https://ubistatic-a.akamaihd.net/003.../Unity_Npc.png
Witam!
Zapraszam do podzielenia się opiniami na temat postu:
> Wersja Unity - Aktualizacja społeczności <.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Wersja do druku
https://ubistatic-a.akamaihd.net/003.../Unity_Npc.png
Witam!
Zapraszam do podzielenia się opiniami na temat postu:
> Wersja Unity - Aktualizacja społeczności <.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
WITAM
Od ostatniej aktualizacji nie mogę wejść do gry. Logowanie przebiega sprawnie i następuje rozłączenie z serwerem. Nic nie pomaga.
Pozdrawiam
Pozostali gracze z Gildi mają ten sam problem
Czyli jak zwykle szumne zapowiedzi i poprawki które nie wiele pomoga. Co z Epicką Kuźnia - kiedy wrócą plany do normy, tak samo pozostałe epickie budynki. Geologowie którzy nie wiadomo czy wrócili czy nie. O targowisku gildii to już nie ma co pisać. bo szkoda liter
A te porady żeby nie przełączać itd. to każdy wie, tylko czemu po wyjsciu z gry (lub wywaleniu errora) trzeba reloga kompa robić bo tak zamula. Sprawdzone na 3 róznych kompach i netach.
A czy przy okazji najnowszej konserwy uda sie zepsuc ? xD
Cóż... fajnie, że jest wypowiedź chociaż ¯\_(ツ)_/¯ Co do przeglądarki, używam Chrome, ale w tle karty przestają pracować, nie tylko TSO, przez co właśnie gra się zawiesza, czat rozłącza, itp. Z tego względu zainstalowałem Firefoxa i tam w tle wszystko działa, ale wydajność tak, jest gorsza.
Na dwie rzeczy zwrócę jeszcze uwagę: pierwsza to odświeżanie strefy, tj. okienko "Zone refreshed". Problemem nie jest to, że się pojawia informacja, a to, że odświeżanie jest zupełnie źle zrobione i to było już od początków gry, a przynajmniej od kiedy ja gram. Odświeżanie jest zrozumiałe z jednej strony, bo synchronizacja z serwerem musi być... ale... po pierwsze, nie powinno to zacinać gry, wnioskuję, że odświeżanie odbiega synchronicznie, czyli gra musi się zatrzymać, póki proces nie dobiegnie końca... a to widać, jak przez to zacina, więc tu powinno być odświeżanie asynchroniczne, czyli w oddzielnym, niezależnym wątku procesu, który nie przerywa gry, nie jest odczuwalny i tylko nadpisuje konieczne dane zanim zostaną odczytane na nowo... a po drugie, za dużo rzeczy się synchronizuje chyba, bo dlaczego gra się zacina i odświeża np. przy resecie animacji pól uprawnych, tzn. gdy tamtejsze zboże z maksymalnego poziomu wzrostu wraca do najniższego? Wygląda to, jakby animacje, stan wyspy, itp. odświeżały się z serwerem, gdzie to może być bez problemu od niego niezależne... ¯\_(ツ)_/¯
Druga rzecz też to optymalizacja gry zależnie od posiadanego sprzętu. GPU jest używane normalnie, i bym powiedział, że niektóre słabe karty mogłyby nie wyrabiać z grą, ale to nie jest problem bo wymagania to rzecz normalna... Tylko problem jest z wykorzystaniem procesora. Mając procesor czterordzeniowy i ośmiowątkowy, w procesie przeglądarki zanotowałem maksymalnie 14% wykorzystania CPU i ok. 25 wątków procesu... z czego wnioskuję, że kod gry jest jednowątkowy, czyli może wykorzystać tylko jeden rdzeń procesora. W moim przypadku właśnie z tych 14%, 12,5% zapewne wykorzystuje gra, a pozostałe 1,5% to tylko obsługa karty przeglądarki... i powiem tak: jeden rdzeń powinien na grę może i wystarczyć, ale przy tak nieoptymalnym kodzie plus samych wymaganiach sprzętowych gry, ten jeden rdzeń się zapycha i gra się zacina, tak jak to wszyscy odczuwają. Z tego co mnie wiadomo, da się utworzyć wielowątkowy kod Java Script, więc gra powinna móc wykorzystać min. dwa rdzenie, a najlepiej jakby mogła wykorzystać nawet wszystkie, zależnie od zapotrzebowania... oczywiście nie całe rdzenie, a kilka procent ich użycia. :p
Co mi z napraw jak do gry nie jestem dopuszczony.
