Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Wątek: Pytanie do pracownikow tej firmy.

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    Heduan, trzymaj się tematu zamiast hejtować każdy wątek na jaki natrafisz, bo jak na razie to tylko trolować potrafisz.
    JacekZwonsem, najlepiej wysłać maila do supportu z pytaniem do kogo można składać na nich skargi, ale nie wiem czy będą mieli jaja by go podać. Można też próbować skontaktować się z Ubi Polska.

  2. #12
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Blue Byte GmbH
    Adlerstr. 74
    40211 Düsseldorf
    Germany

    Adres e-mail: info@bluebyte.de

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Heduan Zobacz posta

    Moje kontakty z supportem co prawda nie były ani częste, ani poważne, ale w ciągu kilku godzin miałem odpowiedzi na moje problemy.
    Takie bajki to możesz dzieciom w przedszkolu opowiadać.


    Widać, że nie miałeś "kontaktów" z supportem, bo mówisz że odpowiadali ci "w ciągu kilku godzin" - tiaa, automat Ci wysyłał info, że wiadomość została przyjęta. Nie opowiadaj bzdur.

  4. #14
    Heduan
    Cytat Zamieszczone przez wallycsw1976 Zobacz posta
    Takie bajki to możesz dzieciom w przedszkolu opowiadać.


    Widać, że nie miałeś "kontaktów" z supportem, bo mówisz że odpowiadali ci "w ciągu kilku godzin" - tiaa, automat Ci wysyłał info, że wiadomość została przyjęta. Nie opowiadaj bzdur.
    Widzę, że wróżka jesteś i zajrzałeś do mojej poczty. A może ty masz problem z interpretacją emaili i nie potrafisz odróżnić maila od automatu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenie od maila z odpowiedzią na to zgłoszenie. A poprzednik napisał, że to ja hejtuję - widać, nie czytał innych postów.

    Niestety wally czy jakoś tam. Treści rozmów z Panią Moniką udostępnić tobie nie mogę, ale zapodam ci jak wiadomości kursowały (wtedy też były podobne posty na forum jak to support nic nie robi) (żeby nie było, to jest korespondencja dotycząca jednej ze spraw):
    2013-06-13 19:50 czwartek <- odebrane - wiadomość od automatu
    2013-06-14 17:20 piątek <- odebrane - wiadomość od człowieka - prośba o zrzuty
    2013-06-14 21:42 piątek -> wysłane - uzupełnienie danych na prośbę supportu
    2013-06-17 12-09 poniedziałek <- odebrane - kolejne sugestie i prośby
    2013-06-17 21:39 poniedziałek -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
    2013-06-18 17:10 wtorek <- odebrane - prośba o zrzuty
    2013-06-18 20:52 wtorek -> wysłane - kolejne zrzuty ekranowe
    2013-06-19 10:14 środa <- odebrane - kolejna paczka uwag
    2013-06-19 23:50 środa -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
    2013-06-20 12:06 czwartek <- odebrane - zakończenie sprawy

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Heduan Zobacz posta
    Widzę, że wróżka jesteś i zajrzałeś do mojej poczty. A może ty masz problem z interpretacją emaili i nie potrafisz odróżnić maila od automatu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenie od maila z odpowiedzią na to zgłoszenie. A poprzednik napisał, że to ja hejtuję - widać, nie czytał innych postów.

    Niestety wally czy jakoś tam. Treści rozmów z Panią Moniką udostępnić tobie nie mogę, ale zapodam ci jak wiadomości kursowały (wtedy też były podobne posty na forum jak to support nic nie robi) (żeby nie było, to jest korespondencja dotycząca jednej ze spraw):
    2013-06-13 19:50 czwartek <- odebrane - wiadomość od automatu
    2013-06-14 17:20 piątek <- odebrane - wiadomość od człowieka - prośba o zrzuty
    2013-06-14 21:42 piątek -> wysłane - uzupełnienie danych na prośbę supportu
    2013-06-17 12-09 poniedziałek <- odebrane - kolejne sugestie i prośby
    2013-06-17 21:39 poniedziałek -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
    2013-06-18 17:10 wtorek <- odebrane - prośba o zrzuty
    2013-06-18 20:52 wtorek -> wysłane - kolejne zrzuty ekranowe
    2013-06-19 10:14 środa <- odebrane - kolejna paczka uwag
    2013-06-19 23:50 środa -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
    2013-06-20 12:06 czwartek <- odebrane - zakończenie sprawy

    Tiaaaa... a świstak dalej zawija w sreberka....

