Zobacz wyniki ankiety: Premie na budynki jednym kliknięciem szybsze rozwiązanie

Głosujących
34. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    15 44.12%
  • nie

    19 55.88%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Premia na wszystkie aktywne bydynki

  1. #11
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez mala72 Zobacz posta
    To jedziesz pojedynczo...a nie szukasz na siłę dziury w całym.
    Nie szukam dziury w calym tylko pokazuje bezsens pomyslu ktory powoduje, ze wiecej sie trzeba napracowac zeby z niego skorzystac, niz obecnie zeby zbuffowac te budynki ktore sie chce.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #12
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    mala72: mając magazyn prowiantu na 5 lvl można dziennie wyprodukować 200 koszy + dosypki do rybek i woń dziczyzny potrzebną na ryby i mięso które zużywamy na te kosze. Wymagana produkcja to
    -wędliny: 2000/12h
    -chleb: 7440/12h
    -ryby: 14400/12h

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  3. #13
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez mala72 Zobacz posta
    To jedziesz pojedynczo...a nie szukasz na siłę dziury w całym.
    BTW.ile trzeba mieć kont,aby nastarczyć 250-500 koszy na dobę...
    bez buffa na prowiant w ciagu dnia zrobisz 240 koszy, z bufem 2x tyle więc te prawie 500 jest możliwe, poza tym premie są tez od kupca i z handlu więc nie widze potrzeby dociekania na ilu kontach to można zrobic bo spokojnie z 1 da rade

  4. #14
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez vega335 Zobacz posta
    nie będą wybierane - pojedynczo zostaną premiowane.
    Ja proponuję rozwiązanie dla opcji jeżeli chcesz np. 90% swoich budowli premiować - te których nie chcesz chwilowo produkcje zawieszasz, premiujesz wszystkie aktywne, następnie przywracasz do produkcji.
    Wielokrotnie wymieniam sie premiami - i czytanie opisu - s1......., s2......, s3.... itak dalej - jest męczące - a tak piszesz ze wyłączyłes parę budynków - reszta do premii... - ciach i załatwione.
    Więcej roboty z tym zatrzymywaniem i uruchamianiem budynków niż z rzucaniem premii. Żeby zatrzymać a potem uruchomić budynek trzeba 6 kliknięć:

    /przed premiowaniem/
    1. Otworzyć menu budynku
    2. Zatrzymać produkcję
    3. Zamknąć menu budynku

    /po premiowaniu/
    4. Otworzyć menu budynku
    5. Uruchomić produkcję
    6. Zamknąć menu budynku).

    Ewentualnie możemy przyoszczędzić na zamykaniu klikając kolejny budynek.

    Dodam, że zatrzymywanie i uruchamianie produkcji potrzebuje mniej więcej tyle samo czasu na reakcję serwera, co rzucenie premii, do tego otwieranie i zamykanie, jeżdżenie po mapie bo przecież budynki do zatrzymania trzeba też jakoś namierzyć, czyli w czasie zabawy z jednym budynkiem można rzucić premie na 3-5 budynków. Poza tym te 90% budynków pod premie jest nierealne. Budynkiem produkcyjnym jest też np. studnia. Gospodarstw też nie premiuje się nagminnie. Podobnie z leśnikami czy drwalami. Jeśli ktoś potrzebuje je regularnie premiować, to znaczy że ma marnie zbilansowaną gospodarkę. A nie wyobrażam sobie konieczności zatrzymywania i ponownego uruchamiania kilkudziesięciu studni, kilkudziesięciu gospodarstw, i kolejnych kilkudziesięciu leśników z drwalami po to, żeby zapremiować pozostałe budynki.

