Co lepiej kupić: druga latarnię czy nowego generał ?
Przygód robię niewiele więc nie wiem, czy warto inwestować w tego gienka.
Co lepiej kupić: druga latarnię czy nowego generał ?
Przygód robię niewiele więc nie wiem, czy warto inwestować w tego gienka.
Hm.. trudne pytanie, bo jak wspomniałeś przygód nie robisz, ale np Młody Gemini kosi i to równo - przykład 2x Młody Gemini robi łupieżców grobowców na 0 strat, a wierz mi lub nie nadaję się nie tylko na nich, bo wiele fal gdzie wysyła się 5-6 fal MSW można zastąpić 1 atakiem Młodego Gemini.
Co do latarni, to każda daje dodatkowy slot w kufrze z nagrodami, więc posiadanie już jednej aktywuje zadanie w księdze zadań, a będąc szczerym to te nagrody nie powalają.
Decyzja należy do Ciebie
Pozdrawiam.
Sprawdziłem "młodego" na Cenne Dane Wywiadowcze i Uśpiona Rafa - i zaczyna mi się podobać.
Nazwałbym go raczej Ninja a nie generał
Chyba zdecyduje się na wersje: jedna latarnia i jeden Młody, dyń mam ok 12 tys
Pozdrawiam i dziękuję za rady
zadania w tej grze sa, ujmujac to delikatnie, smieszne, wiec jedyny racjonalny wybor to general.
"A necromancer is just a really, really late healer"
Też skłaniam sie w stronę generała, niby ma małą pojemność, ale jak sie go dopcha piechotą (która zyska flankowanie) to na pewno pomoże w eliminacji upierdliwych obozów
Kolejna latarnia to tylko 1 prezent więcej, który jakimś kazak itemem nie jest, wg rozpiski
Tej Mody generał jest niesamowity.
Można (przy odpowiednim wyszkoleniu generała) wrócić z przygody Cenne Dane Wywiadowcze z większą ilością wojska niż się wyruszyło na przygodę, dokładnie ma się dwóch rekrutów więcej.
Z 17 z jakimi się wyrusza, wraca się z dwoma ale za to przybywa 17 w gwieździe.
Saldo +2