Zobacz wyniki ankiety: Popierasz pomysł?

Głosujących
98. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    78 79.59%
  • Nie

    20 20.41%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: Zmiana szybkości prowadzenia walki u Mistrza Obrony

  1. #21
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    Tak sobie tłumacz.

  2. #22
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    Polk, można go jeszcze wysłać na stratę w większości przygód albo dawać na pierwszą falę w atakach (gdy nie robimy bloku) - zawsze to paru R więcej

  3. #23
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.

  4. #24
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez YAHIKO_FX Zobacz posta
    Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
    to nas oswiec

  5. #25
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez YAHIKO_FX Zobacz posta
    Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
    Yahiko, ja traktuję grę na luzie i nie rwę włosów z głowy jak wtopię wojsko czy stracę choćby te 10R więcej. Nie mam ambicji ani cierpliwości do zabaw z symulatorami, sięgam po nie tylko gdy absolutnie muszę. MO kupiłam bo zawsze to jeden gienek więcej. Nie miałam wtedy 2 kwatermistrzów a on był jak znalazł bo nie za klejki tylko za coś co mogłam zdobyć wystawiając 2-3 ofki na handlu. Zawsze było to tych 400 wojowników/h więcej na krawca, ponad to na jego atak patrzyłam głównie pod kątem zakupu dropów. Nie każdy siedzi z kartką, ołówkiem i przelicza atak 20 razy przed wysłaniem.

  6. #26
    konkur4
    Cytat Zamieszczone przez YAHIKO_FX Zobacz posta
    Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
    Jeśli zadowala Cię walka 7-20 rund, ze średnią długością 8 rund, to nie jest to sposób na bloka, tylko jak ktoś na początku napisał, ruletka, albo wyjdzie, albo nie. Żeby blok równał się temu wysłanemu ze zwykłym generałem, minimalna długość walki musi być minimum 2 razy dłuższa niż normalnie, a zapas rund musi uwzględniać szybsze niszczenie obozu w przypadku wygranej. Testowałem wiele kombinacji z mistrzem obrony w obozach, gdzie ze zwykłym generałem długość walki + niszczenie obozu jest na tzw. styk, nigdzie mistrz obrony nie dawał minimum tego, co osiągał zwykły generał, zawsze brakowało 1-2 rund do minimum, nie mówiąc już o jakimś zapasie. Więc nie pitol tu, że ktoś nie potrafi korzystać z symulatora, bo w rzeczywistości może być, że sam tego nie potrafisz, i żyjesz w wielkim przekonaniu, że tak nie jest.

  7. #27
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    To znajdź taki skład gdzie zakrez rund nie waha się tak bardzo jak podałeś. Ja ciagle stosuje MO do bloków, wiadomo nie każdego, więc co ma do tego moje przekonanie? Widze że potrafi dłuzej blokować więc go stosuje.

  8. #28
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez YAHIKO_FX Zobacz posta
    To znajdź taki skład gdzie zakrez rund nie waha się tak bardzo jak podałeś.
    Nie znajdzie bo zwyczajnie takiego nie ma.

    Minimalny czas trwania walki w rundach wychodzi albo dla walki wygranej albo dla walki z na tyle duza sila przeciwnika ze nasze jednostki szybko zgina. W pierwszym przypadku HP generala nie dochodzi nawet do glosu, w drugim obrazenia moga byc na tyle duze, ze 5k hp nie kupi nam wiecej niz 1-2 rundy, wiec sumaryczna ilosc rund bedzie zblizona do tawernianego (a wiec czas walki o polowe krotszy).

    Maksymalny czas w rundach podawany przez symulator to jest maksymalny wynik dzialania algorytmu bez uwzglednienia jak czesto wystepuje, wiec ma zerowa wartosc praktyczna.

    Istotny jest sredni czas, bo on wskazuje gdzie koncentruje sie najwiekszy zbior wynikow symulacji, a ten znowu bedzie zblizony do tego co osiaga tawerniany.

    Tutaj masz stare dyskusje z przykladowymi skladami i czasami trwania walki, jesli chcesz kontynuowac dyskusje to wrzuc cos swojego.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 24.08.2015 o 07:53
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #29
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    Pewnie korzystacie z settlersonlinemaps.com/fastsim.php?LangCode=5, z tym symulatorem faktycznie trudniej jest ustalić najlepszy skład, nie jest dość precyzyjny. Skład dla MO ma doprowadzić do takiej sytuacji że jednostki jakie pozostają w obozie wroga i garnizonie równoważą się i kiedy dochodzi do ostatnich rund siły są zrównowazone wtedy 5k hp wydłuża walkę, ale tak jak wspomniałem skład musi być precyzyjny.

  10. #30
    Moderator Forum Awatar Uranos_old
    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    354
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam,

    z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 24.08.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


    Pozdrawiam,
    MOD_Uranos

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.