    P.S.
    Ciekawe, że takie propozycje dotyczące ułatwienia w rzucaniu premii pojawiają się w zasadzie wyłącznie w okolicy eventów, w trakcie których premie rzucane setkami są regułą. Jakoś w okresach "bezeventowych" nikomu nie przeszkadza system buffowania
    Ostatnio edytowane przez zwolk ; 19.07.2013 o 16:14

  5. #15
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ktoś kiedyś dał pomysł znacznika na budynki, które mają być buffowane i gdyby z tamtego pomysłu usunąć zastrzeżenia jakie się tutaj pojawiają, powstałby system idealny. Wprawdzie mi obecny system koszowania nie przeszkadza w niczym, ale do najwygodniejszych tez nie należy (ot choćby pisanie listy).
    Proponowane tutaj rozwiązanie (premia na aktywne) wcale mnie nie przekonuje, natomiast przekonuje mnie następująca opcja (pomijając oczywiście kwestie typu czy serwer to uciągnie albo czy technicznie jest wykonalne):
    1. potrzeba by było zaimplementować listę budynków (np. zakładka w podglądzie ekonomicznym) z możliwością zaznaczania/odznaczania pojedynczych budynków lub całej grupy tego samego rodzaju, po to aby
    2. zaznaczone budynki otrzymywałyby flagę "buff me" która by się resetowała natychmiast po otrzymaniu premii, a
    3. znajomy wchodzący na konto mógłby rzucić premię tylko na oflagowane budynki lub na dowolny, jeśli żaden budynek nie miałby flagi.
    4. jeśli takie rozwiązanie miałoby mieć ręce i nogi, powinna istnieć możliwość zapisania flag i wczytania na potrzeby koszowania.
    5. osobna kwestia, czy rzucać kosze one by one tak jak do tej pory, czy wprowadzić dla rzucającego opcję buff all flagged at once

    Tak bym to widział.

  6. #16
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    1. potrzeba by było zaimplementować listę budynków (np. zakładka w podglądzie ekonomicznym) z możliwością zaznaczania/odznaczania pojedynczych budynków lub całej grupy tego samego rodzaju, po to aby
    2. zaznaczone budynki otrzymywałyby flagę "buff me" która by się resetowała natychmiast po otrzymaniu premii, a
    3. znajomy wchodzący na konto mógłby rzucić premię tylko na oflagowane budynki lub na dowolny, jeśli żaden budynek nie miałby flagi.
    Moze nie tyle zaznaczania czy odznaczania budynkow, ile tworzenia zapisywanych na sztywno grup roboczych, ktore udostepniaja oddzielny widok z akcjami do wykonania na calej grupie ?

    Mozna to podpiac w widoku ekonomicznym, i udostepnic jako jedyna mozliwa do klikniecia opcje na dolnym panelu dla graczy ktorzy odwiedzaja znajomych.

    Wyobrazam sobie to w ten sposob:

    - zakladka w widoku ekonomicznym
    - widok grup roboczych
    * opcja: Dodaj grupe
    * opcja: Usun grupe
    * okno z listą grup, po kliknięciu na grupę oddzielne okno:
    - okno grupy
    * opcja: Dodaj do grupy
    * opcja : Usun z grupy
    * przyciski do przeskakiwania pomiedzy budynkami (zalatwia od razu problemy z lokalizowaniem budynkow okreslonego typu na mapie)
    * opcja: Akcje grupy
    & opcja: Buff
    & opcja: Rozwiaz grupe
    & opcja: Zmien nazwe

    i voila. Gracz stosuje nazewnictwo adekwatne do tego co chce przekazac buffujacemu (albo co chce sobie przekazac, ulatwiajac znajdywanie budynkow), grupy sa tworzone na sztywno i zapisywane, a nie tworzone dynamicznie (pewnie latwiejsze w implementacji).
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Kolonia
    To jest wbrew koncepcji twórców gry, których zadaniem jest zrobienie takiej gry abys jak najwięcej czasu przy niej spędzał. Pomysł niestety przejdzie, ale ciekawy. Brak w nim u Ciebie koncepcji listy do automatycznego bufowania. Bez niej, traci to sens.

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    przeszedł upgrade, który nie pokazuje w wiadomościach "spalania wyspy... a może by tak to mienić, np. w ten sposób, że zamiast pokazywać konkretnie, na co były rzucone premie, to tylko puścić info w wiadomości, że dana osoba posłała daną ilość premii... Będąc w gildii, przynajmniej wiesz, kto Cię premiuje i w jakim stopniu... a do tego masz świadomkę, komu się możesz odwdzięczyć, choć i tak puszcza się premię innym, a i Oni mogą o tym wiedzieć...

  9. #19
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Na studnie też?

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.