  6. #16
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wallycsw1976 Zobacz posta
    Tiaaaa... a świstak dalej zawija w sreberka....
    U mnie też zawija.
    A prawda jest prosta. O ile nie ma nagłego wysypu skarg (bo akurat pojawił się nowy bug) a sprawa jest prosta - z reguły support odpowiada i pomaga szybko.
    Gorzej, gdy nie wiedzą co z danym fantem zrobić. Wtedy sprawa się przeciąga i potrafią pisać bzdury typu "wyczyść ciasteczka" gdy piszę że po raz pierwszy na danym kompie uruchomiłem grę.
    Wiem to z własnego doświadczenia, miałem już kilka razy z nimi do czynienia.

  7. #17
    Osadnik Awatar kaśkownik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez JacekZwonsem Zobacz posta
    Kto jest "nad" supportem? do kogo mozna sie zwrocic ze skarga na "prace" supportu? i czy wogole ktos ich kontroluje? - ich praca to jest olewactwo i ujograjstwo.
    bo to co oni robia to jest kpina, a nie robia nic !! i mam na to dowody jak przez ponad 4 miesiace mnie zwodzili ... na pytania odpowiadali wymijająco i grali na zwloke... a na koniec napisano ze to moja wina!
    " PAŁKA SIE PRZEGŁA "
    Proszę podaję dane : Nawoływanie do spamowania kogoś wiadomościami nie jest na miejscu, proszę jednak kontaktować się poprzez support BB lub Ubi
    miłego tworzenia
    ps. Pan Guillemot zna j. angielski
    Ostatnio edytowane przez MOD_Zakrecony ; 21.07.2014 o 13:23

  8. #18
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    181
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    Blue Byte GmbH
    Adlerstr. 74
    40211 Düsseldorf
    Germany

    Adres e-mail: info@bluebyte.de
    I tu powinno się zakończyć wątek

  9. #19
    Heduan
    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    U mnie też zawija.
    A prawda jest prosta. O ile nie ma nagłego wysypu skarg (bo akurat pojawił się nowy bug) a sprawa jest prosta - z reguły support odpowiada i pomaga szybko.
    Gorzej, gdy nie wiedzą co z danym fantem zrobić. Wtedy sprawa się przeciąga i potrafią pisać bzdury typu "wyczyść ciasteczka" gdy piszę że po raz pierwszy na danym kompie uruchomiłem grę.
    Wiem to z własnego doświadczenia, miałem już kilka razy z nimi do czynienia.
    Te wasze bzdury tak naprawdę bzdurami nie są. Najczęstrze posty, to problemy z logowawaniem się. Większość graczy sobie gra spokojnie, a kilku okupuje forum i krzyczy na BB jakie to złe programisty są. A przyczyna może leżeć całkiem w innym miejscu. Przeglądarki, tak jak system operacyjny zapamiętują adres IP zamiast adresu w postaci nazwy maszyny. System operacyjny robi to samo, też tworzy podręcznych cache DNS i przechowuje w nim IP wraz z nazwą maszyny. Problem w tym, że serwery gier pracują w klustrach i adresy IP, które kryją pod nazwami ciągle się zmieniają, a czasami jeden adres IP lub dwa wypadną. Problem w tym, że czasami przeglądarka uprze się, ciągle próbuje łączyć się z tymi nieaktywnymi adresami, i tylko wyczyszczenie CACHE porządkuje sprawę. Czasami trzeba wykonać jeszcze Ctrl-F5. Jeżeli to nie pomaga, to wtedy trzeba zresetować cache DNS komputera poleceniem ipconfig /flushdns. Jeżeli to już nie pomaga, to już trzeba mieć pretensje do operatora sieci, z który dostarcza insternet, bo jego serwer DNS nie odświeża się prawidłowo, a to można w łatwy sposób sprawdzić. Przed chwilą wykonałem testy i puściłem kilka PINGów na adres: static14.cdn.ubi.com i za każdym razem otrzymałem inny adres 87.248.214.183, 95.140.224.199, 87.248.222.247 i 87.248.202.71. Więc jeżeli sobie potestujcie i zobaczycie, że adres nie zmienia się wcale, to tylko mieć pretensje do swojego operatora a nie do BB.

    Do dziś nie miałem żadnych problemów z logowaniem się, oprócz kilku potwierdzonych przez BB awarii.

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    30.08.2013
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Uważaj Heduan bo zostaniesz okrzyknięty człowiekiem BB Ci, którym gra chodzi bez problemów są uważani za nienormalnych tutaj

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.