Proponuję wprowadzenie innych machin oblężniczych oprócz armat: katapult, balist, trebuszy itp. Machiny byłyby wytwarzane w nowym budynku: warsztacie oblężniczym.
Edit: Po pojawieniu się w grze portu machiny można by montować na statkach wojennych...
Edit 2: W warsztacie oblężniczym można by też tworzyć tabory, takie jak używane w średniowieczu przez husytów...
Edit 3:
Statystyki:
Warsztat oblężniczy:
koszty: dział budowle mistrzowskie, 2000 desek egzotycznych, 2000 granitu, 3000 narzędzi (wiem, dość tanio jak na budowlę mistrzowską, ale według mnie one wszystkie są mocno za drogie...)
machiny do wytworzenia: taran, tabor, onanger, balista, katapulta, trebusz
Opis machin:
Taran: Po pojawieniu się w trybie pvp zamków i wież pozwoli wyłamywać bramy i zajmować budynki.
Tabor: Grupa spiętychze sobą wozów, można je zapełnić strzelcami. Jest dobry do odpierania kawalerii.
Onanger: Mała, szybka machina miotająca pociski, dobra do zwalczania żołnierzy, choć nie zadaje ogromnych obrażeń. Celność dobra.
Balista: Średniej szybkości machina, może zarówno niszczyć budynki jak i zabijać żołnierzy. Zadaje duże obrażenia. Celność bardzo dobra.
Katapulta: Średniej szybkości machina, dobra do niszczenia budynków, choć na żołnierzy też się nadaje. Zadaje bardzo duże obrażenia. Celność średnia.
Trebusz: Powolna, ogromna machina wojenna, zadająca niszczycielskie obrażenia. Celność słaba, za to duży zasięg. Znakomita do niszczenia budynków.
Dokładne statystyki machin pozostawiam twórcom gry.