U mnie wcale event nie wystartował jeszcze nie mam kalendarza ani ofert świątecznych u kupca dziwne
i tak pamięć podręczna przeglądarki jest wyczyszczona to samo mam na każdej przeglądarce Chrome Opera czy Mozilla sprawdzałem
U mnie wcale event nie wystartował jeszcze nie mam kalendarza ani ofert świątecznych u kupca dziwne
i tak pamięć podręczna przeglądarki jest wyczyszczona to samo mam na każdej przeglądarce Chrome Opera czy Mozilla sprawdzałem
Nagromadzenie znaków interpunkcyjnych w poście też nie pomoże
A bardziej na serio - problem należy zgłosić do supportu, oni nie siedzą na forum i nie przekopują się przez wpisy graczy w poszukiwaniu tych, którym trzeba pomóc. Jak nie zgłosisz im problemu i nie opiszesz go szczegółowo oraz nie wyjaśnisz co już zrobiłeś by go rozwiązać nic nie zrobią
Dobre żarty z tym świątecznym eventem
Osobom z problemem proponuję też wyczyszczenie pamięci flash playera (to nie to samo co ciasteczka i historia przeglądarki). Nie obiecuję, że pomoże więc proszę na mnie nie krzyczećWiem tylko, że u mnie kilka razy pomogło na różne problemy
Nie pomaga!
Dla wszystkich "wójków dobra rada" błąd MUSI być wewnętrzny na serwerze, bo problem dotyczy przydzielania zadań i znajdek, a nie wyświetlania obiektów.
Ostatnio edytowane przez EX_Dante ; 15.12.2015 o 18:52 Powód: Pisanie posta pod postem
Prosiłam żeby nie krzyczeć... Zgłaszasz problem na forum to nie oczekuj odpowiedzi od Zespołu Technicznego. I miej tu człowieku chęci by spróbować pomóc skoro cię za nie gnoją...
Jak czyszczenie itd nie pomaga to pisz do supportu, więcej jako zwykły gracz nie zdziałasz
Ostatnio edytowane przez Rosadamascena ; 15.12.2015 o 18:29
Przepraszam, nie chciałem Cie urazić, poprostu ostatnie posty, coniektórych i brak reakcji supportu podnoszą mi ciśnienie.
Support jest jaki jest, pozostaje pisać i czekać. Jeśli dokładnie i bez agresji opiszesz problem oraz co już zrobiłeś szansa na odpowiedź rośnie. (widziałam co ludzie potrafią wysłać i nie dziwię się, że nie doczekują się reakcji - sama nie mogłam ogarnąć o co w tych mailach chodzi)
Edit:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/38466
To akurat wątek z forum, ale tacy jak autor pomysłu też piszą maile do supportu, często hurtowo. Więc nie ma co się dziwić poślizgom![]()
Ostatnio edytowane przez Rosadamascena ; 15.12.2015 o 19:02
Rano miałem to samo.
Wyczyściłem ciasteczka, wyczyściłem pamięć flasha.
Dalej kalendarza nie miałem, więc poszedłem dalej spać.
Po godzinie wstałem, zalogowałem się i event mam.
Coś w tym czyszczeniu i restarcie komputera jest, ale nie wiem co.
Powodzenia.