)loków jako strategii: usprawniają one grę poprzez zwiększenie jej złożoności, a także - dla wielu z Was - polepszają zabawę ze względu na swoją złożoność. W tej kwestii, z punktu widzenia mechaniki, (b)loki ubogacają rozgrywkę.Czy występują w grze rzeczy, które stworzyliście z jakimś celem, ale gracze używają ich "niewłaściwie"? Jeśli tak, to co jest największą rzeczą, którą gracze zmienili (na przykład: bloki / leeching, itd.)?
Inaczej jednak sprawy się mają, jeśli mowa o zjawisku tzw. leechingu. Nie wpływa to dobrze na kompleksowość gry i nie ubogaca to funkcji bitewnych w rozgrywce. Akceptujemy co prawda fakt, że dzieje się to w grze, ale tego nie wspieramy.
Ciekawa jestem opinii innych na ten tematMiło byłoby zobaczyć jakiś dopracowany pomysł dotyczący tego aspektu gry, a gdy już się taki pojawi, wówczas zapraszam do działu "Pomysły i sugestie".
P.S.: Nie zapomnij o ankiecie!
Pozdrawiam
MOD_Victoria