I jak co tydzień brzydka pogoda, weekend, masa gimbusów i problemy z wejściem do gry :/
Wersja do druku
I jak co tydzień brzydka pogoda, weekend, masa gimbusów i problemy z wejściem do gry :/
Tak właśnie
A w wawie słońce... :)
Ja nadal nie mogę się zalogować... no porażka ;/
Słoneczny Gród jak sama nazwa wskazuje działa kiedy w Polsce jest słonecznie :)
U mnie świeci słońce i nic to nie pomaga, wręcz przeciwnie :(
Ja właśnie straciłem 270 woja, ale niestety nie jestem w stanie wytłumaczyć w jaki sposób.
Po prostu serwer przygody chodzi jak chce.
Właśnie, właśnie! Zgadzam się z Witch_!
U mnie cieplutko, aż miło :)
brak możliwości zalogowania od soboty jakoś od 15 jak sie pojawił ten bug z magazynami. nawet z innych kont nie da się podejrzeć swojej macierzystej wyspy
I znowu straty, bo ekipa TSO nie zamierza tego poprawić,
zaczynam myśleć, że to zamierzone działanie.
Generałowie się mielą i mielą na przygodzie:
http://images.tinypic.pl/i/00551/3kr5ax9cl1c5_t.jpg
Skrzynka się mieli i mieli:
http://images.tinypic.pl/i/00551/yj9tz236rrcs_t.jpg
Serwery się mielą i mielą:
http://pics.tinypic.pl/i/00551/9e0o02o7vry6_t.jpg
A ekipa TSO się z nas śmieje i śmieje :p
Narzekacie i narzekacie. Sklep z klejnotami działa. A że się niemożna zalogować. no cóż.. Mam tylko weekend czas by pograć, a tu 2 dni nie mogę się zalogować. Jeszcze na koniec eventu. Ciekawe kiedy będzie jakakolwiek reakcja.
Na stronie głównej żadnej wzmianki. No cóż rozumiem chwalić się niema czym. Jak utrzymać takiego gracza który gra 3 lata kupuje klejnoty i nie może się zalogować.
Hmm. przypiąć go kramelkami
Ja sie loguję z róznych IP i nic nie pomaga. Cały czas wywala że serwer jest przeciążony
no ja próbowałem z innych ip. z innych komputerów, z innych przeglądarek, to samo :(
mam to samo, informacja, że "serwer jest przeciążony i mam spróbować później".
nawet jak uda mi się zalogować na wyspę, zaraz mnie wyrzuca i mam taką informacje j/w.
Znowu coś zje.... i znowu w "łikend", pewnie w poniedziałek coś zrobią, albo poczekają do konserwy :(
na fb też sporo komentarzy... z tego co ludzie piszą tu i na fb problem dotyczy głównie koloniii i słonecznego ;/
Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Tak na Słonacznym dalej sa problemy
Na kolonii od wczoraj nic się nie zmieniło, burdel i tyle.
Tez mam problem z wczytaniem mapy. Od wczoraj nie mogę wbić do gry.
Ciekawe co zrobię z zapasem piłek jak mi szybko nie odblokują. Za cztery lata kolejny mundial to sprzedam...
Chciałem się zapytać MOA Zakręconego - kiedy wreszcie ktoś zrobi porzadek z ta gra?
Bo takiego bałaganu , to jeszcze nie widziałem.
błędy można liczyc juz w dziesiatkach, nie da się normalnie grać.
Kto odpowiada za ten bałagan.
I proszę mnie nie kierowac do supportu, bo oni nie sa w stanie czegokolwiek poprawić.
Więc pytam się, kto odpowiada za bałagan w tej grze.
Więc skoro Ci support nie odpowie, to MOD ci odpowie? :D
Ja również od wczoraj od okolo 16 nie mogę wejść do gry ( serwer kolonia) Po przyjęciu zaproszenia do przygody Łupieżcy grobowców, wywaliło mnie i osobę która wysłała zaproszenie... do dziś nie udało nam się zalogować ani razu ! mimo wielu prób ciągle przy wczytywaniu mapy jest informacja o przeciążonym serwerze. Nie pomaga zmiana przeglądarki ( próbowałam Chrome, IE, Mozilla FireFox, nawet wczoraj ściągnęłam Opere...i nic ) żadne czyszczenie pamięci/ciasteczek nie pomaga. Mam aktualną wersje flasha (wczoraj nowa ściągnęłam) Osoby z gildii nie mogą nawet wejść na moją wyspę. Po prostu ich wywala...
Na co mam czekać? aż się któryś z adminów obudzi ? jak skonczy się event? i co ja mam wtedy niby z piłkami zrobić?? skoro nie mogę ich obecnie w żaden sposób użyć/wydać ?
Na Słonecznym Grodzie jest to samo, także nie jesteś sam(a) ;/
Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
przez firefoxa sie idzie zalogowac a przez chrome za cholere nie idzie.
firefoxem bez problemu logowanie.
czarci gaj
Kilka postów wyżej grzecznie zapytałem, kto jest odpowiedzialny za totalny bałagan w tej grze.
I nie dotyczy to tylko problemów z logowaniem, ale dziesiatek błędów.
Ponieważ support nie potrafi usunać tych błędów, więc pytam, kto jest w stanie zmusić informatyków, żeby gra działała.
Zaznaczam nieśmiało, że oferujecie produkt z wadami.
Skoro błędy zgłoszone to zostało czekanie aż ktoś raczy łaskawie się tym zająć... bo chyba macie jakiś informatyków? prawda?
