Zamknięty wątek
Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 118

Wątek: [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Kopalnia granitu oraz Walentynkowa Niespodzianka

  1. #51
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli w sklepie wciąż są oferty 500 granitu za 995k klejnotów, albo 100 osadników za 945, to wnioski są dwa: albo wciąż są wśród nas inteligentni inaczej, którzy regularnie kupują te rzeczy, albo jest to sprytny sposób na skierowanie uwagi potencjalnych kupców na rzeczy, które są naprawdę przedstawiają jakąś wartość.

    1950 klejnotów, 10k granitu i może bym się zastanowił czasem.

  2. #52
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Jeśli w sklepie wciąż są oferty 500 granitu za 995k klejnotów, albo 100 osadników za 945, to wnioski są dwa: albo wciąż są wśród nas inteligentni inaczej, którzy regularnie kupują te rzeczy, albo jest to sprytny sposób na skierowanie uwagi potencjalnych kupców na rzeczy, które są naprawdę przedstawiają jakąś wartość.
    3. albo nikt nie skierowuje wysilku intelektualnego na poprawienie istniejacego contentu. Stad np. od 3 lat niezmieniona szybkosc produkcji damascenow.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #53
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    wszystko byloby ok gdyby nie 3 sprawy:

    - kopalnia dziala jak studnia, eksploatuje sama siebie
    - nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie na terenach przechodzacych z rak do rak budowal budynkow za 2k klejnotow
    - przy obecnie ustalonej szybkosci wydobycia ten budynek do czasu wprowadzenia (?) pvp nie bedzie atrakcyjny dla nikogo, bo wszyscy juz beda na tyle rozbudowani, ze 1000 granitu w ratach na 40 dni nie bedzie ich interesowalo.
    No wiem wiem, ale musisz przyznać, że prawdopodobnie BB tak sobie wyobraża PvP: jeśli chcesz to proszę bardzo, zdobywaj lub kup nowe wyspy i je broń, ale budynki PvP wyłącznie za klej. Za darmo tylko rozwój wyspy macierzystej

  4. #54
    Osadnik
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    pomysł bardzo ciekawy ale cena około 2k klejnotów to już trochę drogo, znowu może się okazać iż skorzystają tylko najsilniejsi gracze a reszta obejdzie się smakiem, mam nadzieje że ostateczna cena (klejnoty) będzie mniejsza

  5. #55
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    112
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Super kopalnia, buff 3x i mam 3k granitu. Poczekam 150 tygodni i kupie sobie 150 takich w sumie bo dostałem 300k klejnotow. Buff 3x i będzie 450000 granitu. O ile nie zrobią na testowym w międzyczasie czyszczenia kont...

  6. #56
    Royalvee
    ta za 2k klejek masz 21 rezydek, które wymienisz w zależności od kursu za 11-14 k granitu...

  7. #57
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Hakardrag Zobacz posta
    No wiem wiem, ale musisz przyznać, że prawdopodobnie BB tak sobie wyobraża PvP: jeśli chcesz to proszę bardzo, zdobywaj lub kup nowe wyspy i je broń, ale budynki PvP wyłącznie za klej.
    nie przyznam, bo to sie kupy nie trzyma ;p wiec albo Twoje wyobrazenia sa delikatnie mowiac dziwne, albo, jesli BB podazy w tym kierunku, to to jest firma w ktorej decyzje podejmowane sa stadem malp naciskajacym roznokolorowe guziki.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #58
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.09.2012
    Posty
    164
    Serwer
    Złota Góra
    A ja zadam take pytanie Po co za tyle tą kopalnie granitu dają .... z przygód coraz mniej granitu leci tylko saletra i tytan.Niech zrobią zastosowanie na Saletre bo jak zrobią tą kopalnie to mam przeczucie że granit już praktycznie nie będzie leciał a przygody przestaną mieć jaki kolwiek sens i dla BB będzie to wielki cios bo gracze przestaną grać a starzy i tak z tego co widzę to wchodzą albo pogadać na czacie bo już te przygody ich znudzili zróbcie wreszcie ten większy lvl + nowe jakieś budynki które trudno dostać i żeby poprostu był jakiś cel gry bo jak narazie to czarno widzę.

  9. #59
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.12.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Złota Góra
    Ach bo wy źle na to patrzycie. Wy patrzycie z punktu widzenia starego wyjadacza, który ma ju wszystko i niczego nie potrzebuje - tylko to forum do marudzenia. Dla BB jesteście bez większej wartości i szkoda dla was zachodu, wszak i tak wam... właściwie nam nie dogodzą.

    Patrzcie z punktu widzenia tego młodego gracza, który nic nie ma albo ma nie wiele, za to ma dostęp do zasobów w maminym lub tatusinym portfelu (lub koncie).
    Czy on na pewno nie dokupi? Pewnie kupi... bo taki sobie nie machnie przygód kilka w dniu... lub nawet w tygodniu.

    To po prostu kolejny dodatek dla młodych... a starzy wyjadacze won! I tak już nie płacicie

  10. #60
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.02.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jak dla mnie granitu leci z przygód jak zawsze, saletra częściej... a cel gry, hmm.. chyba tylko pogadać ze znajomymi na czacie, albo powtarzać te same kwestie na pomocy...

Zamknięty wątek
Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.