Zobacz wyniki ankiety: Popierasz pomysł?

Głosujących
41. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, zmniejszyć ilość.

    6 14.63%
  • Tak, wycofać.

    10 24.39%
  • Nie, zostawić jak jest.

    25 60.98%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Zmniejszenie ilości osadników w łupach z przygód

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Ja jestem na nie. Co chwilę płaczecie, ze nie macie miejsca na wyspie. Jak jest możliwość odzyskania miejsca to znowuż lament. Zdecydujcie się ludzie Na 6 lvl wrzucaliście to wszystko z własnego wyboru, byli już wtedy osadnicy w dropie i było wiadomo, ze w takim wypadku lepiej skrócić łańcuch produkcyjny jeśli już w ogóle chce się bawić w produkcje chleba Niby czemu uważacie teraz, ze skoro Wy nie przemyśleliście rozbudowy wyspy to ja mam teraz coś zmieniać w swojej gospodarce? Trzeba się było dostosować do zmian i tyle.

  2. #12
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Milady84 nie do końca. Ja sobie zmieniłam całą produkcję, pozbyłam się części budynków które miesiąc wcześniej podnosiłam na 6 lvl, nie robię osadników i mam wszystko zbilansowane, ale jak ktoś rzuci mi herbatki lub kiedy zdecyduje się na zakup kolejnego długookresowego premium to osadnicy będą mi się wylewali. Chodzi o to żeby z przygody dostawać mniej osadników niż się na niej traci, w takim RB strata to niecałe 600 ludków, a z trzech dropów otrzymuje się 525, z premium 788.
    Swoją drogą nie dziwię się ludziom że nie chcą likwidować budynków, bo też się obawiam że miesiąc po ich likwidacji okaże się że BB zmieniło coś w grze i one ponownie są potrzebne. Jestem też za wycofaniem wieży wiedzmy z dropu w RB. Tak człowiek miał motywacje żeby MB robić i produkcja koni była konieczna, obecnie konie nie są do niczego potrzebne i nie wiadomo co z nimi robić.

  3. #13
    Odkrywca Awatar Shadow_mk
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    268
    Serwer
    Czarci Gaj
    jak zmienili ze nie ma bronie tylko surka to powinni i zmienic ze nie ma osadnikow tylko np chleb niech sie do czegos stary prowiant przydaje

    a ci co nie zburzyli nie znasz dnia ani godziny kiedy budynki sie do czegos przydadza xd
    Będzie się działo!
    I znowu konserwy będzie mało.
    Będzie głośno, będzie radośnie
    Znów poczekamy razem całą noc.

    Ekipa nie oszczędza sił
    Już trochę im brakuje tchu.
    Polejcie wina również im
    Znów konserwa konserwy będzie rytm!
    ...

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Kolega założycie wątku zapomniał o jeszcze jednej opcjo. Zwiększyć ilość osadników przyprowadzonych z przygód.

    Od zawsze byli niewolnicy. Każda wojna za czasów Settlersów dostarczała ich. Byłoby to dziwne, jakby niewolników w łupach nie było.

    Ja bym to jednak zrobił inaczej. Ilość zdobytych niewolników powinna być zależna od ilości i rodzaju zniszczonych obcych wojsk. Nie od rodzaju ukończonych przygód. Głupotą jest dawać tyle samo osadników jak robimy przygodę wersją skróconą i całość. Bez sensu jest również dawać w dropie człowiek który tylko wchodzi po drop, taką samą ilość osadników jak tego, co zrobił przygodę. Pula tu powinna być dzielona proporcjonalnie do wkładu walki w przygodzie.

  5. #15
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Gdyby iść drogą tojanik to można by dać tyle osadników ile starsów się dostaje, wtedy by się to wszystko powinno w miarę bilansować.

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    Piwonia. Mnie więcej o to chodzi. Głupotą jest również dawać w dropie wieżę, albo fortecę komuś, co jej nie zniszczył, bądź choćby nie zrobił jednego sektora w całości.. Nie powinna być dla każdego.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Z tym to już bym nie szalała, bo takie zmiany wprowadzą więcej bugów niż z nich korzyści będzie. Żeby zachęcić graczy do współpracy BB powinno w pierwszej kolejności poprawić dropy z przygód kooperacyjnych, a w przypadku Wiru znacznie go przyspieszyć, bo obecnie to potrzeba koło 4 godzin na jej zrobienie- czyli tyle samo ile na zrobienie DMK.

  8. #18
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Żeby zachęcić graczy do współpracy BB powinno w pierwszej kolejności poprawić dropy z przygód kooperacyjnych, a w przypadku Wiru znacznie go przyspieszyć, bo obecnie to potrzeba koło 4 godzin na jej zrobienie- czyli tyle samo ile na zrobienie DMK.
    Zeby zachecic do wspolpracy w pierwszej kolejnosci powinni wprowadzic cos przy czym z tej wspolpracy sa jakies benefity.

    Przygody kooperacyjne to absurd bo wymusza sie robienie w kilka osob czegos co jedna skonczy sama szybciej. Mniej wiecej taki idiotyzm jak kopanie dolka w 4 osoby jedna lopata na zmiany.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #19
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bez przesady, byli łupieżcy grobowców z dobrym łupem to ludzie jak szaleni razem przygodę robili. To o czym piszesz ma miejsce w Wirze i faktycznie bardzo mocno zniechęca do robienia przygody, gdy dwie osoby robią ataki, a pozostałe dwie mogą jedynie na to patrzeć bo są zablokowane.

  10. #20
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Bez przesady, byli łupieżcy grobowców z dobrym łupem to ludzie jak szaleni razem przygodę robili. To o czym piszesz ma miejsce w Wirze i faktycznie bardzo mocno zniechęca do robienia przygody, gdy dwie osoby robią ataki, a pozostałe dwie mogą jedynie na to patrzeć bo są zablokowane.
    To co mialem na mysli to angazowanie kilku osob do czegos do czego nie potrzeba kilku osob. Drop akurat nie ma tu dla mnie wiekszego znaczenia.

    Kooperacyjne w sztuczny sposob wprowadzaja wymuszenie wspolpracy tam gdzie jest kompletnie zbedna. Jesli krawce robi sie samodzielnie bo nie ma najmniejszych problemow z wyprodukowaniem odpowiedniej ilosci wojska to nie ma sensu istnienie przygod ktore sa znacznie latwiejsze, a na sile wymagaja aktywnego udzialu kilku graczy.

    Zamiast ladowac w to czas lepiej byloby pomyslec nad czyms nowym co faktycznie wspolprace promuje.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.