Patrząc na liczbę błędów i ciągłych awarii mam przypuszczenia że raczej grupa mało rozgarniętach gimnazjalistów sie grą zajmuje, a nie profesjonalna firma.
Przepadł cały dzień premium, pewnie padły kopalnie... stracone pół dnia próbowania zalogowania się do gry bo przecież od strony adminów zero jakiejś informacji że znowu coś nie działa.. człowiek kombinuje i myśli że to jego wina... nikt nie raczy napisać że mogą być problemy, bo i po co? niech się meczą...
Na pocieszenie w najlepszym przypadku dostaniemy po króliku z czekolady i +100 granitu.. yupi!! Cóż za profesjonalne podejście do klientów ( jakimi są gracze)
Zero przeprosin, zero informacji... od tak jak zawsze...
torttonn: Nie wiem, więc nie odpowiem na to pytanie.
Ola001: Mamy dziś weekend, a w weekendy tak bywa że ogłoszenia się nie pojawiają. Nadmienię również, że takowe muszą zostać zatwierdzone odgórnie, a że mamy dziś finał mistrzostw to chyba oczywiste co większość osób robi ;)
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
MOD_Zakrecony: Modzie drogi... ja nie wymagam naprawiania błędów teraz w czasie meczu ! W takie cuda nie wierzę :) Przecież gra nie działa od wczoraj.. od 15-16 godziny... wydaje mi się że to jednak sporo czasu aby chociaż wydać jakiś komunikat że coś nie działa...
Jak rozumiem, nie wiesz kto odpowiada za sprzedawanie wadliwego produktu.
Nie wiesz jak zmusić odpowiedzialne osoby za sprzedawanie wadliwego produktu.
Czy mógłbyś odpowiedzieć w takim razie - jaki jest Twój zakres obowiązków?
I drugie pytanie - jeśli support nie reaguje na zgłaszane problemy,. to kto jest odpowiedzialny za pracę supportu?
Kto jest odpowiedzialny za kontakt z graczami i informowanie ich o , np. błędów w grze i sposobie ich usunięcia.
Co do odpowiedzi na pytanie Oli, rozumiem, że mistrzostwa świata rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy - proszę o wskazanie żródła tej wspaniałej wiadomości.
tortton: moderatorzy zajmują się pilnowaniem porządku na czacie/forum, nie odpowiadają za problemy z grą. Mistrzostwa świata nie "rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy", ale niedziela już tak :) Support pracuje od poniedziałku do piątku.
Pozdrawiam
Mod Ziva
Jak widzę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem.
Co oznacza pilnowanie porządku?
Konkretnie.
Jeśli moderatorzy nie odpowiadają za problemy z grą, to jakim cudem MOD Zakręcony podaje informację,. że cyt.: "Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe."
Komu zostały zgłoszone, kto odpowiada za usunięcie tych problemów i w jakim czasie?
Następny cytat, :"Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?"
Po co MOD pyta, a jeśli uzyskał odpowiedz ( a uzyskał ), komu ją przekazał i co zrobiono jak wyżej - kto, kiedy?
No dobrze.. poniedziałek.. dalej zero informacji od Adminów że występuje problem i kiedy zamierzają go naprawić. Wczoraj tłumaczeniem był mecz.. a dziś na co czekamy? Aż wytrzeźwieją? aż kac minie i wezmą się do roboty??
Oczywiście problem z logowaniem dalej występuje, nic się nie zmieniło...
Ja rozumiem że Mod może jedynie zgłosić problem i czekać aż ktoś się za to weźmie... ale chyba nie tylko wy tu pracujecie.
Nie udzielam odpowiedzi na kwestie prawne, od tego są regulaminy i support.
Zachęcam do zapoznania się ze specjalnym tematem: Praca moderatorów - FAQ
Support nie pracuje w weekendy, sobota i niedziela to dni ustawowo wolne od pracy w Niemczech (źródłem będą niemieckie przepisy prawne dotyczące świadczenia pracy). Wszelkie zgłoszenia zostają rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie. Przypominam tu że krótko po wysłaniu zgłoszenia na adres e-mail przychodzi wygenerowana automatycznie wiadomość o potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia wraz z treścią zgłoszenia i informacją o godzinach pracy supportu. Jeśli gracz nie otrzymał automatycznej wiadomości to prawdopodobnie wiadomość została uznana za spam i należy to wyjaśnić z dostawcą usługi pocztowej.
Pytanie padło ponieważ czasami problemy występują przez pewien okres czasu lub zostają wyeliminowane automatycznie. Z racji że problemy dalej występowały (taka sama odpowiedź padłą na czacie) sytuacja została przekazana wskazanej przez BB osobie. Dalszych wytycznych co do takowych zgłoszeń nie znam i nie udzielę odpowiedzi.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
śmieszy mnie okienko które wyskakuje po wysłaniu wiadomości do supportu,,,, dziekujemy za zgłoszenie i życzymy miłej gry,,,, tylko że nie ma takiej opcji a by pograć
Jest juz poniedziałek połowa dnia i nic się w temacie Przeciążonego serwera nie dzieje. Mam nadzieje że event zostanie przedłużony o ten czas....
mi wyskakuje błąd przy próbie ładowania mapy "W tym obszarze występuje błąd. Prosimy spróbować ponownie." Sam już nie wiem ile razy mam próbować 1, 10, 100 czy 1000000 bo to nie pomaga ;)
Musisz czekac do konca konserwacji :D