Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz o pomyśle?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem za

    8 36.36%
  • Jestem przeciw

    10 45.45%
  • Dla mnie obojętne

    4 18.18%
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Dom Batiatusa

  1. #1
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Dom Batiatusa

    Oczywiście to moja nazwa robocza
    To nowy budynek ale spełniający identyczną funkcję jak koszary czyli szkoliło by się wojsko.
    Ale z pewnymi różnicami.
    1. Nie byłoby to zwykłe wojsko a najemnicy.
    2. Wyszkoleni najemnicy lądowaliby w gwieździe.
    3. Najemnikami można by było handlować.

    Zapraszam do dyskusji

  2. #2
    Odkrywca Awatar anael6669
    Dołączył
    05.09.2012
    Posty
    441
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Hmmm, interesujące
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej gwarantuje każdemu wolność wypowiedzi. WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI GWARANTUJE ZAKAZ CENZURY.....
    • Więc co mi się podoba to pisze i wara od tego........

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    45
    Serwer
    Nowy Świat
    Batiatusa skąd ja to znam, On zginął z rąk Spartakusa więc pomysł umrze razem z nim.

  4. #4
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ciekaw jestem argumentów przeciw takiemu rozwiązaniu.
    Racjonalnych nie typu "nie bo nie".

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Ciekaw jestem argumentów przeciw takiemu rozwiązaniu.
    Racjonalnych nie typu "nie bo nie".
    Radykalne zwiekszenie mozliwosci wykonywania przygod poprzez usuniecie waskiego gardla w postaci produkcji w koszarach ? -> jeszcze szybsze nabijanie leveli, jeszcze szybsza rozbudowa, jeszcze wczesniejsze placze, ze nie ma co robic ? ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #6
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Radykalne zwiekszenie mozliwosci wykonywania przygod poprzez usuniecie waskiego gardla w postaci produkcji w koszarach ? -> jeszcze szybsze nabijanie leveli, jeszcze szybsza rozbudowa, jeszcze wczesniejsze placze, ze nie ma co robic ? ;p
    Rozwiązanie bardzo proste - budynek dostępny od tego samego poziomu od którego będzie można robić nowe przygody.
    Pomijam taki drobiazg, że nie musi mieć takiej samej produkcji jak koszary.
    A Twój argument przypomina mi stwierdzenie - po co nam dobre samochody w Polsce jak nie ma gdzie nimi jeździć.

  7. #7
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Rozwiązanie bardzo proste - budynek dostępny od tego samego poziomu od którego będzie można robić nowe przygody.
    OK.

    Pomijam taki drobiazg, że nie musi mieć takiej samej produkcji jak koszary.
    Nie musi, ta kwestia jest zalatwiana przez mozliwosc handlu najemnikami. Poza tym jesli mieliby ladowac w gwiezdzie, to dodatkowo jeszcze omijasz kwestie miejsca w domach, wiec de facto mozesz zbankowac sobie dowolna ilosc wojska na dowolna okazje.

    W takiej formie to nigdy nie przejdzie.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    12.02.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Nie musi, ta kwestia jest zalatwiana przez mozliwosc handlu najemnikami. Poza tym jesli mieliby ladowac w gwiezdzie, to dodatkowo jeszcze omijasz kwestie miejsca w domach, wiec de facto mozesz zbankowac sobie dowolna ilosc wojska na dowolna okazje.

    W takiej formie to nigdy nie przejdzie.
    Zdarzyło mi się ładnych kilka razy (ze swojej lub nie swojej winy) wtopić wojsko podczas przygody. Strata konnych lub innych lepszych żołnierzy potrafiła być bardzo kosztowna czasowo. To rozwiązanie ułatwiło by życie O ile na wadze byliby najemnicy i to w rozsądnej cenie. Pomijam przygody które mają wejść, ale po odblokowaniu expa u 50 zmniejszy się ilość szybkich dropów więc tu też zwiększy się zużycie wojska. Mało będzie graczy którzy będą mieli nadwyżki które będą skłonni odsprzedać. Ale sam pomysł uważam za dobry i dlatego jestem za.

    Do sparkz - oceniajmy sam pomysł a nie szanse jego wdrożenia. Dla mnie W takiej formie to nigdy nie przejdzie jest właśnie argumentem "nie bo nie".
    Zwłaszcza że reszta Twoich argumentów świadczy na korzyść takiego budynku a nie przeciwko

  9. #9
    Doceo
    Pytanie: " Czy zakupieni najemnicy musieliby zmieścić sie w limicie ludzi?" Jeśli nie to śmierdzi mi multikontem -> nie stawia rezydek tylko "kupuje" (oddaje wojsko za rybę) i nabija tak lvl. Tak czy siak jestem na NIE

    Edit: Nie doczytałem wszystkich postów
    Jeśli ten budynek dawałby możliwość produkowania najemników do gwiazdy bez możliwości handlu właśnie na moment gdzie padnie nam wojo i szybko trzeba "dorobić" to byłoby dobre rozwiązanie i wówczas byłbym za.
    Ostatnio edytowane przez Doceo ; 23.06.2013 o 21:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.