tak
nie
mala72: mając magazyn prowiantu na 5 lvl można dziennie wyprodukować 200 koszy + dosypki do rybek i woń dziczyzny potrzebną na ryby i mięso które zużywamy na te kosze. Wymagana produkcja to
-wędliny: 2000/12h
-chleb: 7440/12h
-ryby: 14400/12h
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Więcej roboty z tym zatrzymywaniem i uruchamianiem budynków niż z rzucaniem premii. Żeby zatrzymać a potem uruchomić budynek trzeba 6 kliknięć:
/przed premiowaniem/
1. Otworzyć menu budynku
2. Zatrzymać produkcję
3. Zamknąć menu budynku
/po premiowaniu/
4. Otworzyć menu budynku
5. Uruchomić produkcję
6. Zamknąć menu budynku).
Ewentualnie możemy przyoszczędzić na zamykaniu klikając kolejny budynek.
Dodam, że zatrzymywanie i uruchamianie produkcji potrzebuje mniej więcej tyle samo czasu na reakcję serwera, co rzucenie premii, do tego otwieranie i zamykanie, jeżdżenie po mapie bo przecież budynki do zatrzymania trzeba też jakoś namierzyć, czyli w czasie zabawy z jednym budynkiem można rzucić premie na 3-5 budynków. Poza tym te 90% budynków pod premie jest nierealne. Budynkiem produkcyjnym jest też np. studnia. Gospodarstw też nie premiuje się nagminnie. Podobnie z leśnikami czy drwalami. Jeśli ktoś potrzebuje je regularnie premiować, to znaczy że ma marnie zbilansowaną gospodarkę. A nie wyobrażam sobie konieczności zatrzymywania i ponownego uruchamiania kilkudziesięciu studni, kilkudziesięciu gospodarstw, i kolejnych kilkudziesięciu leśników z drwalami po to, żeby zapremiować pozostałe budynki.
P.S.
Ciekawe, że takie propozycje dotyczące ułatwienia w rzucaniu premii pojawiają się w zasadzie wyłącznie w okolicy eventów, w trakcie których premie rzucane setkami są regułą. Jakoś w okresach "bezeventowych" nikomu nie przeszkadza system buffowania![]()
Ostatnio edytowane przez zwolk ; 19.07.2013 o 16:14
Ktoś kiedyś dał pomysł znacznika na budynki, które mają być buffowane i gdyby z tamtego pomysłu usunąć zastrzeżenia jakie się tutaj pojawiają, powstałby system idealny. Wprawdzie mi obecny system koszowania nie przeszkadza w niczym, ale do najwygodniejszych tez nie należy (ot choćby pisanie listy).
Proponowane tutaj rozwiązanie (premia na aktywne) wcale mnie nie przekonuje, natomiast przekonuje mnie następująca opcja (pomijając oczywiście kwestie typu czy serwer to uciągnie albo czy technicznie jest wykonalne):
1. potrzeba by było zaimplementować listę budynków (np. zakładka w podglądzie ekonomicznym) z możliwością zaznaczania/odznaczania pojedynczych budynków lub całej grupy tego samego rodzaju, po to aby
2. zaznaczone budynki otrzymywałyby flagę "buff me" która by się resetowała natychmiast po otrzymaniu premii, a
3. znajomy wchodzący na konto mógłby rzucić premię tylko na oflagowane budynki lub na dowolny, jeśli żaden budynek nie miałby flagi.
4. jeśli takie rozwiązanie miałoby mieć ręce i nogi, powinna istnieć możliwość zapisania flag i wczytania na potrzeby koszowania.
5. osobna kwestia, czy rzucać kosze one by one tak jak do tej pory, czy wprowadzić dla rzucającego opcję buff all flagged at once
Tak bym to widział.
Moze nie tyle zaznaczania czy odznaczania budynkow, ile tworzenia zapisywanych na sztywno grup roboczych, ktore udostepniaja oddzielny widok z akcjami do wykonania na calej grupie ?
Mozna to podpiac w widoku ekonomicznym, i udostepnic jako jedyna mozliwa do klikniecia opcje na dolnym panelu dla graczy ktorzy odwiedzaja znajomych.
Wyobrazam sobie to w ten sposob:
- zakladka w widoku ekonomicznym
- widok grup roboczych
* opcja: Dodaj grupe
* opcja: Usun grupe
* okno z listą grup, po kliknięciu na grupę oddzielne okno:
- okno grupy
* opcja: Dodaj do grupy
* opcja : Usun z grupy
* przyciski do przeskakiwania pomiedzy budynkami (zalatwia od razu problemy z lokalizowaniem budynkow okreslonego typu na mapie)
* opcja: Akcje grupy
& opcja: Buff
& opcja: Rozwiaz grupe
& opcja: Zmien nazwe
i voila. Gracz stosuje nazewnictwo adekwatne do tego co chce przekazac buffujacemu (albo co chce sobie przekazac, ulatwiajac znajdywanie budynkow), grupy sa tworzone na sztywno i zapisywane, a nie tworzone dynamicznie (pewnie latwiejsze w implementacji).
"A necromancer is just a really, really late healer"
To jest wbrew koncepcji twórców gry, których zadaniem jest zrobienie takiej gry abys jak najwięcej czasu przy niej spędzał. Pomysł niestety przejdzie, ale ciekawy. Brak w nim u Ciebie koncepcji listy do automatycznego bufowania. Bez niej, traci to sens.
przeszedł upgrade, który nie pokazuje w wiadomościach "spalania wyspy... a może by tak to mienić, np. w ten sposób, że zamiast pokazywać konkretnie, na co były rzucone premie, to tylko puścić info w wiadomości, że dana osoba posłała daną ilość premii... Będąc w gildii, przynajmniej wiesz, kto Cię premiuje i w jakim stopniu... a do tego masz świadomkę, komu się możesz odwdzięczyć, choć i tak puszcza się premię innym, a i Oni mogą o tym wiedzieć...
Na studnie też?