Zobacz wyniki ankiety: Czy jestes za zlikwidowaniem opoznienia przy wysylaniu generalow do ataku?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    14 63.64%
  • NIE

    6 27.27%
  • Obojetne

    2 9.09%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: Opoznienia generalow po wejsciu do gry osoby zaproszonej

  1. #11
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez BB_Penelopa Zobacz posta
    Witaj!

    O jakim konkretnie opóźnieniu piszesz?

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa
    Penelopo... Grasz w Setlersów? Jeśli tak, to odpal jakąkolwiek przygodę wieloosobową, zaproś znajomego, niech znajomy potwierdzi zaproszenie. i wtedy puść w przygodzie jakikolwiek atak. Zobaczysz nad swoim obozem dymek z konikiem i generał wyjdzie z obozu z kilkusekundowym opóźnieniem. Problem znany od paru lat.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Czarci Gaj
    Samo potwierdzenie nie wystarczy, gracz musi wejść do przygody lub musi tam dotrzeć jego generał.

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez horis Zobacz posta
    1. brak ankiety
    2. bloki nie sa oficjana czescia gry
    3. sadze ze opoznienia nie sa celowe tylko wynikaja z jakiegos bledu
    powiedzial co wiedzial

    Jesli opoznienia wynikaja z bledu to wlasnie chodzi mi o to zeby go wyeliminowac. A ankieta jest...

  4. #14
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Mistamus Zobacz posta
    Samo potwierdzenie nie wystarczy, gracz musi wejść do przygody lub musi tam dotrzeć jego generał.
    Mi lag się pojawia jeśli zaproszony odebrał zaproszenie. Nie musi włazić na przygodę ani wysyłać wojska, wystarczy tylko że potwierdzi. Przynajmniej u mnie tak jest.

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    13
    Serwer
    Złota Góra
    co bedzie to bedzie oby bylo lepiej jak jest

  6. #16
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Jurek12345 Zobacz posta
    Mi lag się pojawia jeśli zaproszony odebrał zaproszenie. Nie musi włazić na przygodę ani wysyłać wojska, wystarczy tylko że potwierdzi. Przynajmniej u mnie tak jest.
    U mnie też.


    Wy naprawdę myślicie,że coś z tym zrobią ?
    Lepiej niech nie robią , bo tyle rzeczy popsują, że nie ogarniemy

  7. #17
    Osadnik Awatar Suneater
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    52
    Serwer
    Kolonia
    Moim zdaniem jest to celowe dzialania. Podczas puszczania ataku, informacja o ruchu generala musi isc jednoczesnie do wszystkich osob. Konik nad generalem daje grze czas na przeslanie informacji o puszczanym ataku do serwera i z serwera do pozostalych graczy na danej przygodzie.


    P.S Ów konik stwarza problem tylko przy blokach puszczanych wg pozycji na mapie. Nie ma takowych duzo, wiec generalnie wystarczy zrobic te bloki przez zaproszeniem innych graczy.
    Ostatnio edytowane przez Suneater ; 07.02.2017 o 22:29
    " Trance is the Classical Music of the future "

  8. #18
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Różne błędy w różnych grach widziałem, ale jeszcze nie widziałem błędu w grze, który by powodował powstanie nowej animacji.

    Konik jest raczej celowy, ale nie wiem po co, skoro podobno inne osoby go nie widzą.

    [edit]
    Myślę że Suneater ma rację. Szkapinka służy do synchronizacji. Bez tego różni gracze by widzieli różne pozycje generałów albo występowałaby "teleportacja" generała (zaczynałby ruch w pewnej odległości od garnizonu) ze względu na opóźnienia w przesyłaniu danych.
    Ostatnio edytowane przez Iphoris ; 08.02.2017 o 01:30

  9. #19
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Suneater Zobacz posta
    P.S Ów konik stwarza problem tylko przy blokach puszczanych wg pozycji na mapie.
    Tylko przy tych ktore maja maly margines bledu. W przypadku wszystkich innych jak sie widzi ze general ma opory powietrza przy wychodzeniu z obozu to kolejnych puszcza sie nie po dotarciu jednego do okreslonej pozycji tylko 6-7 sekund pozniej (a przy mocnym lagu mozna sobie pozwolic na jeszcze wiekszy zapas).

    Z synchronizacja sa w ogole jaja, na slabszych polaczeniach internetowych walki w niektorych obozach potrafia trwac 15 minut gdy plugin sie dlawi, zwlaszcza jesli gra jest odpalona na karcie w tle.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 08.02.2017 o 09:44
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #20
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie trzeba mieć słabego łącza, żeby gra się zwieszała. karty w tle nie są podtrzymywane.
    "Everybody lies"

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.