Zobacz wyniki ankiety: Popierasz pomysł?

Głosujących
98. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    78 79.59%
  • Nie

    20 20.41%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: Zmiana szybkości prowadzenia walki u Mistrza Obrony

  1. #11
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zmiana tempa walki na "tawernianą" przynajmniej zwiększyła by sens wydawania tylu pisanek na zakup.

  2. #12
    Lipek
    Ja proponuję go jednak kupić. Nie wiadomo co BB zrobi w przyszłości z MO. Może być podobnie jak to było ze Szkółkami. Niby na początku niezbyt przydatny budynek, potem BB zrobiło prezent tym co mieli kilka tych budynków. Kto wie co im do głowy strzeli w przyszłości z MO. Lepiej dmuchać na zimne i sobie go kupić (jeśli kogoś oczywiście stać na niego).

  3. #13
    Kon-Tiki
    Za dużo alkoholu
    Ostatnio edytowane przez Kon-Tiki ; 28.03.2015 o 13:17

  4. #14
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kon-Tiki pomyliłeś MSW z Mistrzem Obrony zwanym wcześniej legendarnym weteranem.

  5. #15
    Kon-Tiki
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Kon-Tiki pomyliłeś MSW z Mistrzem Obrony zwanym wcześniej legendarnym weteranem.
    Ostatnio edytowane przez Kon-Tiki ; 28.03.2015 o 13:14

  6. #16
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Kon-Tiki Zobacz posta
    ???
    przeczytaj nazwe tematu i sie zastanow co ma do tego zastosowanie MSW.

    Co do Mistrza Obrony to duze PD daje nowe możliwości mimo szybkich rund
    jakies konkretne przyklady ?

    __
    o, post nr 2000 ;p
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 28.03.2015 o 13:18
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #17
    Kon-Tiki
    Racja

  8. #18
    konkur4
    Temat ma sens, ale został chyba z lekka zapomniany. Coś zmieniło się w tej kwestii?

    Pomysł na poczekaniu.
    Szybkość walki generała można zostawić bez zmian.
    Tylko dlaczego klocek z 5.000 życia ma być bity jako ostatni?
    W tej chwili kolejność obrywania jednostek przy braku jakiś szczególnych zdolności atakującego ma się następująco:

    Rekrut -> Ochotnik -> Żołnierz -> Elitarny Żołnierz -> Konny -> Łucznik -> Wyborny Łucznik -> Kusznik -> Puszkarz -> Generał.

    A gdyby tak w tę kolejność wpleść te 5k życia mistrza obrony? Np.

    Rekrut -> Ochotnik -> Żołnierz -> Elitarny Żołnierz -> Mistrz Obrony -> Konny -> Łucznik -> Wyborny Łucznik -> Kusznik -> Puszkarz

    Jakby na to nie patrzeć, 5k hp to równowartość 125 rekrutów, w takiej kolejności zastosowanie generała miałaby znacznie większy sens niż obecnie. Reszta gienków pozostałaby w pierwszym schemacie. W przypadku śmierci Mistrza Obrony i pozostałymi przy życiu jednostkami, zostałyby one automatycznie rozpakowywane po powrocie generała do obozu.
    Ostatnio edytowane przez konkur4 ; 20.08.2015 o 21:25

  9. #19
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    Wręcz przeciwnie, stracił sens, to że mało komu chce sie budować pod MO składy z precyzcją co do 1 jednsotki by wydłużyć blok, nadal beda narzekać, niedostrzegać korzysci. Teraz jest w sam raz tawerniani sa uzyteczni nadal i MO spełnia swoją rolę, świetnie się gra tak blokując na przemian.

  10. #20
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    Jedyne logiczne zastosowanie MO to noszenie woja
    CENOWA DEMOLKA
    Najtaniej - tylko u Polka!


    Zgarnij już teraz najlepsze oferty -> waga Polk

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.