Zobacz wyniki ankiety: Czy myslisz ze opcja pracy budynku tylko na premii bylaby przydatna?

Głosujących
64. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    34 53.13%
  • Nie

    28 43.75%
  • Mam to gdzies

    2 3.13%
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 76

Wątek: Praca tylko na premii

  1. #31
    Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Na pewno to jest robione bo jak sie konczy premia to naliczana jest zmniejszona produkcja. To dokladnie tak jak wlaczasz upgrade budynku. W pewnym momencie po przejsciu na wyzszy poziom produkcja jest inna.

  2. #32
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Proponowane sto razy, poza tym chyba nikt z proponujacych sie nie zastanawia jak z technicznego punktu widzenia zrealizowac sledzenie po stronie serwera wszystkich budynkow wszystkich graczy, zeby w odpowiednich momentach niektore wylaczac.
    A jak z technicznego punktu widzenia jest zrealizowane śledzenie wszystkich kopalni wszystkich graczy żeby w odpowiednich momentach (czyli po wyczerpaniu złoża) niektóre zamieniać w zapadliska? Jak dla mnie sytuacja analogiczna, tylko zamiast sztuk na złożu odliczamy czas premii, a zamiast zapadliska zatrzymujemy produkcję. I nie musimy śledzić wszystkich budynków wszystkich graczy, tylko te z zaznaczoną opcją. Wystarczy kazać budynkom inaczej się zachować po zakończeniu działania premii gdy opcja będzie zaznaczona. To chyba da się zrobić.

  3. #33
    Początkujący Odkrywca Awatar browar69
    Dołączył
    20.08.2013
    Posty
    140
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Proponowane sto razy, poza tym chyba nikt z proponujacych sie nie zastanawia jak z technicznego punktu widzenia zrealizowac sledzenie po stronie serwera wszystkich budynkow wszystkich graczy, zeby w odpowiednich momentach niektore wylaczac.
    Nic nie jest śledzone bo by serwer jednego konta nie obsłużył nie mówiąc o tysiącach. Dane są wczytywane jedynie podczas wykonywania pewnych akcji, czyli to ile masz surowców serwer wylicza dopiero gdy wejdziesz w daną zakładkę domu władyki, czy handlu, czyli kilka razy dziennie, a nie co sekundę. Z punktu widzenia technicznego wprowadzenie tego pomysłu jest prostsze niż drugiego suwaka w koszarach bo gra korzysta już z takich mechanizmów, jak wspomniał chociażby kolega zwolk.
    Jak najbardziej jestem za, ale pomysł jest sprzeczny z interesami twórców bo przecież o to chodzi by gracze logowali się i grali jak najwięcej.

  4. #34
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    I nie musimy śledzić wszystkich budynków wszystkich graczy, tylko te z zaznaczoną opcją. Wystarczy kazać budynkom inaczej się zachować po zakończeniu działania premii gdy opcja będzie zaznaczona. To chyba da się zrobić.
    System musi w jakis sposob otrzymywac informacje o tym czy opcja jest zaznaczona/ zostala zaznaczona/ zostala odznaczona. Inna sprawa jest to w jaki sposob jest to zrealizowane, bo (zgodze sie z Wami) juz w innych przypadkach to dziala.

    Przeciwko samej propozycji nic nie mam.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #35
    Osadnik Awatar Daniel44
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Słoneczny Gród
    E tam, to już trochę przesada. Premia to jest przecież udogodnienie, dodatek, nie podstawa.

  6. #36
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Eno, skasowaliście mojego posta.
    Mój pomysł był lepszy, budynki miały się do tego same uruchamiać:
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 15.03.2015 o 07:39 Powód: wątki zostały połączone
    Gdy sprzeczasz się z idiotą, on najprawdopodobniej robi dokładnie to samo ...

  7. #37
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Akurat to auto-uruchamianie zostało dość mocno skrytykowane A jak już nawiązujemy do tamtego tematu, to dodatkowo udostępniłbym taką opcję tylko dla premii rzucanych samodzielnie u siebie, tak żeby multikonciarzom nie ułatwiać

  8. #38
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jestem na nie. jeszcze może dla tych co nie mają silosów, ani młynów "samoodrastające" pola zbóż i studnie bez dna?
    "Everybody lies"

  9. #39
    Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Misiorww Zobacz posta
    jestem na nie. jeszcze może dla tych co nie mają silosów, ani młynów "samoodrastające" pola zbóż i studnie bez dna?
    Ty o gorach inni o morzu. Jak sie ma to co napisales do pracy na premii?
    Tu chodzi o to ze nawet jak sie codziennie logujesz i w gaszczu budynkow nie zauwazysz, zapomnisz ze na budynku pare dni wczesniej dales sobie premke i nie chcesz bezsensownie tracic surowcow to ci sie produkcja wylaczy. Jak lubisz sledzic jak pracuje budynek to opcji takiej nie wlaczasz.
    Jak premia trwa 12-24h to jeszcze mozna pamietac zeby pilnowac ale jak trwa dluzej to latwo zapomniec. Poza tym czasem premka sie konczy w nocy i nie masz jak wylaczyc produkcji a bedziesz w stanie sie zalogowac nastepnego dnia po poludniu to wtedy jestes do tylu z surowcami, np. fasola, stal, zelazo itp.
    Ostatnio edytowane przez spyyoda ; 21.02.2015 o 05:46

  10. #40
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra

    Zatrzymywanie pracy obiektów gdy skończy się na nich premia

    Czy podoba ci się pomysł by automatycznie zatrzymywała się praca w obiektach na których skończyła się premia?
    Albo by móc z góry ustalic które po skonczonej premi mają dalej pracować, a które mają sie zatrzymać.
    Czy jesteś za wprowadzeniem takiej opcji?
    Zawsze oczywiście potem możemy sami te obiekty włączyć ponownie, zminimalizuje to sytuacje kiedy zapomnimy wyłączyć obiekty które bez premi potrafią szybko zużyć cenne surowce, np. budowle mistrzowskie.
    Ostatnio edytowane przez YAHIKO_FX ; 28.07.2015 o 02:57

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.