Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Unity Wersja Unity - Aktualizacja społeczności

  1. #1
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,064
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Unity Wersja Unity - Aktualizacja społeczności



    Wersja Unity - Aktualizacja społeczności


    Drodzy Osadnicy,

    jak wiecie, jesteśmy świadomi obecnej sytuacji i ciężko pracujemy nad rozwiązaniem występujących obecnie problemów. Obejmuje to nie tylko problemy z grą na żywo, ale także wyzwania techniczne, które występują również „za kulisami” i są dla Was niewidoczne, ale których rozwiązanie jest dla nas bardzo ważne, aby zapewnić zrównoważoną i pomyślną przyszłość The Settlers Online.

    Wielu z Was wielokrotnie prosiło nas o więcej informacji na temat tego, nad czym pracujemy i czego możecie się spodziewać po kolejnych aktualizacjach. Chcielibyśmy spełnić tę prośbę, podając odpowiedzi na pytania, które społeczność zadała w ciągu ostatnich dni i tygodni:

    Problemy ze skrzynką pocztową
    • W nadchodzącej wersji naprawimy problemy związane ze skrzynką pocztową.
    Opóźnienia w Menu Gwiazdy
    • Obecnie badamy problemy związane z opóźnieniami w Menu Gwiazdy. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać informacji na temat, tego kiedy ten problem zostanie rozwiązany. 
    Zdarza się, że elementy w Menu Gwiazdy zmieniają swoje ikony losowo, po wylogowaniu się i ponowny zalogowaniu sytuacja wraca do normy.
    • Zostanie to naprawione podczas kolejnej aktualizacji.
    Specjaliści tworzą problemy, ponieważ są częściowo wyszarzeni lub niewidoczni.
    • Zostanie to naprawione podczas kolejnej aktualizacji.
    Wydajność czatu / rozłączanie
    • Obecnie badamy problemy związane z wydajnością czatu. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać informacji na temat, tego kiedy ten problem zostanie rozwiązany. 
    Ponadto pracujemy nad naprawą innych problemów. Szczegółowe informacje pojawią się w nadchodzących "Zmianach w grze" na naszym forum. 


    Chcielibyśmy również odpowiedzieć na kilka konkretnych pytań, które wielokrotnie pojawiały się na forach:

    Co zostało naprawione podczas ostatniej konserwacji?
    • Najważniejsze z rozwiązanych problemów w ostatniej wersji to:
      - Rozwiązano problemy ze strefą zamkniętą.
      - Ulepszone czcionki; czcionka jest teraz mniej rozmyta.
      - Poprawiona wydajność elementów w Menu Gwiazdy
    Jaki jest powód ogólnego braku reakcji i złej wydajności gry?
    • Istnieją różne przyczyny występujących „opóźnień” i problemów z wydajnością.
      Ogólnie rzecz biorąc, nowa architektura obecnego klienta jest optymalizowana krok po kroku poprzez analizę każdego z procesów, które prowadzą do „lagów”. Ponadto należy dokładnie przyjrzeć się ogólnej architekturze i podstawowej strukturze kodu, aby dalej znaleźć potencjał do optymalizacji wydajności na szerokim poziomie.
    Kiedy będzie możliwa gra bez lagów i opóźnień?
    • Będzie się to poprawiać stopniowo w miarę identyfikowania źródła i przyczyn problemów oraz ich stopniowej naprawy.
      Nie jesteśmy w stanie podać konkretnego terminu na osiągnięcie takiej samej wydajności jak w przeszłości. Jesteśmy jednak świadomi wagi bieżących problemów z wydajnością i naprawa tego jest naszym priorytetem - wraz z pracą nad ważnymi problemami, które występują „za kulisami” i utrzymaniem nienaruszonego przepływu bieżącej gry.
    Jakieś wskazówki, które pomogą nam ulepszyć wydajność gry?
    • Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry. 
    • Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
    • Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
    • Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
    • Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
    • Jeśli napotkasz problemy z wydajnością, napisz, w jakiej DOKŁADNIE sytuacji występują. Pozwoli nam to na odtworzenie tejże sytuacji i znalezienie rozwiązania.
    Dlaczego w grze pojawia się wyskakujące okienko „odświeżona strefa”, gdy wspomniane zostało, że dzieje się to tylko na serwerze testowym?
    • To jest błąd.
    Co właściwie oznacza „brak pamięci” z punktu widzenia programisty?
    • Mówiąc ogólnie, „brak pamięci” oznacza, że ​​wyczerpały się zasoby przypisane do aplikacji. Może się to zdarzyć z różnych powodów, ale zwykle jest to spowodowane dużą ilością danych generowanych w pętlach. Zwykle jest to spowodowane błędem.
    Czy planujecie wdrożenie wydarzenia?
    • Biorąc pod uwagę bieżące problemy, postanowiliśmy przełożyć nadchodzące wydarzenie rocznicowe i nie rozpoczniemy go przed 6 września.
    Kiedy możemy spodziewać się kolejnych ulepszeń?
    • W tej chwili przygotowujemy i testujemy kolejną rundę poprawek, które trafią do wersji na żywo w sierpniu. Nie możemy jeszcze podać żadnych szczegółów, jednak możemy zapewnić, że po kolejnej aktualizacji Wasza skrzynka pocztowa w grze będzie działać lepiej.

    Mamy nadzieję, że nasze odpowiedzi pomogą Wam uzyskać wyraźniejszy obraz sytuacji i tego, w jaki sposób pracujemy nad rozwiązaniem problemów i stopniowej poprawie stabilności i wydajności gry. Chcielibyśmy podziękować za to,że jesteście z nami pomimo wszystkich kłopotów i niedogodności związanych z naszą ukochaną grą. Zapewniamy, że obecna sytuacja nie jest tym, czego zespół sobie życzył i że pracujemy, pracujemy i jeszcze raz pracujemy nad poprawą, każdego dnia.

    Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wsparcie podczas tej burzy.

    Wasz Zespół “The Settlers Online”





    Zachęcamy do dzielenia się swoimi uwagami > tutaj <
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 13.08.2021 o 16:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.