1) kiedy te poprawki? około 6ego września (skoro ewent ewentualnie po tej dacie)? trochę długawo
2) co z generałami na przygodzie? zlecam atak jednemu, idzie sobie randomowy inny. A wycofać też można losowych generałów
3) Poprawiona wydajność elementów w Menu Gwiazdy jest raczej bardziej niż skromna, a do tego często zdarzyło mi się ,że musiałam wielokrotnie zlecać tym samym geologom czy poszukiwaczom to samo zadanie bo "nie załapało"
4) o oczopląsie przy przesuwaniu obszarów wyspy nie wspomnę
5) co z widocznością zalogowanych graczy? to niby gra stawiająca na interakcję z innymi
ps. Penelopa , to nie jest burza - to jest hmmm... mega czarna tylna część ciała
widzę ktoś tu usunął mój wpis więc piszemy jeszcze raz :) Usuńcie to w pizdu jak nie umiecie ogarnąć i nie oszukujcie ludzi, że coś robicie poza tym dajecie ofertę na klejnoty w grze, która nie działa!!! Tak postępują tylko złodzieje!!!
Na Firefoxie po przekręceniu kółka wszystko znika, brak skalowania mapy...w ogóle jest tyle byków,że gra zrobiła się beznadziejna, także zastanawiam sie co tu jeszcze robię :confused:
to se pograłem 2 minuty :rolleyes:
An error occurred running the Unity content on this page. See your browser JavaScript console for more info. The error was:
uncaught exception: abort(93) at jsStackTrace (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:15650 )
stackTrace (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:15821 )
onAbort@https://ubistatic-a.akamaihd...faf73e67127.js:4:11199
abort (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:62284 9)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[102783]:0x1e3215c (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37562]:0xff8613)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39017]:0x106fdf8 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39016]:0x106fd4e)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39026]:0x10702a9 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[70874]:0x175714e)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[96507]:0x1ccd823 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39015]:0x106fce7)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39031]:0x107094d (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39030]:0x107059b)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37527]:0xff7300 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[41256]:0x1104798)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[68610]:0x16d15f3 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38334]:0x103ea2d)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38333]:0x103e9b0 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[102641]:0x1e314a6)
UnityModule [UnityModule/Module.dynCall_viiii] (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:60469 7)
invoke_viiii (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:43446 3)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38340]:0x103f080 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37676]:0xfff491)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38338]:0x103ee59 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38984]:0x106d8c5)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37535]:0xff7641 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[43305]:0x119c6fc)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39867]:0x10a781e (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[38967]:0x106a297)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37535]:0xff7641 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[41751]:0x112ac06)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37716]:0x1001b6b (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[41741]:0x112a564)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39798]:0x10a09f5 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39599]:0x10963b4)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37678]:0xfff4d2 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39589]:0x1095e70)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[39606]:0x1096685 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[48888]:0x133c4fc)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[91273]:0x1b45505 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[91264]:0x1b45195)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37678]:0xfff4d2 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[86297]:0x1a5cd2c)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[64683]:0x16172c4 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[64684]:0x16172da)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[42995]:0x11813bb (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37527]:0xff7300)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[64531]:0x160f3df (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[54955]:0x144e5a2)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[102641]:0x1e314a6
UnityModule [UnityModule/Module.dynCall_viiii] (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:60469 7)
invoke_viiii (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:43446 3)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[43520]:0x11af008 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[59392]:0x152e0e9)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[59381]:0x152d969 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[59374]:0x152d021)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[59482]:0x1531bc9 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[37535]:0xff7641)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[64500]:0x160ed00 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[34494]:0xfac4f1)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[102542]:0x1e30017
UnityModule [UnityModule/Module.dynCall_iiiii] (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:56836 3)
invoke_iiiii (5b7d4bc0a677abb24d4499b0d232d706.unityweb:8:36191 8)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[100499]:0x1dd2d89 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[99766]:0x1daf291)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[6038]:0x2de0e0 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[6036]:0x2dddb8)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[12660]:0x5519c5 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[12644]:0x5506d2)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[14688]:0x650425 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[14687]:0x65013e)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[13044]:0x57d862 (blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...e-a03d8cdd23f2 line 8 > WebAssembly.instantiate:wasm-function[12754]:0x55a7ca)
@blob:https://www.thesettlersonline.pl/4e2...279-4d28-bf6e-
Oferta na klejki gratulacje Wydałam na premium klejmoty 180 dni premium w event od 21 lipca loguje sie aby popatrzeć na wyspe dzięki dzięki może jakiś zwrot tych dni premium gdy wróci normalny tryb gry:))
Zakończcie już tą farsę, czas pomyśleć o wyłączeniu serwerów, bo robicie z siebie śmiech, a i nam dacie wolną rękę, żeby zaczepić się na innych włościach
Sprawdziłem wykorzystanie procesora przez F... eee... inną grę, to nawet blisko 25% w niektórych momentach na Chrome, podobna ilość wątków na proces, czyli pewnie ta gra normalnie jest rozłożona na pracę na dwóch wątkach, a napisana jest w HTML5 i OpenCL z tego, co widziałem... też była kiedyś na flashu, ale przerobili ją już na przełomie 2018/2019... a nie 2021 ;D
No i mamy jakieś info. Do końca sierpnia programista ma urlop. We wrześniu wraca. Przez te 6 dni zdąży parę rzeczy poprawić i pozmieniać trochę cyferek w starym evencie żeby go uruchomić. Tylko kto w to zagra?
A wystarczyłoby żeby ktoś w BB sobie pograł w TSO i spróbował wbić chociaż 75 level grając po 3-4 godz. dziennie. Niech zobaczy jakie to miłe.
Ubi miało szansę ogarnąć temat gdzieś od połowy 2020 roku. Skoro Ubi wydaje ileś tych tytułów gier, to pewnie mają odpowiednie kadry. Przesunięcie do zespołu tworzącego TSO pewnej liczby doświadczonych programistów Unity oraz dorzucenie z zewnątrz z rekrutacji (czy to własnej, czy poprzez zatrudnienie kontraktorów) dodatkowych rąk do pracy też było możliwe. Wiadomo, że to kosztuje ileś pieniędzy. Bardzo jestem ciekaw, czy Ubi jest teraz zadowolone ze słupka "przychody z TSO" i z drugiego (mniej ważnego) słupka "baza graczy TSO", po tym jak postanowiło przydzielić w połowie 2020 roku najwidoczniej za mały zespół i zbyt mało doświadczonych inżynierów.
Jest takie przysłowie "chytry traci dwa razy" - nie dość, że utopiono ileś kasy w dewelopowanie wersji Unity ze skutkiem jak widać, to teraz z pewnością spadły znacząco przychody z mikropłatności i baza graczy się pewnie też zmniejszyła, a dodatkowo trzeba będzie inwestować kolejne pieniądze w ekspresowe naprawianie błędów przeszłości. Teraz już nie będzie się dało przesuwać ludzi z innych projektów (co się planuje z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem), tylko pewnie była gwałtowna łapanka na przełomie lipca/sierpnia i próby wyszarpywania jakichś zasobów ludzkich do poprawiania TSO w trybie ekspresowym.
I jeszcze tylko dodam, że to jest problem TSO we wszystkich wersjach językowych - klient gdy jest przecież taki sam a przynajmniej na tej samej bazie dla wielu, wielu krajów.
Kiedy zobaczę aktywnych sąsiadów,którzy "grają", czyli kiedy zielone kropki będą ??
Nie cały zespół Ubi, ale menagerowie Ubi do kontaktu z klientami to założyli - pewnie bez rozeznania się w temacie (czyli kontaktu z programistami).
Dalej nie rozumiem czemu tak kurczowo trzymają się tej wersji przeglądarkowej, a nie wykorzystają unity do skompilowania natywnego klienta.
powinien działać o co najmniej 50% szybciej.
Chcecie grać to sobie ogarnijcie sposób na starego klienta z Facebook, albo na wiki i nie czekajcie aż naprawią unity, bo szkoda nerwów.
Brak możliwości zbiorczego rozładowania wiadomosci.pojawia sie komunikat "wybierz miejsce przechowywania" i nie ma przycisków
Najważniejsze żeby nie było żadnego eventu dopóty, dopóki gra nie będzie działać prawidłowo!
Ubisoft życzymy wam abyście uporali się z problemami jak najszybciej, na pewno dacie radę, wierzymy w was!
zeby podniesc ekspedycyjny zamek na wodzie musialem zainstalowac starego klienta na nim wszystko dziala jak powinno i handel wyglada normalnie a nie jak w rpg sprzed 20 lat
Czy zatem nie lepiej byłoby, gdybyście wrócili do "klienta", oficjalnego, by gracze nie musieli korzystać z niewiadomego pochodzenia przejściówki "klient"? Wy zajmiecie się naprawą wersji Unity, a gdy za kilka lat będzie gotowa, przejdzie się na wersję przeglądarkową. (trochę sarkazmu, ale pytanie serio)
Musisz sie upewnic, ze w czasie zlecania akcji zaden inny nie "wskoczy do okienka" - kazda akcja typu powrot z ataku, zbudowanie po przeniesieniu czy nawet zmiana wojska, powoduje, ze aktualnie konczacy ta akcje "podmienia" tego w otwartym okienku na siebie. Czasem mozna sie nie zorientowac, ze podmiana nastapila, bo bylo to juz "w trakcie" klikniecia. Czyli: wszystko trzeba robic pooowoli ;)
To pewnie zwiazane z tym nieszczesnym "zone refreshed" - w czasie klikania sie odswiezalo i "poszlo w niebyt" (zeby nie powiedziec w "od..."). Wiec w sumie niech naprawia to odswiezanie, ale nie przez ukrycie powiadomienia, bo wtedy chociaz mozna sie zorientowac, ze trzeba sprawdzic swoje ostatnie okcje ;)
Ze strony BB byl komunikat, ze tego nie zrobia, ze wzgledow technicznych i nietechnicznych. Szczegolow nie podali, spekulacje dalej sugerują, ze klienta w AIR robila dla nich zewnetrzna firma i nie maja licencji na jego dalsze uzywanie.
Stad gracze poniekad robia im przysluge uzywajac klienta na przekor temu, ze firma go oficjanie nie udostepnia.
EEee Łoc ap dak? :)
Na początku był miot, potem był gniot, będzie wkrótce zgniot, a na końcu ludzki wymiot :D
Końćzta grac juz w te gre!!
cytat wpisu ze strony głównej - cóż za przedziwny styl i składnia ...czy to może w celu zobrazowania skali problemu? :confused:Cytat:
można również zapoznać się z rolami technicznymi” i są dla których istnieją informacje, ale których rozwiązanie jest dla bardzo ważne,
Witaj!
Oferta na klejnoty jest planowana z góry na kilka miesięcy do przodu przez dział marketingu. Dział marketingu i dział programistów to dwa odrębne obszary. Zrozumiałe jest, że w tej chwili nikt nie będzie korzystał z promocji. Nie mieliśmy w planach aż takich błędów związanych z grą. Mam nadzieję, że część błędów zostanie naprawionych podczas kolejnej aktualizacji.
Dziękuję, że jesteście z nami.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
a mogli by olac cale unity i zostawic klienta ale uparcie teog nie zrobia bo trzeba by wydac pare groszy
Tampermonkey ten skrypt co daje dodatkową opcje gry przez clienta ma u mnie błąd w 28wierszu cos mu ,, if,, na początku wersu nie pasuje
ktoś coś ?
to tylko warning
możesz poprawić na
if(document.querySelector(".jsInstance-logout") == null)
{return;}
A u mnie od wdrożenia Unity przy wejsciu do gry wyskakuje pełna belka i nic nie pomaga :(
kiedy bedzie mozliwosc gry na androidzie? loguje mnie prawidlowo, klikam graj i pasek ladowania unity nie znika...
Nie wiem czy jeszcze jest możliwość zgłaszania błędów, ale chciałbym zgłosić, że "przez przypadek" zaobserwowałem, jak "w magiczny sposób" są konwertowane z jednego typu w inny.
Chodzi mi o zasób typu Dodaj do dowolnego złoża lub zasobu (ogólne), który jest "magicznie" zamieniamy w Dodaj do złoża: (odpowiedni zasób) lub w Dodaj zasób: (odpowiedni zasób).
Czy to już będzie na stałe, czy to tylko niefortunny błąd gry?
Szczególnie to jest widoczne, jak odbiera się rzeczy od Przestraszonego Odkrywcy.
po ostatniej aktualizacji na jednym kompie czat działa a na innym już nie w przeglądarce ff ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiazać??